Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies kusetti ja nyt minua hävettää

Lähettäjä: Lovefool 
Päivämäärä:   17.10.25 08:45:39

En tiedä miten menin lankaan. Ihastuin kuin halolla olisi päähän lyöty ja mies antoi ymmärtää että tuntee samoin. Hän jotenkin myötäili koko ajan kaikkia puheitani, sanoi mitä halusin kuulla. Nimitti prinsessaksi ja kaikkea skeidaa mikä upposi muhun kuin häkä ja luulin että olin nyt kohdannut Sen Oikean. Luojan kiitos ei ehditty vielä sänkyyn vaikka kiihkeää alkoi jo meno olla. En tiedä miten hajalla sen jälkeen olisin ollut, sillä mies katosi sitten kuin tuhka tuleen PUFF. Kun katson asioita taaksepäin, huomaan nyt siellä täällä pieniä varoitusmerkkejä jotka olivat ilmassa koko ajan mutta vaikka näin ne jo aiemmin, sivuutin ne kun ajattelin että ehkä vain kuvittelen. Joitain pieniä eleitä tai lauseita mistä olisi pitänyt tajuta, että olen haksahtanut todelliseen pleijeriin.

Törmäsin mieheen tänä aamuna kaupungilla. Hän näytti hidastavan vauhtiaan, kun ehkä luuli että jään jutulle. En sanonut muutakuin huomenta ja jatkoin matkaani. Voi olla ettei miehestä kuulu, tai sitten häntä alkaa vaivata kun viilenin ja ottaa pian yhteyttä. Pieni osa minusta pelkää, miten siinä tilanteessa pysyisin lujana ja voisin vastustaa häntä vaikka tällä hetkellä kyllä tuntuu eniten siltä etten halua olla enää missään tekemisissä. Mutta mieli on heikko.

En tiedä miten tästä häpeästä pääsee eroon? Mies on varmaan pitänyt minua pilkkanaan koko ajan ja naureskelee selän takana hyväuskoiselle hölmölle. Tähän ikään mennessä olisi pitänyt osata olla varuillaan mutta kaikki vaan tuntui niin hämmästyttävän aidolta ja vaikka monia miehiä olen elämässäni jo ehtinyt tavata, koskaan ei ole tällaista tapausta tullut vastaan joten en vaan ymmärtänyt että näin kieroja ihmisiä ja ennen kaikkea hyviä näyttelijöitä voisi olla.

Re: Mies kusetti ja nyt minua hävettää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.25 08:49:56

Tämän tarinan hölmö et ole sinä.

Seuraava unelmien prinssi ei ehkä olekaan sammakko, pidä rajat mutta säilytä luottamus. Sinä.olet ihana ja prinsessa ja ansaitset raukkautta. Siinä ei ole mitään noloa.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   17.10.25 08:50:30

Miehen tässä käytöstään pitää hävetä, ei sinun.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.10.25 08:53:32

Näitä sattuu, ei miehistä voi tietää ennen kuin kokeilee, varsinkin kun heillä voi mieli muuttua asiassa kuin asiassa. Toki naisillakin, mutta tuntuu että miehillä erityisesti.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   17.10.25 09:00:14

Kuten sanottu, näitä sattuu, eikä ikinä voisi lähteä mihinkään suhteeseen, jos vain keskittyisi pelkäämään, että näinkin voi käydä.

Mielenkiinnosta: mitä ne pienet varoitusmerkit olivat?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.10.25 09:04:43

Koita tuo iskostaa päähäsi, että sinua tosiaan on huijattu, ja ainoa jonka pitää hävetä, on äijä itse. Harmi vaan ettei nämä tiedä, mitä häpeä tarkoittaa, ja meille toisille on opetettu, että vika on aina meissä (EI OLE!).

Ajattele asia niin, että mieti miten säälittävää, että jonkun täytyy tehdä toiselle ihmiselle noin, aiheuttaa toiselle harmia ja surua, jotta voi itse jotenkin (kierolla tavalla) paremmin sitten varmaan. Todella surullista, itse asiassa. Ei järkevän ja terveen ihmisen tekosia. Väistit luodin selkeästi ja onneksi tuli näin nopeasti ilmi.

