Lähettäjä: Napletti
Päivämäärä: 18.10.25 14:32:44
Aloittaja, et sinä ole tyhmä. Kun on ihastunut toiseen, helposti selittää asioita itselle parhain päin. Minulle kuulostaa siltä, että mies on jättänyt sinut välitilaan ja varalle.
Tuossa tilanteessa voisit kysyä itseltäsi, haluatko puolison/suhteen, jossa miehen toimintamalli hankalassa tilanteessa on totaali vetäytyminen. Siltä se ulkopuolisen silmiin kuulostaa.
Kuten taisin io aiemmin kirjoittaa, oma kokemus parisuhteesta on, että jos se tuntuu io alussa hankalalta, ei se helpotu myöhemminkään.
Jos toinen osapuoli on ihastunut, sen tietää, koska silloin toinen osapuoli osoittaa sen monin keinoin. Jos itsellä on hämmentynyt, silloin toinen ei ole riittävän kiinnostunut.
Noin se vaan menee mun kokemuksen mukaan.
Kääntäisin pohdintasi miehen käytöksestä sinuun. Millaista käytöstä sinä odotat suhteessa toiselta? Miten itse toimisit, jos sinulla olisi itsellä vastoinkäyminen. Herättääkö toisen osapuolen nykyinen käytös sinussa luottamusta? Tuleeko tunne, että toinen arvostaa sinua.
Mihin tahansa päädytkin, muista että olet arvokas omana itsenäsi. Sinua tulee kohdella hyvin, eikä ainakaan omasta mielestäni hyvään käytökseen kuulu ns välitilaan jättäminen.
|