Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kysymys jätetyille toisille naisille

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.10.25 01:17:51

Tuosta varattuna ihastumisesta tuli mieleen, että mitähän toiseksi naiseksi lähtevä ajattelee, miksi siis lähtee sellaiseen mukaan? Ymmärrän tietenkin sen, että ihastumisesta, mutta olen huomannut että monilla tuntuu olevan hyvin vaaleanpunaiset lasit silmillä, jotka sitten lopulta rikkoutuvat.

On helppoa ajatella, ettei suhteessa ykkösen kanssa ole rakkautta, jossa joku pääsee siihen väliin. Ja näinhän se onkin, jos siinä sitten lopulta käy niin. Todella usein, ei vain käy ja kakkonen jää kuin nalli kalliolle kun sitä on hetki käytetty ja sillä leikitty. Usein kun ihmiset pakenevat pettämiseen omia ongelmiaan, eivätkä niinkään välttämättä suhteen ongelmia. Moni myös herää arvostamaan sitä mitä jo on, siinä kohtaa kun siitä ehkä joutuisikin luopumaan. Osa tajuaa siinä kohtaa, että ne omat toiveet eivät välttämättä koskaan tule todeksi, mutta osa jää roikkumaan pakkomielteisesti. Jotkut jopa vuosiksi sen jälkeen kun se suhde jo loppui.

Olen huomannut että monesti se johtuu siitä, että erityisesti miehet valehtelevat, kuinka eivät juuri nyt voi olla tekemisissä, koska se oma vaimo on niin hullu, vie muuten lapset ja omaisuuden yms. Että ihan kohta erotaan, ihan varmasti..Tämän he tekevät siitä syystä että se on siisti tapa päästä "vaarallinen suhde "-tyyppisistä naisista eroon. Miten sut jätettiin? Missä kohtaa tajusit ettei se sua enää halua, jos suhteenpäättämisestä jo vuosia? Vai oletko vieläkään tajunnut?

Re: Kysymys jätetyille toisille naisille

Lähettäjä: p 
Päivämäärä:   17.10.25 01:23:21

Roikuin 1,5 vuotta täysin hullaantuneena. Mies vannoi eroavansa jne mutta mitään ei tapahtunut. Tuttu kertoi tälle vaimolle miten asia on. Siihen loppui se suhde ja kun pääsin yli, ei enää kaduttanut tai surettanut mikään. Tiedän, ettei tuo pariskunta tänäkään päivänä ole onnellinen, mutta tajusin etten itsekään olisi ollut sen miehen kanssa onnellinen. Käy lähinnä sääliksi sitä miestä, kun se IHAN OIKEASTI haluaisi erota, mutta ei USKALLA, kun vaimo on oikeesti aika hirveä. Ei pelkästään mun mielipide. :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.25 01:30:44

Luin tuon aloituksesi ja tuli mieleen että aika pitkä kirjoitus naisille kun se ns. pääpaha ja ongelma on mies. Mies joka on varattu, kenties perheellinen ja tehnyt lupauksia puolisolleen.

Että jos jotain syytetään niin onko järkevä syyttää tässä uhria kun pitäisi syyttää syyllistä.

Nämä miehethän ei ole kokonaan pahoja vaan varmasti aivan rakastettavia, rehellisen oloisia ja reilun tuntuisia miehiä jotka kertovat miten kauheassa avioliitossa ovat ja vain lasten takia. Siihen kun osuu uhriksi kokematon (nuori) nainen niin ei yksinkertaisesti ole vielä elämänkokemusta ensinnäkään miehistä ja toiseksi pettävistä setämiehistä. Kyllä siinä nuori nainen uskoo kun rehellisen oloinen mies lurittelee valheita että ero on edessä heti kun lapsi siirtyy ekaluokalle ja että vaimon kanssa ei enää ole mitään yhteistä.

Olen sivusta katsonut nuorempana parhaan kaverini joutumista tällaiseen ja itsekin uskoin että se mies oli puolisonsa jättämässä mutta ei tietenkään minkä nyt keski-ikäisen elämänkokemuksella tajuaa.

Että ei näiden nuorten naisten päässä liiku muu kuin viattomuus siitä että uskoo mitä toinen sanoo. Se jota voi syyttää on nämä miehet.

