Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miesten käytös instagramissa.

Lähettäjä: Epätoivoinen 
Päivämäärä:   17.10.25 19:54:06

Olen kuullut nyt niin monesti, että jos mies tykkää sun ig-storyistä = hän tykkää susta.
Pitääkö tämä paikkaansa?
Kyse siis miehestä jota tapaillaan tai jotain sinnepäin.

Avaudun nyt teille kun en sitä voi muuallekaan tehdä!
Olen tapaillut erästä meistä liki vuoden.
Hänellä on menossa elämässä vaikea tilanne. Kertoi asiasta ja sanoi asioiden meidän välillä helpottavan kun tilanteessa tulee selvyys sekä asiat lähtevät etenemään. itse totesin ymmärtäväni häntä ja halusin hänen ottavan yhteyttä kun tilanne on rauhoittunut niin, että on siihen valmis. (En halua jatkuvasta muistuttaa olemassa olostani!)
Viimeisestä tapaamisesta jäi itselle ihan p*ska fiilis kun toisen ajatukset oli selkeästi muualla sekä oli fyysisesti tosi etäinen ja menin sitten itse ihan lukkoon. En uskaltanut normaaliin tapaan kysellä tai jutella koska päässä takoi ajatus "mitä olen tehnyt väärin? Mitä jos sanon jotain väärää tai kysyn jotain tyhmää?"
En mennä lähelle vaikka mieli teki ihan h*lvetisti mennä kainaloon.
Kerran jopa kerroin, että minusta tuntuu viestieni häiritsevän häntä koska onnistuin aina ajoittamaan ne toisen ollessa töissä, menossa jossain jne.
En kuulemma häiritse.

Viimeisen keskustelun jälkeen jolloin pyysin ottamaan yhteyttä kun tilanne on parempi niin en ole nyt kuukauteen kuullut yhtään mitään.
Ainut elonmerkki on ig-storyjen tykkäykset.

Olen ensimmäistä kertaa vuosiin ihan oikeasti ihastunut ja tämä tuntuu ihan hirveältä kun toisesta ei kuulu mitään. Enkä tiedä missä mennään.

Re: Miesten käytös instagramissa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.10.25 20:05:11

No se ei tahdo tapailla sinua.

Päivämäärä:   17.10.25 20:06:32

No miksi h*lvetissä se haluaa edelleen seurata mun elämää kuitenkin ilmeisen tiiviisti?

Lähettäjä: tuotatuota 
Päivämäärä:   17.10.25 20:08:28

Epätoivoinen: mun avioerosta on kohta kaksi vuotta aikaa, ei olla oltu missään yhteyksissä eksän kanssa sen jälkeen. Paitsi että se kyylää kaikki mun instastoorit aina kun jotain julkaisen. Eli niin paljon se kattominen merkitsee.

Päivämäärä:   17.10.25 20:11:52

tuotatuota: No kun pelkästään katsoisi ne mutta kun tykkääkin niistä ja myös joihinkin reagoi.(esim. Kasvokuvat)

Lähettäjä: tuotatuota 
Päivämäärä:   17.10.25 20:13:55

No sellaisia mulla on useita seuraajissa. Laittaa tykkäyksiä ja kommenttejakin välillä mutta tosiasiassa ihan tyhjää täynnä. En tajua mikä siinä on ideana.

Päivämäärä:   17.10.25 20:19:05

tuotatuota:
Itse olen pitänyt seuraajapiirini hyvin suppeana. (Yksityinen tili) Eli niitä ns. huvikseen tykkääjiä ei ole. Paitsi nyt tämä yksi.

Lähettäjä: Napletti 
Päivämäärä:   17.10.25 20:20:10

Mies ei halua tapailla sinua. Tuo on päivänselvää kuvauksesi perustella. Jos jokin tuntuu vaikealta, se on sitä eikö helpommaksi muutu.

Jos haluat on vaikeassa situationshipissä, niin sitten valitset tämän suhteen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.10.25 20:20:54

>mies
>käyttää instagramia

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   17.10.25 20:26:44

Siis mitä.

