Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvä deodorantti

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   18.10.25 08:49:53

Kertokaa hyvät deodorantit, jotka oikeasti toimivat. Ei ole ikinä ennen tätä ongelmaa ollut, mutta nyt riittää.... Hirveä hien haju, vaikka ei urheilisikaan. Onko marketti tuotteet yhtään toimivia? Vai pitääkö hakea jo apteekista?

Re: Hyvä deodorantti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.25 08:51:30

Haiseeko muka naiset hieltä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.25 08:52:34

Rexonan ne 72h. Ne 48h eivät minulla pidä hikeä pois, mutta nuo hitusen kalliimmat toimivat hyvin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.25 08:53:52

Nivean dry comfort

Lähettäjä: Oma 
Päivämäärä:   18.10.25 09:12:01

Rexonan tropical oma luotto tuote ollut jo vuosia. Loppui hajuongelmat.

Lähettäjä: Elli 
Päivämäärä:   18.10.25 10:28:02

Mikä tahansa antiperspirantti. Oma suosikki on Dove stick. Jos tuotteessa lukee pelkkä deodorantti niin se ei toimi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.10.25 11:08:05

Rexona maximum protection

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   18.10.25 11:38:34

Rexona Maximum Protection stickit ovat markettituotteista olleet ainoita toimivia.

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   18.10.25 12:01:02

Mun luottodödö on jo yli 10 vuotta ollut Triple Dry. Nyt kuitenkin sekin on alkanut pettää :( Absolut Torria harkitsen seuraavaksi, mitä kokemuksia siitä? Toimiiko Triple Dryta paremmin?

Päivämäärä:   18.10.25 12:22:20

Rexonan roll-onit, erityisesti ne missä 72h. Pitää myös osata käyttää oikein, se neuvo on taivaan tosi että jos on hikoiluongelmia niin tehot antiperspirantista saa irti maksimaalisesti levittämällä sen _iltaisin_ puhtaalle iholle, koska hikirauhaset lepää yöllä niin se pääsee vaikuttamaan ihan eri tavalla kuin aamulla laitettuna.

Päivämäärä:   18.10.25 12:22:52

Ja siinä menee muutama päivä kun alkaa iltaisin levittää että saa täydet tehot.

Päivämäärä:   18.10.25 12:25:16

"Mun luottodödö on jo yli 10 vuotta ollut Triple Dry. Nyt kuitenkin sekin on alkanut pettää :( Absolut Torria harkitsen seuraavaksi, mitä kokemuksia siitä? Toimiiko Triple Dryta paremmin?"

Absolut torr on aivan eri planeetalta kuin triple dry, kymmenen kertaa tehokkaampaa mut siltä se tuntuuki ku sitä levittää :'D Triple dry ei ole koskaan ollu mun mielestä kauheen tehokasta, Rexonan maximum protectionitkin on tehokkaampia, jopa Rexonan 72h dödöt. Absolut torria sitten kehiin jos hikoiluongelma oikeesti vaikea.

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   18.10.25 12:38:25

Kokeilepa sellainen kuin Nuud, ei varmana haise hiki.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   18.10.25 13:44:17

Mulla oli ennen samaa ongelmaa. Haisi ja hormonit lisäsi hajua. Sitten vaihdoin alumiinittomaan deodoranttiin. Kuukauden käytön ja kainaloiden puhdistettua ongelmaa hajun suhteen ei enää ole ja nykyään voin olla myös hyvin ilman.

Aloittaja taitaa tarkoittaa antiperapiranttia.

Lähettäjä: Kantri 
Päivämäärä:   18.10.25 14:35:23

Täällä yksi vuosia hajuongelmien kanssa kamppaillut. Minulle toimiva yhdistelmä on illalla suihkun jälkeen triple dry + aamulla herätessä laitan päälle vielä rexonan shower freshiä.

Lähettäjä: Not dödö 
Päivämäärä:   18.10.25 18:55:18

Oikein vahvasti kun nainen haisee hielle niin kyllä se vaan nostaa himot ihan pilviin. Ei tahdo housutkaan kestää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.