Lähettäjä: Minja 
Päivämäärä:   17.10.25 02:18:20

"Tuosta varattuna ihastumisesta tuli mieleen, että mitähän toiseksi naiseksi lähtevä ajattelee, miksi siis lähtee sellaiseen mukaan? "

Nuoruus, typeryys, ihastuminen, huono itsetunto, seksin läheisyyden ja hyväksynnän nälkä sai lähtemään mukaan kaksi eri kertaa. Ja puhdas itsekkyys. Oma keskeneräisyys sai työntämään syrjään moraalin ja ihan käytöstavat. Nyt vanhempana ja viisaampana sen ymmärtää.

Muuhun en voi ottaa kantaa koska molemmilla kerroilla mies jätti silloisen kumppaninsa ja aloitimme parisuhteen.

Lähettäjä: Hedonisti 
Päivämäärä:   17.10.25 04:14:07

Itse olen paristi ollut toinen nainen, ikinä minua ei tosin ole jätetty. Kumpikaan miehistä ei haukkunut puolisojaan tai luvannut erota enkä ikinä sitä odottanutkaan. Toisen kanssa puhuttiin puolisosta ensimmäisen kerran vasta useamman kuukauden jälkeen, toisen kanssa ensimmäisten suudelmien jälkeen. Ihan vaan sen verran, että sellaiset oli olemassa. Myöhemmin juteltiin välillä enemmän perhe-elämästä ja molemmat olivat tyytyväisiä ja halusivat pysyä parisuhteissaan, toinen rakkaudesta ja toinen ehkä lähinnä tottumuksesta ja helppoudesta sekä rahasyistä.

Kunhan ihastuttiin ja alettiin "tapailemaan" ja seksisuhteeseen, ei siinä sen kummempaa. Sain miehiltä sen mitä halusinkin (no, ehkä olisin voinut tavata useammin, mutta vaimo kummasti hankaloittaa deittailua).

Tutulla taas kävi niin, että mies ei kertonut olevansa naimisissa ja sitten väitti että ero on vireillä ja asuu exänsä kanssa. Mies jopa kosi ja tapasi naisen perhettä yms. Sitten kertoi että ero ei ole edennyt vuodessa ollenkaan siksi, että mies pelkää vaimon vievän lapset toiseen maakuntaan... Lopulta mitään avioerohakemusta ei ollut tehtykään vaan eli ihan normaalia arkea vaimon ja lasten kanssa kotona. Vaimo sai jossain vaiheessa tietää pettämisestä, mutta suuttui enemmän tälle toiselle naiselle. Mies tietysti sanoi että vaimo on sekopää, ja toinen nainen uskoi miestä ja roikkui vielä hyvän tovin... Mies osti naiselle jopa autoja ennen kuin lopulta sanoutui irti sivusuhteestaan (mutta yritti lämmitellä sitä uudestaan, ilmeisesti kun pöly laskeutui kotona). Siinä oli kyseessä epärehellinen mies mutta myös sinisilmäinen nainen, kun ei millään uskonut että mies voisi valehdella vaikka kaikki tutut siitä toistuvasti ssanoivat. Mutta suurimmat onnittelut menee sille vaimolle, joka jatkoi liittoaan miehen kanssa joka ostelee kymmenien tuhansien eurojen arvoisia autoja tinderdeiteille.

Lähettäjä: syyttely ei auta 
Päivämäärä:   17.10.25 05:45:17

Kyllä siinä syypäitä ovat molemmat, sekä se mies että tämä toinen nainen. Kumpikin ovat laskelmoivia manipuloijia, jotka syyttelystä vain ärsyyntyvät, eivät häpeä.

Lähettäjä: Vjk 
Päivämäärä:   17.10.25 09:07:05

"Nuoruus, typeryys, ihastuminen, huono itsetunto, seksin läheisyyden ja hyväksynnän nälkä sai lähtemään mukaan kaksi eri kertaa. Ja puhdas itsekkyys. Oma keskeneräisyys sai työntämään syrjään moraalin ja ihan käytöstavat. Nyt vanhempana ja viisaampana sen ymmärtää."

