Lähettäjä: leidi
Päivämäärä: 18.10.25 06:46:03
Olisi kiva jos lääkäri kommentoisi tätä. Mutta siis eksän kanssa mulla oli just tää ongelma. Seksiä oli harvoin ja yksi syy oli just noi pissatulehdukset mitä tuli niin herkästi. Alkoi jurppia se että aina sai syödä antibioottikuurin kun oli erehdytty harrastamaan seksiä.
Luulin että se olen minä.
Ähäkutti en ollutkaan. Eron jälkeen ollut muutamia kumppaneita. Pissatulehdusilmiö tuli yhden toisenkin miehen kanssa, sellaisen joka ei muutenkaan sopinut mulle yhtään.
Sen sijaan pari muuta ei aiheuttaneet minkäänlaisia ongelmia. Ihan samanlaiset hygieniarutiinit kuitenkin olleet kaikilla.
Olen alkanut ajatella, että mun keho kerta kaikkiaan hylkii vääriä miehiä. Mun kehossa ei ole mitään olennaista vikaa, jotkut miehet on vaan sellaisia että heidän eritteet ja ihon luontaiset bakteerit mitkä lie laukaisee mulla tulehdusreaktion.
Jos olisin pysynyt eksän kanssa yhdessä, olisin varmaan epätoivoissani alkanu syödä ties mitä valmisteita ja käyttää kaikenlaisia mömmöjä tilanteen korjaamiseksi. Nyt tiedän paremmin, on olemassa miehiä mitkä ei aiheuta mitään oireita!
|