Tykkäilen monien ihmisten julkaisuista ihan siksi että a) julkaisija on ystäväni/tuttuni/sukulaiseni ja haluan tykätä hänen jutuistaan tai b) joku seuraamani henkilö, vaikka en häntä tuntisikaan henkilökohtaisesti, julkaisee jotain kivaa mistä pidän ja mikä ilahduttaa.

Näillä tykkäyksillä ei ole mitään tekemistä minkään ”ihastumisen lailla”-tykkäämisestä.

Kamalaa jos joku ajattelee tykkäyksistäni niin.

Päivämäärä:   17.10.25 20:45:06

No itse en nimenomaan ajattele niistä niin.
Mutta nyt varmaan 5 ihmistä on sanonut, että kyllähän se susta tykkää kun tykkää kerta sun storyistä.
Ja tuli vielä vastaan video missä tätä oli joltain mieheltä kysytty.

Olen tässä jo pidempään ajattelut, että tämä olikin liian hyvää ollakseen totta.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   17.10.25 20:49:52

Ihan tosi. Jos somessa tykkää jonkun storystä, päivityksestä, what ever, ei tarkoita ihan oikeasti yhtään mitään. Se tykkäys on jopa osalle käyttäjistä kuitti, että nähty on.

Jos haluat itseäsi säästää, unohdat moisen tyypin ja jatkat eteenpäin.

Lähettäjä: ag 
Päivämäärä:   17.10.25 20:59:46

LähettäjäÖ

Päivämäärä17.10.25 20:26:44

Siis mitä.

Tykkäilen monien ihmisten julkaisuista ihan siksi että a) julkaisija on ystäväni/tuttuni/sukulaiseni ja haluan tykätä hänen jutuistaan tai b) joku seuraamani henkilö, vaikka en häntä tuntisikaan henkilökohtaisesti, julkaisee jotain kivaa mistä pidän ja mikä ilahduttaa.

Näillä tykkäyksillä ei ole mitään tekemistä minkään ”ihastumisen lailla”-tykkäämisestä.

Kamalaa jos joku ajattelee tykkäyksistäni niin.

Niin tämä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.25 00:23:22

Minä olen kyllä huomannut miesten käytöksessä selkeän eron siinä, ovatko sinkkuja vai varattuja tai meneekö puolison kanssa hyvin vai huonosti tai kiinnostaako minun olemassaoloni vai ei.

Kun joku kaverimies on sinkku tai puolison kanssa menee huonosti, tykkää tarinoistani ja postauksistani ja reagoi tarinoihin ja viestittelee tarinoiden kautta. Mutta kun onkin joku löytynyt tai vaimon kanssa menee taas hyvin, ei minun some-elämääni tule mitään reaktioita eikä olemassaoloni kiinnosta muutenkaan. Yhtään.

Kun tunnet tuollaisia henkilöitä pidemmän aikaa, huomaat itsekin muutoksen heidän käytöksessään.

Lähettäjä: Mibgdd 
Päivämäärä:   18.10.25 00:29:14

Ei merkkaa todellakaan mitään.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.10.25 09:06:19

Jos haluaisi olla oikeasti tekemisissä kanssasi, varmaan tekisi muutakin kuin someklikkailua. Tuollainen ylitulkinta kuulostaa hirveän rasittavalta puolin ja toisin.

Aloittaja on varmaan tosi nuori, mutta ”mies” kuulostaa juuri klassiselta varallapitäjältä. On tosi vaikeeta (joku kiinnostavampi kiikarissa), mutta ottaa yhteyttä, kun tilanne on ohi (jos se kiinnostavampi ei lämpeä).

