Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä muuttaisit kehossasi?

Lähettäjä: Usa 
Päivämäärä:   17.10.25 21:48:29

Eli mistä "kärsit"?

Itsellä helkutin ruma peppu ja olen omenavartaloinen ja näytän että olisin vähintään kuudennella kuulla raskaana.

Re: Mitä muuttaisit kehossasi?

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   17.10.25 21:56:00

Peräaukon normaaliksi. Kamalan näköiset hetulat, jotka hävettää

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   17.10.25 21:58:28

Ottaisin 7-8 kiloa pois, lähinnä keskivartalosta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.10.25 21:59:11

Isommat tissit.

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   17.10.25 22:01:10

Minä vihaan yli kaiken reisiäni, tai oikeastaan jalkojani ylipäätään. Ne näyttävät aina ällöttävän lihavilta ja paksuilta, ihan sama miten kevyessä kuosissa olen. Olen lyhyt ja ns persjalkainen rakenteeltani, joka korosta ongelmaa. Ja siis oikeasti olen yrittänyt vaikka millä keinoin niitä pienentää, siinä onnistumatta. Eikä kyse siis ole siitä, että olisin lihava, sillä olen koko elämäni ollut alipainoinen (välillä pahemmin, välillä lievemmin) ja treenannut tavoitteellisesti eri lajeja, eli myös timmi. Mutta vaikka olisin kuinka matalissa rasvoissa ja kevyessä kunnossa, niin näytän paksujen reisieni takia aina ns tuhdilta. Ja hävettää myöntää, mutta vaikka olen jo yli 30v, niin asia vaivaa minua päivittäin. Syö itseluottamustani valtavan paljon ja häpeä omaa rumaa kehoani kohtaan vaikuttaa minuun negatiivisesti monin eri tavoin, niin naurettavalta kuin se varmasti kuulostaakin.

Päivämäärä:   17.10.25 22:01:16

p: samassa veneessä :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.25 22:01:40

Toimiva haima olis kiva.

Päivämäärä:   17.10.25 22:03:48

-----: kävin leikkauttamassa hetulat pois, ihan julkisella. Ei ollut paha operaatio.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   17.10.25 22:06:55

"-----: kävin leikkauttamassa hetulat pois, ihan julkisella. Ei ollut paha operaatio."

Juu on yritetty (myös yksityisellä), liian pienet kuulemma. Tosin tämän jälkeen tilanne on pahentunut ja tuli aivan valtava uusi hetula haavauman takia, tästä olen leikkausjonossa julkiselle. Mutta ei tuosta reiästä enää normaalia saa, arpikudosta tulee jo tuosta jättihetulasta paljon.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   17.10.25 22:12:45

Kasvot

Lähettäjä: Pomppu 
Päivämäärä:   17.10.25 22:16:36

Lähettäjä.

Päivämäärä17.10.25 22:01:40

Toimiva haima olis kiva.

Diabeetikkona yhdyn tähän. Ulkoisista piirteistä taas haluaisin muuttaa rintojani. Kylmässä ne ovat ihan kivat, pienet ja pyöreät. Mutta ans olla, kun on lämmin: nännipihat paisuvat puolikkaan pingispallon kokoisiksi ja saavat rinnat näyttämään putkimaisilta. En tiedä ovatko nämä tubulaariset vai muuten vaan vinksahtaneet, mutta voisivat olla kauniimmatkin.

Lähettäjä: Km 
Päivämäärä:   17.10.25 22:21:05

Aika monta risaa paikkaa on, mitkä mielelläni ottaisin ehjänä. Mutta ulkoisista asioista joko 12 kg painosta pois tai pieni kasvojen kohotus. Näistä taidan valita painon. Se vaikuttaa yleiseen olotilaan ja terveyteen. Naama näyttäköön ikäiseltään

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   17.10.25 22:22:31

Tarvisin uuden munuaisen.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   17.10.25 22:22:45

10cm lisää pituutta

Lähettäjä: *Remontti-Riku * 
Päivämäärä:   17.10.25 22:26:51

"10cm lisää pituutta"

Ja 2cm paksuutta.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   17.10.25 22:30:00

en minä täydellinen ole. ikää jo on mutta tissit ahdistaa. tai siis ei tissit vaan niiden tilalla roikkuvat, ltteät tyhjät hernepussit.

Päivämäärä:   17.10.25 22:36:20

Toimiva sydän.

No mutta jos ulkoisia asioita, niin ehkä epävarmoin alue on kaksari ja lyhyt ja aika paksu niska/kaula.

Päivämäärä:   17.10.25 22:42:56

Toimiva haima ois minustakin kiva. Mutta oikea silmäluomi on laiska (syntymästä lähtien ollu, tähän ei mitkään jumpat auta, mitä joku kerran neuvoi täällä). Se vois olla vähän tiukempi. Voisin ehkä sitten viihtyä valokuvissakin kun koko silmä näkyisi eikä vain puolet.

Lähettäjä: ei oma 
Päivämäärä:   17.10.25 22:53:22

10-15 senttiä pituudesta pois.