Päivämäärä:   17.10.25 09:06:08

P.S. Itse olisin kävellyt ohi varmaan sanomatta mitään.

Päivämäärä:   17.10.25 09:11:53

No ei sun tarvi mitään hävetä. Ja mies on taatusti tehnyt noin myös monelle muulle. Keskenkasvuinenhan tuo vielä on, ei muuta kuin eteenpäin äläkä missään nimessä enää vastaa jos hän ottaa yhteyttä.

Lähettäjä: pate 
Päivämäärä:   17.10.25 09:17:12

Miesten täytyy tämän palstan kirjoittajien mukaan huomata jo ajoissa ne varoitusmerkit eikä yllättyä, miten lienee naisten laita?

Päivämäärä:   17.10.25 09:20:49

Siiis kauanko oikein ehditte tapailla, jos ei sänkyynkään vielä ehditty? En nyt oikein ymmärrä mitä tuossa pitäisi kenenkään hävetä, jos on lähinnä juteltu (?) ja tutustuttu, toisella nyt on kehno tyyli lopettaa juttu lopettamalla yhteydenpito, mutta sitä nyt valitettavasti vaan paljon tapahtuu, eikä nyt tuommoisen tapailun lopetukseen toisaalta yhtä oikeaa tapaa ole. Eikähän tuota tiedä ikinä mitä kenenkin elämässä tai pään sisällä tapahtuu. Eri asia jos seurustelee ihan sovitusti, mutta kuulostaa ettei teillä oikeastaan mitään ollut, viestittelyä ja tutustelua, joka ei nyt miehen puolelta vaan edennyt.

Päivämäärä:   17.10.25 09:22:16

Kiitos lohdullisista sanoistanne. Ne oikeasti piristää.

No, mies oli kuulemma eronnut vasta vaimostaan, olivat teineistä asti yhdessä ja kertaakaan ei tänä aikana muka pettänyt vaimoaan. Sitten meidän ekoilla "treffeillä", kun ei varmasti vielä ihan satavarmana tiennyt kuinka kiinnostunut olin, lähtiessäni halasi ja suuteli minua kaulasta. Jos miettii että olisi ollut kunnollinen aviomies pari vuosikymmentä, mahtaisiko olla pokkaa tehdä noin uudelle tuttavuudelle kuin vanha tekijä. Tietenkin se tuntui minusta aivan huumaavalta joten sivuutin sen että koin sen kuitenkin jotenkin tilanteeseen sopimattomaksi.
Sitten kun puhuimme miten tässä suhteessa kannattaisi edetä, ehdotin oman suunnitelmani ja tarjosin leikkisästi kättäni sopimuksen sinetöimisen merkiksi. Mies kyllä tarttui käteeni, mutta huomasin että hänellä oli toisen käden sormet ristissä! En voi käsittää miten tämänkin selitin itselleni parhain päin. Varmaan että onpas siinä hauska mies. En oikeasti kestä miten tyhmä olen!
Sitten just noita myötäilyjä, jos sanoin että olen eri mieltä jostakin niin sitten hän muutti mielipidettään yhteensopivammaksi. Ja tapaamisia oli vaikea sopia, kun vastasi niin viiveellä viesteihin ja aina kun näimme, hänellä oli kuitenkin hirveä kiire jonnekin muualle, vaikka minun kanssani muka tuntuikin niin ihmeellisen ihanalta. Itse taas olin varannut tyyliin koko päivän että voidaan viettää aikaa rauhassa..
Kumma kuitenkin ettei jaksanut esittää siihen asti että oltaisiin harrastettu seksiä.

Ja tervehdin siksi kun en haluaisi että mies näkee miten surulliseksi tulin tuosta käytöksestä eli haluaisin esittää coolia ettei tunnu missään :/

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   17.10.25 09:25:41

Höpsistä, ei tosiaankaan tarvi hävetä. Hyvä että huomasit mikä äijä on miehiään ja eiku eteenpäin :)

Päivämäärä:   17.10.25 09:32:39

Mikä osa tuossa on kusetusta?

Päivämäärä:   17.10.25 09:45:45

Mika nimeltään?

