Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haluaisin tyylin, mutta en tiedä, minkä

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   17.10.25 19:15:20

Olen täysin meikitön, hiukset värjäämättä, usein myös harjaamatta, tallivaatteissa kaupassa kulkeva, kotona nyhjäävä perheenäiti. Haluaisin olla _jonkunlainen_, mutta en tiedä, mitä. Toisaalta haluaisin vaikka pienet ripset ja edes laitetut kulmat, ehkä värjätä hiukset, toisaalta haluaisin olla boheemi ja sisälläni asuu myös pieni hippi, joka haluaisi olla täysin omassa luonnontilassa. Vihaan kroppaani ja ylipainoa, jonka olin juuri saanut pois kunnes tulin uudelleen raskaaksi ja nyt ne kilot on entistä kovemmin vyötäröllä. Toisaalta haluaisin olla värikäs ja pukeutua tyylikkäästi, toisaalta en viihdy muissa kuin löysissä vaatteissa vartaloni vuoksi. Mutta olen vaan, olen hevoselta haiseva, collegehousuissa ja tallikengissä kulkeva, en osaa edes sanoa, mikä. En mikään. Nuorena hiusten väri vaihteli useamman kerran vuodessa, meikkasin ulos, vaikken nyt mihinkään lähikauppaan sillonkaan, oli kroppa, johon saatoin ripustaa mitä vaan ja näytti hyvältä. Kynsiä en voi laittaa työni vuoksi, ne olisi muuten kiva tapa saada edes pieni ehostus.

Enpä tiedä, mitä haen tällä. Ehkä vertaistukea tai jotain. :'D

Re: Haluaisin tyylin, mutta en tiedä, minkä

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   17.10.25 19:56:54

Vaihda nyt ainakin ne tallivaateet muihin kun et ole tallilla. Hevosihmiset pitävät hevosenhajusta, mutta harvoin muut ihmiset. Hyvä leikkaus hiuksissa auttaa jo paljon ulkonäköön. Tyylikkäästi pukeutunut voi olla vaikka vaatteet olisi väljät. Muutokset pienin askelin kunnes tiedät mitä haluat.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.10.25 20:09:36

Värjää ripset ja kulmat ja nypi kulmat. Käytä siistejä ja laadukkaita vaatteita ja jos on silmälasit, niin pese ne.

Lähettäjä: milla 
Päivämäärä:   17.10.25 21:00:45

Siistit, hoidetut ja hyvin leikatut hiukset on kaiken perusta. Kevyt meikki nuorentaa 10 vuotta. Siistit laadukkaat yksiväriset vaatteet.- Ei ylipaino haittaa, silloinkin voi olla siistin ja miellyttävän näköinen.
On ihan siitä kiinni haluatko oikeasti muutosta itse? Miellyttävään ulkonäköön joutuu näkemään vaivaa.

Päivämäärä:   17.10.25 21:27:01

Vaatteet on yksiväriset: mustat, joskus harmaat. Jos näyttäisin vielä 10 vuotta nuoremmalta, näyttäisin teiniltä, nytkin usein kuulen, että näytän paljon nuoremmalta (olen 33v). Hiukset alaselkään pitkät, tavalliset ruskeat ja aina korkealla ponnarilla tai letillä.

Olen koittanut pitää aina niin, että vaihdan puhtaat vaatteet, jos lähden jonnekin, ne vaan ovat samoja vaatteita, joita käytän ristiin tallissa ja kaupassa, eli pesusta kauppaan, sitten talliin, mutta haju kyllä varmaan seuraa hiuksissa. Ja jos menen suoraan tallista, olen kyllä juurikin niissä likaisissa vaatteissa liikenteessä.

Kulmat olen joskus käynyt laitattamassa, mutta jotenkin tulee itselle sellainen turhamainen olo, jos käytän rahaa ja aikaa omaan ulkonäköön. Vaikken ajattele ihmisistä, jotka laitattavat itseään, että ovat turhamaisia, jotenkin itseen panostaminen on jäänyt viimeisen 10 vuoden aikana aivan taka-alalle. Painoa olen pudottanut joka lapsen saamisen jälkeen, mutta aina taas noussut seuraavan jälkeen takaisin. Olen niin kyllästynyt tähän veivaamiseenkin, ja kaikkeen.

Jotenkin ehkä isoin ongelma on se, etten ole sinut itseni kanssa ja siksi en myöskään tiedä, mitä haluan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.10.25 21:30:37

Hei täällä ihan samanlaisia ajatuksia! Välillä yritän pukeutua kauppaan vähän paremmin ja siltikin on vähän homssuinen olo. Itse tykkään käytännöllisyydestä, joten heti tulee ongelmia kun miettii mitä pukisi päälle. Huputtomat, kauluksettomat takit ihan nounou, kireät housut...EI! Epämukavat kengät... EI! Kynsilakkaa voisin laittaa mut kuluvat heti pois. Meikata en viitti kun en halua kemikaaleja jatkuvasti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.25 21:37:39

Kevytkin meikki VANHENTAA sen 10 vuotta! Mitä täällä oikein horistaan :D

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   17.10.25 21:44:06

no ihan tyhmät oheet.
kato kuvia ihan netissä. ei itään instaa. laaita kuukkeliin kuvahaku tyyli.
etsi yksi asia mistä pidät ja aloita siitä.
oliko ne hiukset?vaate,tatuointi, meikki,kengät. vsi oliko pelkkä koru. vai pelkkä hymy.
ei tyyli löydy kertaheitolla. vauvanaskelin etsit yhden pikkuasian kerrallaan.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   17.10.25 21:47:18

niin ja sitäpaitsi, minusta on oneksi. tallikamppeissa vähät välitän miltä näytän. töissä olen likainen, hikinen, sotkuinen. zvapaalla yritän ollas sporttisen rento mut baari onkin vaikeampi. en tahdo sinne niin vaikea vetää päällle mitään tosisiistiä

Päivämäärä:   18.10.25 09:45:04

Minulla on kyllä jo tyyli. Melko tavallinen, mutta onpahan kumminkin. ;)

Päivämäärä:   18.10.25 10:01:01

"Jotenkin ehkä isoin ongelma on se, etten ole sinut itseni kanssa ja siksi en myöskään tiedä, mitä haluan."

Jos lähtisi pyörittelemään ajatusta siltä kantilta että opettelisit olemaan vain oma itsesi? Etkä yrittäisikään puristaa itseäsi mihinkään tiettyyn tyyliin. Jos hippityyli ja värit kiinnostaa niin toteuta niitä pienin askelin.
Hanki muutama mieluisa vaate joita et käytä tallilla lainkaan, siitä jo tulee "laittautuneempi" olo.

Päivämäärä:   18.10.25 11:30:05

Tallivaatteet on käytänölliset kaupassa, hevosenhaju peittää oman hienhajun ;DDDD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.