Lähettäjä: Tavis
Päivämäärä: 17.10.25 21:27:01
Vaatteet on yksiväriset: mustat, joskus harmaat. Jos näyttäisin vielä 10 vuotta nuoremmalta, näyttäisin teiniltä, nytkin usein kuulen, että näytän paljon nuoremmalta (olen 33v). Hiukset alaselkään pitkät, tavalliset ruskeat ja aina korkealla ponnarilla tai letillä.
Olen koittanut pitää aina niin, että vaihdan puhtaat vaatteet, jos lähden jonnekin, ne vaan ovat samoja vaatteita, joita käytän ristiin tallissa ja kaupassa, eli pesusta kauppaan, sitten talliin, mutta haju kyllä varmaan seuraa hiuksissa. Ja jos menen suoraan tallista, olen kyllä juurikin niissä likaisissa vaatteissa liikenteessä.
Kulmat olen joskus käynyt laitattamassa, mutta jotenkin tulee itselle sellainen turhamainen olo, jos käytän rahaa ja aikaa omaan ulkonäköön. Vaikken ajattele ihmisistä, jotka laitattavat itseään, että ovat turhamaisia, jotenkin itseen panostaminen on jäänyt viimeisen 10 vuoden aikana aivan taka-alalle. Painoa olen pudottanut joka lapsen saamisen jälkeen, mutta aina taas noussut seuraavan jälkeen takaisin. Olen niin kyllästynyt tähän veivaamiseenkin, ja kaikkeen.
Jotenkin ehkä isoin ongelma on se, etten ole sinut itseni kanssa ja siksi en myöskään tiedä, mitä haluan.
|