Monet tekevät tuota. Ei kannata olla niin sinisilmäinen, en ymmärrä miten tuokin kaataa naisia niin että on ilmeisesti vaihtamassa kaupunkia kun suostuvaiset naiset loppuvat kesken kun maine on kiirinyt. :D Minusta kertoo ihan ihme juttuja että kylmensi välit kun olin yli-innokas!!!! :D Kun tilanne oli että olisin halunnut olla vaan kaveri enkä antanut, kun sen totesi katosi.

Lähettäjä: Mittee 
Päivämäärä:   17.10.25 10:00:47

Näinhän oli edes eronnut.

" olla ettei miehestä kuulu, tai sitten häntä alkaa vaivata kun viilenin ja ottaa pian yhteyttä."
Ei häntä ala se vaivaamaan, että viilenit.
Ja lakkaa ajattelemasta miehiä, jotka heräävät vasta kun loittonet, sen sijaan että haluavat pitää sinut lähellä kun edelleen siinä olet.

Tässä on kuin kaikki klassiset merkit, että tulet satutetuksi, kaikki merkit on nähtävissä, ja silti mietit, että jos ottaa yhteyttä niin oletko tarpeeksi vahva torjuaksesi.

Lähettäjä: Mittee 
Päivämäärä:   17.10.25 10:02:11

Ja tuo että vaivaisi kun viilenit... Hänhän katosi savuna ilmaan??

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   17.10.25 10:05:27

Onko mies edes eronnut?

Hassuimpia kusetuksia mitä muistan, oli baarissa todella komean miehen sanoma, ettei ole koskaan harrastanut seksiä. Meitä oli pari aikuisempaa naista, jotka nähtiin kilometrin päähän pelaaminen. Juuri 18 v täyttänyt mimmi oli ihan harmaantunut. Muistaakseni saatiin nuoren naisen lankeaminen, kun oli kuitenkin parisuhteessa ja aika kännissä. Tämä ei ollut mitään tätien kateellisuutta vaan jätkä oli niin lipevä ja kuka vaan meistä olisi kelvannut.

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   17.10.25 10:09:10

En kyllä ymmärtänyt yhtään mitään Maijan vastauksesta.

Päivämäärä:   17.10.25 10:22:42

Nojoo en taatusti ole jatkossa sinisilmäinen, hyvä jos uskaltaa enää kehenkään luottaa.. ei ollut Mika mutta näitähän varmaan riittää. Niin, varmaan löytyy se vaimokin ja liuta muita naisia joka sormelle.

Luulen että tuossa Maijan viestissä pitäisi lukea harmaantuminen = hurmaantuminen ja myöhemmin välistä puuttuu "estettyä".

Päivämäärä:   17.10.25 10:28:50

Kiitos lovefool suomennoksesta :)

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   17.10.25 10:39:01

Ei tarvi hävetä. Tyyppi ei päässyt kuitenkaan petipuuhiin niin hyvä niin.
Ei ole aloittajan vika että mies auervaara. No usein nämä ylitse vuotavan prinsessoja yms ihanuuksia latelevat tyypit ei ole tosissaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.10.25 10:39:44

"Siiis kauanko oikein ehditte tapailla, jos ei sänkyynkään vielä ehditty? En nyt oikein ymmärrä mitä tuossa pitäisi kenenkään hävetä, jos on lähinnä juteltu (?) ja tutustuttu"

Tätä minäkin ihmettelen. Mitään ei ole tapahtunut, ilmeisesti lukuisista tapaamisista huolimatta, ja sitten vielä hävetään. Siis mitä ihmettä? Joku halaus ja kaulalle suuteleminen on lähes ei mitään.

Päivämäärä:   17.10.25 11:06:07

"Joku halaus ja kaulalle suuteleminen on lähes ei mitään."
Toi kertoo miehen fiiliksistä todella paljon että suuteli kaulalle, ei suulle.

Päivämäärä:   17.10.25 11:09:14

"Toi kertoo miehen fiiliksistä todella paljon että suuteli kaulalle, ei suulle"

Mitä se kertoo, osoittaako suulle suuteleminen vähemmän seksuaalista halua kuin kaulalle suuteleminen ?

Lähettäjä: selvää 
Päivämäärä:   17.10.25 11:19:01

En antanut miehelle niin nopeasti kuin tämä olisi halunnut joten väisti.