Tämä, paitsi mies ei luvannut mitään. Nyt vanhempana nuo klassiset lauseet, joita olen kuullut muiltakin varatuilta miehiltä, joiden kanssa en ryhtynyt mihinkään, lähinnä naurattavat.

"Olisinpa tavannut sinut aiemmin" (ts ennen kuin menin naimisiin)

"Sitten kun lapset ovat isompia, eroan" (ei, olet siihen liian munaton)

"Vaimo ei halua seksiä " (en usko)

"Vaimo on xxx" (jotain typerää negatiivista)

Lähettäjä: pate 
Päivämäärä:   17.10.25 09:18:34

Syyllisiä ovat mies sekä toinen nainen. toinen nainen on lisäksi tyhmä ja hyväuskoinen, kun yrittää puolustella tekoaan tyyliin "se IHAN OIKEASTI haluaisi erota, mutta ei USKALLA, kun vaimo on oikeesti aika hirveä."

Päivämäärä:   17.10.25 09:35:19

Oma mielipiteeni on se, että syyllinen on ainoastaan se pettävä osapuoli. Kukaan muu ei ole kenenkään suhteesta vastuussa kuin suhteen osapuolet itse.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   17.10.25 09:38:19

Käy lähinnä sääliksi sitä miestä, kun se IHAN OIKEASTI haluaisi erota, mutta ei USKALLA, kun vaimo on oikeesti aika hirveä. - no niinhän nuo kaikki pettäjät sanoo. Älkää nyt naiveja olko sentään.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   17.10.25 09:41:06

Voihan myös aviovaimolla olla toinen mies, eli ei se 'kakkosraukka' aina ole nainen.

Lähettäjä: Mitä 
Päivämäärä:   17.10.25 10:13:34

Exällä oli ollut salasuhde avioliittonsa aikana vuosia. Niin vaan alkoi loppuvaiheessa salasuhde vaihtua uuteen toiseen naiseen. Ai niin ja siinä vaiheessa vihdoin ja viimein jätti vaimonsa.
En tiedä miltä mahtoi tuntua toisesta naisesta kun oli odottanut vuosia eikä mies lähde vaimonsa luota, kunnes sitten lähti melkein heti kun löysi toisen - tai siis kolmannen- naisen. Ilmeisesti tuo oli tarpeeksi hyvä että vihdoin päätti lähteä.

Lähettäjä: Katy 
Päivämäärä:   17.10.25 10:43:18

Mulla oli parikymppisenä romanssi kymmenen vuotta vanhemman naimisissa olevan perheenisän kanssa. En ikinä kysynyt, eikä hän kertonut liitostaan . Kerran sivulauseessa totesi: "Sellainen kun viime vuosi oli". En odottanut suhteelta mitään. Kai se oli viehätys voiman testaamista. Vuosia myöhemmin mies otti yhteyttä, ei kiinnostanut...

Päivämäärä:   17.10.25 10:44:01

"Tiedän, ettei tuo pariskunta tänäkään päivänä ole onnellinen, mutta tajusin etten itsekään olisi ollut sen miehen kanssa onnellinen. Käy lähinnä sääliksi sitä miestä, kun se IHAN OIKEASTI haluaisi erota, mutta ei USKALLA, kun vaimo on oikeesti aika hirveä. Ei pelkästään mun mielipide. :D"

98% nuo "en uskalla erota" jutut on bullshittiä. Ja ne jotka puhuu totta on sellaisia ettei sellaista marttyyria kannata omiksi riesoikseen ottaa uhriutumaan. En ymmärrä miten tuollaisesta kastraatista mieslapsesta voi viehättyä.

Päivämäärä:   17.10.25 11:17:37

"kakkonen jää kuin nalli kalliolle kun sitä on hetki käytetty ja sillä leikitty."

Kummallinen ajatus. Ihan kuin nainen ei saisi seksistä mitään, että nainen hyötyisi miehestä vasta parisuhteessa?