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   18.10.25 10:17:36

Olin nuorempana useasti tollasissa tilanteissa pähkimässä samoja asioita. Mies ei halua tapailla sinua eikä hän halua sinusta kumppania. Tykkää ehkä sun antamasta intensiivisestä huomiosta, se on imartelevaa, tietää että oot ihan lääpällään saa sut heti jos haluaa. Eikä hän siis todellakaan halua, mutta tommosilla somereaktioilla saa ilman vaivannäköä pidettyä itsensä sun mielessä niin pysyy ovi raollaan kunnes jotain parempaa löytyy. Kun elättelet toivoa hänen suhteensa niin et siirry seuraavaan. Ei sillä ole oikeesti niin vaikeaa, harvoin niillä on, sitä ei vaan kiinnosta.

Päivämäärä:   18.10.25 13:21:13

Nuori olen sen myönnän ja pidempi ajanjakso takana kun oli vain seksisuhteita. Ja taidan jatkossa pysyäkin niissä jos tämä on vielä aikuistenkin ihmisten välillä näin sa*tanan hankalaa.

Siis asiat mitä hänelle on tapahtunut on sellaisia, että jos ne keksittyjä niin pitää olla todella sairas ja pysyä hyvin tarinassa.

En miehen kanssa missään vaiheessa tätä käynyt enempää läpi kun vain todennut, että ottaa yhteyttä kun itse siihen valmis. En jaksa itse yrittää pitää yhteyttä vaikka toki sitä haluaisin.

Mutta miksi aikuisen ihmisen on niin vaikea puhua suoraan?
Itse olen useammalle silloin sanonut kun aktiivisesti deittailin, että en ole kiinnostunut jatkamaan.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   18.10.25 13:37:35

Miesten kanssa on aina hankalaa, oli ne minkä ikäisiä tahansa. Ne ei osaa sanoa suoraan asioita vaan pitää vain koittaa päätellä jotain. Jätin ne muille naisille pähkittäväksi, en tosin siirtynyt naisiin vaan nautin eläinteni seurasta vaan.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.10.25 14:15:26

Suhtautuisin niin, että tuo somessa tykkäily ei riitä itselleni yhteydenpidoksi eikä sitä lasketa. Siitä tietää tasan sen, että mies ei ole kuollut.

Jos haluaisin, odottaisin jonkun kohtuullisen ajan että hänen elämäntilanteensa selviää, mikä se katastrofi sitten ikinä onkaan. Tai sitten kuittaisin koko homman nyt lopetetuksi, jos en haluaisi jäädä odottelemaan. Joskus ihmisten elämät ei vaan ole samassa vaiheessa, ja vieraalta kumppaniehdokkaalta ei oikein voi odottaa kovin suurta sitoutumista elämänmuutosten keskeltä.

Päivämäärä:   18.10.25 14:20:40

Heh / Olen 6 vuotta "käyttänyt" miehiä vain seksiin ja poistamaan läheisyyden ja hellyyden kaipuuta.

Satutin itseni alle parikymppisenä pahemman kerran parisuhteessa ja vuosi sitten ajattelin kokeilla uudestaan. Ja tässä sitä ollaan.

Tyhmä mikä tyhmä eikai itsestään voi muuta sanoa.

Päivämäärä:   18.10.25 14:26:36

--- / Itse olen käynyt hyvin samantapaisen vaiheen elämässä läpi mitä tämä mies käy nyt. Enkä silloin itse olisi jaksanut mitään ihmissuhde-hässäkkää. Siksi häntä toisaalta ymmärrän mutta ei se poista sitä, että tunnen itseni hylätyksi ja se sattuu kun toisesta ei kuulu koska edelleen mietin mitä olen tehnyt väärin
Enkä tahdo tungetella etenkään kun menin itse sanomaan, että ottaa yhteyttä kun on siihen valmis.

On minulle tilanteestaan avoimesti puhunut ja kertonut.

Itse ajattelin kyllä tässä, että odotan vielä hetken ja jos ei kuulu niin sitten ei tarvitse enää kuuluakkaan mitään!

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   18.10.25 14:31:59

Tätä löysässä hirressä roikkumista kun jatkat, niin satutay itseäsi vaan ihan turhaan. Aikuisten parisuhteet eivät ole tuollaista vaiheilua.