Päivämäärä:   17.10.25 12:10:24

Siis ekalla kunnon tapaamisella ei olisi minusta ollut sopivaa tehdä muuta kuin halata. Se tilanne oli sellainen. Mutta hän imutti minua kaulasta mikä viestitti kyllä seksuaalista halua.
Ja toki muilla tapaamisillamme suudeltiin suulle ja kiehnättiin vaikka miten päin, mutta en ole sellainen nainen joka hyppää sänkyyn täysin vieraan kanssa, haluan vähän tutustua ensin. Jos olen rehellinen, seksi olisi varmasti voinut tulla kuvioihin jo seuraavalla näkemisellä mutta näköjään mies ei jaksanut odottaa. Mutta todellakin hyvä etten antanut ekalla tapaamisella!

Päivämäärä:   17.10.25 12:14:10

Ja siis enhän minä tiedä mikä on oikea tulkinta, mutta itse tulkitsin että kaulalle suutelu oli ikäänkuin lupaus nautinnollisesta naisen huomioivasta esileikistä, mikäli innostuisin sänkypuuhiin.
Olisi kiva kuulla toisenlaisetkin tulkinnat, miten sen voisi käsittää?

Päivämäärä:   17.10.25 12:15:47

Vaikuttaisi siltä että halusi sinusta vain peitonheilutusseuraa, tuskin mitään muuta. En minäkään ole antanut ja kyllähän nämä ukot sitten kyllästyy kun eivät heti saa sitä mitä haluaa. No, yli 10 vuoteen en ole kiusannut miehiä deittailemalla niitä, kun ei noi sänkypuuhat oikeastaan kiinnostakaan. Turhaan kiusaan ketään.

Lähettäjä: Mea 
Päivämäärä:   17.10.25 12:31:22

Tuohon on ainoa pettämätön keino; estä miehen numero ja kaikki somekanavat, poista sitten puhelimestasi numero kokonaan, jottet heikkona hetkenä lähde viestittelemään. Kaikki kertomasi suorastaan kiljuu punaisena varoitusmerkkejä, ansaitset parempaa varsinkin, jos haluat parisuhteen etkä pelkkää seksiseuraa.

Päivämäärä:   17.10.25 12:54:45

"Mitä se kertoo, osoittaako suulle suuteleminen vähemmän seksuaalista halua kuin kaulalle suuteleminen ?"
Jos mies ei koskaan suutele suulle, tai harvoin ja ikäänkuin pakotetusti, niin kyllä se jostain kertoo mitä tuntee tai ei tunne naista kohtaan. Vaikka panettaisi kuin pientä pupua.

Lähettäjä: Lippe 
Päivämäärä:   17.10.25 13:05:19

Mulla kävi vähän samanlainen. Sitten törmäsin mieheen festareilla. Hän oli ihan metrin päässä. Havahduin siihen että joku tuijottaa. En tiedä miten edes pystyin olemaan niin kylmän viileä, mutta ainoastaan nyökkäsin ja jatkoin omaa juttuani kavereiden kanssa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.10.25 13:15:50

Niin...siis mikä.tässä nyt oli kusetusta?

Mies lopetti jutun tökerösti, siinä se.

Päivämäärä:   17.10.25 13:34:58

No, tässä tapauksessa siis tosiaan suuteli suulle kyllä oma-aloitteisesti taukoamatta seuraavilla treffeillä..

Ainiin yksi juttu kanssa mikä ihmetytti, pyysin miestä mukaan molempia kiinnostavaan tapahtumaan ja yritin kysellä miten hänellä menee työvuorot että onko edes vapaalla silloin. Oli ihan messissä että joo vois mennä ja pitää selvittää (eikö sen olisi pystynyt heti laskemaan kun olisi vilkaissut puhelimen kalenteria?) En saanut kuitenkaan tähän muuta vastausta kuin innostuneen "joo pitää kattoa :)" kun kaksi kertaa kysyin. No, kolmatta ei enää tarvitse.

Mulla on myös ollut pari kertaa elämässä sellaisia miestuttavuuksia jotka suoraan sanoneet ettei halua musta muuta kuin seksiä. Vähän tylyä mutta pointsit rehellisyydestä. Mieluummin suora puhe kuin päin naamaa valehtelu. Siksikin olin varmaan varomaton kun sokeasti vaan luotan siihen mitä ihmiset sanoo.