Päivämäärä:   17.10.25 22:55:25

Niin ja oikea jalka on virheasennossa. Se vois olla terve. Aiheuttaa välillä kovia kipuja useana päivinä peräkkäin, varsinkin jos olen yrittänyt liikkua kuten terveet ihmiset.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.10.25 22:58:23

No empä oikeastaan mitään kunhan pysyy terveenä ja toimivana. No painoa pikkuhiljaa pudottelen ja tavoitteena että vielä satulaan. Yläluomileikkaukseen myös kun painotavoite saavutettu, haittaa ei niin kosmeettisesti mutta kun silmiä kutisee ja yläluomet painaa. Aika sinut oon torsoni kun sen kans 60vuotta pärjännyt ja toivottavasti vielä pitkään terveenä mitä nyt joskus jostain vihloo tai jottain mutta ei vakavaa. Terve keho ja etenki että pääkoppa toimii loppuun asti!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   17.10.25 22:59:06

Hammasrivistön suoristaisin ja sitten otsan vaakajuonteet haluaisin hävittää. Onko kellään mitään ideoita miten niistä pääsisi eroon? Ei ole vielä kovin syviä, juonteita vasta, mutta en pidä niistä. Ikää 33v.

Lähettäjä: Kumara 
Päivämäärä:   17.10.25 23:04:20

Ryhdin paremmaksi. Salitreeni auttaa, mutta rangan malli on sellainen, ettei tuosta ihan suoraa tahdo saada.

Lähettäjä: Kinkeri 
Päivämäärä:   17.10.25 23:09:37

Endometrioosi pois.
Ja tissit niin että ne olisi samaa paria ja mielummin niin, että molemmat olisi tuon kauniimman muotoiset.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.10.25 23:11:34

Poistaisin ylimääräiset läskit ja nahat vyötäröltä ja reisistä. Tämä nyt toki voisi onnistua ihan laihduttamallakin, jos vain saisin aikaiseksi.

Haluaisin olla viitisen senttiä lyhyempi.

Syvät otsarypyt voisi myös poistaa.

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   17.10.25 23:13:51

Pudotin painoa 25 kg ja nyt on roikkuvaa nahkaa reisissä ja mahassa varsinkin. Ne haluaisin pois. Muuten olen kehooni tyytyväinen, ikää on jo kohta 60 vuotta mutta hyvin se on minua kantanut ja pysynyt terveenä.

Lähettäjä: Seija 
Päivämäärä:   17.10.25 23:14:11

Lähestulkoon kaiken. Olen joka paikasta ihan älyttömän ruma.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   17.10.25 23:37:39

Joo mäkin haluaisin endometrioosin ja kohdun pois ja terveen kropan.
Veri-arvot saisivat myös olla hyvät ja hiukset terveet ja paksut. Peräaukko siisti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.25 00:40:05

"Peräaukko siisti."

Valkaisuta se.

Lähettäjä: Tiitu 
Päivämäärä:   18.10.25 01:29:32

Jalat. Minulla on lipödeema. Jalat ovat paksut, muhkuraiset, ne ovat kosketusarat ja turvonneet.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.10.25 03:41:56

Jaa, ylisviiva lainaillut nickiäni. Olen ihan tyytyväinen rintoihini, kiitosta vaan. Isommat olisivat todella epäkäytännölliset.

Varmaan vatsasta haluaisin nipistää rasvaa pois. Olisi myös kiva, jos hampaani eivät olisi niin alttiit reikiintymään, mutta minkäs teet, kun hammasmateriaali on mitä on.

Lähettäjä: N63 
Päivämäärä:   18.10.25 06:23:38

Terveen sydämen tahtoisin. Ulkoisesti tykkään itsestäni. Salilla saa ihmeitä aikaan, samoin hyvissä ajoin aloitetulla ihonhoidolla.

Lähettäjä: xi 
Päivämäärä:   18.10.25 06:28:34

Pidemmät jalat ja iho joka ei pala auringossa niin helposti, haluaisin päivettyä ilman jokakesäistä palamista.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   18.10.25 07:15:31

Haluaisin paremmat hampaat. Tiukat hammasvälit, jotka vaikea puhdistaa. Lisäksi poistettu yksi hammas, jonka tilalle haluaisin implantin.

Haluaisin myös 3kg rasvaa pois käsivarsista. Pinnallista, mutta mulla on suht lihaksikkaat kädet ja olkapäät niin ne olisi nätimmät ilman alleja.

Yhden ison luomen haluaisin myös poistattaa, mutta en uskalla jos siitä jäisi arpi kasvoihin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.10.25 07:25:11

Terveet jalat nyt ekaksi. Voisi vaikka kävellä metsässä tai vaikka vain laskeutua portaat.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   18.10.25 09:14:53

Painoa pois ainakin 20kg
Pienemmät,kiinteämmät rinnat
Suorat, valkoiset hampaat
Symmetriset kasvot (leukani on vino..)
Terveen näköiset, pidemmät sekä paksummat hiukset.

Siinäpä niitä

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   18.10.25 09:31:29

Isommat silmät. Sit jos saa toivoa lisää, ne voisi myös olla kauempana toisistaan ja vähemmän syvällä päässä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.10.25 09:34:45

Pienemmät tissit. Häpeän niitä. Vaatteetkaan ei istu.

Lähettäjä: Odelma 
Päivämäärä:   18.10.25 09:54:35

Reuman antaisin pois, ja sen aiheuttamat nivelvauriot toisessa nilkassa ja jalkapöydässä.

Ulkonäössä en haluaisi muuttaa mitään. Pidän kehostani ja arvostan sitä.

Lähettäjä: Persjalka 
Päivämäärä:   18.10.25 10:05:28

Selän pituudesta siirtäisin sääriin ainakkn 10 senttiä. Muuten olen täysin tyytyväinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.