Olisinpa itsekkin ymmärtänyt tämän nuorempana, helpommalla olisin päässyt. Osa miehistä vaan roikottaa ja kun naiset on kilteiksi kasvatettu, niin sitä sitten vaan odotellaan. Turhaan.

Lähettäjä: Napletti 
Päivämäärä:   18.10.25 14:32:44

Aloittaja, et sinä ole tyhmä. Kun on ihastunut toiseen, helposti selittää asioita itselle parhain päin. Minulle kuulostaa siltä, että mies on jättänyt sinut välitilaan ja varalle.

Tuossa tilanteessa voisit kysyä itseltäsi, haluatko puolison/suhteen, jossa miehen toimintamalli hankalassa tilanteessa on totaali vetäytyminen. Siltä se ulkopuolisen silmiin kuulostaa.

Kuten taisin io aiemmin kirjoittaa, oma kokemus parisuhteesta on, että jos se tuntuu io alussa hankalalta, ei se helpotu myöhemminkään.

Jos toinen osapuoli on ihastunut, sen tietää, koska silloin toinen osapuoli osoittaa sen monin keinoin. Jos itsellä on hämmentynyt, silloin toinen ei ole riittävän kiinnostunut.

Noin se vaan menee mun kokemuksen mukaan.

Kääntäisin pohdintasi miehen käytöksestä sinuun. Millaista käytöstä sinä odotat suhteessa toiselta? Miten itse toimisit, jos sinulla olisi itsellä vastoinkäyminen. Herättääkö toisen osapuolen nykyinen käytös sinussa luottamusta? Tuleeko tunne, että toinen arvostaa sinua.

Mihin tahansa päädytkin, muista että olet arvokas omana itsenäsi. Sinua tulee kohdella hyvin, eikä ainakaan omasta mielestäni hyvään käytökseen kuulu ns välitilaan jättäminen.

Päivämäärä:   18.10.25 16:02:23

Napletti/
Kiitos viestistäsi!

En halua miestä joka hankalassa paikassa vetäytyy ja sulkee minut pois.

Toki tässäkin varmasti jos olisin itse jatkanut yhteydenpitoa niin hän olisi minulle kertonut tilanteessa. Mutta itselle tulee vaan niin huono fiilis siitä, että olen aina se joka laittaa ensimmäisenä viestiä/soittaa.

En tietenkään tahdo tälläistä kohtelua. Vaan haluaisin löytää ihmisen kanssa jonka kanssa ne vaikeatkin asiat voidaan käydä yhdessä läpi. Ja etenkin, että oltaisiin rehellisiä.

Tietyllä tapaa ymmärrän hänen tavan toimia koska samalla tavalla varmasti toimisin itsekin etenkin kun olen ihminen joka ei asioistaan puhu pahemmin.

Aikaisemmin mies on itsekin pitänyt yhteyttä ja nähdessä ollut todella todella puhelias sekä miten se nyt sanottaisiin oli fyysisesti aktiivinen. Hellyyttä oli.
Ja yhtäkkiä viestit väheni, tavatessa oli todella etäinen ja omissa ajatuksissa. Ja kuten itse laitoin, että mekin itse ihan lukkoon.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.10.25 17:39:55

Tämä on säälittävyyden huippu.

Päivämäärä:   18.10.25 18:36:14

... millä perusteella?

Jos toinen antaa ymmärtää, että on kiinnostunut mutta ei sitten toimikaan sen mukaan niin ihan ymmärettävää vastapuolen olevan hämillään tilanteesta!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.10.25 18:39:28

"tuli vielä vastaan video missä tätä oli joltain mieheltä kysytty."
No jos aiheesta on tehty ihan videokin niin kyllä sen asian pitää sitten niin olla.

Päivämäärä:   18.10.25 19:37:12

Taidat ... olla täysi idiootti! Miksi vaivaudut vastaamaan jos et vastaa mitään järkevää.?

Some on täynnä videoita joten tottakai ne vaikuttavat ihmisen mieleen. Etenkin kun aloittaja on ilmeisesti ollut sitä mieltä ettei tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Ihastuneena sitä ajattelee, että jos sittenkin!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.