Itse koen että kusetusta oli esimerkiksi se että sanoi että haluaa tutustua minuun/viettää kanssani aikaa/edetään hitaasti/seksillä ei kiirettä/nähdäänhän taas.

Päivämäärä:   17.10.25 13:39:14

Olen kyllä pohtinut että jos nyt odotan muutaman viikon tai kuukauden ja varmistun siitä ettei miehestä todellakaan kuulu, niin haluaisin ehkä sitten antaa hänelle vielä palautetta asiasta. Ihan itseni takia, ei siksi että kuvittelisin hänen sitten kunnostautuvan. Ja haluaisin kysyä suoraan miksi teki sillä tavalla mulle. Olisi kiinnostavaa kuulla, mitä hän siihen keksii sanoa.

Päivämäärä:   17.10.25 14:07:32

"Olen kyllä pohtinut että jos nyt odotan muutaman viikon tai kuukauden ja varmistun siitä ettei miehestä todellakaan kuulu"
Lueppa toi uudestaan.

Lähettäjä: Viva 
Päivämäärä:   17.10.25 14:15:52

"Mies on varmaan pitänyt minua pilkkanaan koko ajan ja naureskelee selän takana hyväuskoiselle hölmölle."

No tuon suuntaisia ajatuksia kokisin vasta, jos olisimme päätyneet sänkyyn. Näin siksi, että vaikka omasta halusta olisin mennyt sänkyyn ja harrastanut seksiä, en olisi tehnyt sitä ilman rakastumisen tunteita. Silloin olisin tuntenut itseni todella huijatuksi.

Mutta näinhän ei aloittajalle käynyt. Ole ylpeä siitä! Jatka elämääsi, unohda viikot ja kuukaudet ja sen jälkeinen yhteydenotto kokonaan. Mieli tekee ripittää miestä, mutta älä tee sitä. Siitä ei ole hyötyä pleiereiden kanssa.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   17.10.25 14:19:18

"Olen kyllä pohtinut että jos nyt odotan muutaman viikon tai kuukauden ja varmistun siitä ettei miehestä todellakaan kuulu, niin haluaisin ehkä sitten antaa hänelle vielä palautetta asiasta. Ihan itseni takia, ei siksi että kuvittelisin hänen sitten kunnostautuvan. Ja haluaisin kysyä suoraan miksi teki sillä tavalla mulle. Olisi kiinnostavaa kuulla, mitä hän siihen keksii sanoa."

Voi jeesus. Se on joko niin että blokkaat ja unohdat hänet kokonaan etkä enää palaa asiaan, tai sitten otat ITSE heti nyt yhteyttä ja kysyt miten ja miksi asiat ovat. Se on joko tai. Tuollaiset draamailevat pelit ovat todella, todella perseestä ihan kaikille osapuolille, myös sinulle itsellesi.

Päivämäärä:   17.10.25 14:23:37

Edelleen: ei tuossa ole tapahtunut mitään. On tutusteltu, suudeltukin, mutta syystä tai toisesta juttu ei ole edennyt. Ei se mies ole siinä mitään kusettanut, ette ole olleet suhteessa vaan tapailleet, aikuisten kesken suutelut, seksikin, on ihan normaalia tapailuvaihetta. Eikä sitä pidä ajatella noin että "onneksi en antanut" - haloo, vuosi on 2025, jos nainen haluaa seksiä, ei siinä ole mitään "antamista", sen ku harrastaa menemään ja ihan fiksuakin tapailuvaiheessa niin olisi tehdä, näkee että mätsääkö kemiat siinä. Tuskin silti yksikään mies ajattelisi, että nainen kusetti, jos seksiä harrastettaisiin, mutta tapailu loppuisi. Niin älä nyt itsekään sellaista mieti. Hyvä että ette seksiä harrastaneet jos sun ei tehny mieli, mutta muista, ettei siihen mitään sääntöä ole monestiko täytyy tavata ensin, ei miehille eikä naisille.

Päivämäärä:   17.10.25 14:25:18

Joo ei mitään että kysynpä kuukauden päästä. Olisit kysynyt asiaa heti silloin kun lopetti yhteyden pidon että mikä homma, turha enää myöhemmin alkaa nillittää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.