Sain hyvää seksiä ja hyvää seuraa. Eikä tuo mies mikään ainut ollut, vaan elin normaalia sinkkuelämää ja tapailin muitakin miehiä. Tapailu päättyi parisuhteeseeni, mutta jos parisuhteeni päättyisi, niin todennäköisesti jatkaisimme tuon miehen kanssa siitä mihin jäimme. Viihdymme yhdessä, mutta parisuhteeseen vaadin uskollisempaa laatua olevan miehen.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   17.10.25 12:30:58

Sellaista tilannetta ei ole, ettei voi erota. AINA voi erota.

Itsellä ei kokemusta ole henk.koht, siis omassa suhteessa, mutta omien vanhempien paskaa liittoa seurasin sivusta, ikävä kyllä. Isällä siis toinen akka, jolle väittänyt, että ei voi erota, vaimo ei anna lähteä. No kerran se eukko soitti äitille, että anna sen ukkos nyt mennä. Äiti (joka oli tästä kuviosta kyllä tietoinen) nauroi räkäisesti, että antaisin joo, mielellään, mutta kun ei se lähde.

Äiti sieti isääni ja sen käytöstä hyvin materialistisista syistä: oli valittava joko paska liitto ja omakotitalo, tai ero ja muutto kerrostaloon. Äitini jäi sitten isää aikaisemmin eläkkeelle, ja silloin sanoi, että ottaa eron heti, kun isä jää eläkkeelle myös, ei hän jaksa sitä täyspäiväisesti kotona katsella. Ajattelin, että just joo, mutta yllättävää kyllä, äiti otti eron. Isä oli aivan romuna, ei meinannut selvitä siitä millään ja itki, että eikö voitaisi vielä jatkaa.

Sitten kun isä olisi ollut vapaa mies, niin hups vaan, se sivusuhde ei ollutkaan enää kiinnostava, kun se oli nyt sallittu. Sepä lopahti siihen, ja isä on ollut yksin siitä pitäen, jo yli 10 vuotta. Äiti ehti onneksi nauttia myös hyvistä vuosista ilman umpisurkeaa aviomiestä ennen kuin sairastui ja viimein kuoli 3 vuotta sitten.

Lähettäjä: von 
Päivämäärä:   17.10.25 13:37:03

Oma mielipiteeni on se, että syyllinen on ainoastaan se pettävä osapuoli. Kukaan muu ei ole kenenkään suhteesta vastuussa kuin suhteen osapuolet itse.

Just näin!!

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   17.10.25 15:23:52

Kummatkin on syyllisiä, tietäähän sinkkunakin oleva mihin lähtee. Toki kaikilla ei ole moraali karttaa jos asia ei koskekkaan itseä, usein karma korjaa.

Itse olisin ainakin halunnut tietää exäni petteäessä, että olisin voinut nopempaa palauttaa luontoon sellaisen jumalan lahjan!!

Lähettäjä: Migsu 
Päivämäärä:   17.10.25 15:36:51

Nuorena ja naiivina lähdin kerran toiseksi naiseksi itseäni noin 10 vuotta vanhemmalle miehelle. Kylmä vaimo, ei voi vielä erota kun lapset on niin pieniä, pitää esittää onnellista perhettä koska X Y ja Z, kumpa olisi tavannut minut aiemmin jne. Olin nuori ja tyhmä, joten uskoin. Kaksi vuotta roikuin siinä ja uskoin, että se charmikas, komea mies jättää vaimonsa ja lapsensa ja ryhtyy leikkimään perhettä minun kanssani. Lopulta sitten kasvoin itse aikuiseksi ja tajusin miten typerä olin ja etten edes halua miehekseni miestä, joka voi kaksi vuotta pettää vaimoaan.

Eli vastaus aloituksen kysymykseen on, että koska olin nuori, tyhmä ja viaton ja ihastuin kokeneempaan ja hurmaavaan mieheen päätä pahkaa.

Lähettäjä: Ü 
Päivämäärä:   17.10.25 20:39:54

Nyt kun aikaa on kulunut ja ikää sekä elämänkokemusta karttunut, voin jo nauraa sille nuorelle naiiville itselleni, joka antoi puhua itsensä pyörryksiin. Kyllä ne yli 90%:sesti bullshittiä on ne puheet kuinka kamalaa se perhehelvetti on eikä seksiäkään kotona saa. Kummasti vain se vaimo tuli raskaaksi niiden kuukausien aikana, jolloin mies minulle vannoi että ero alkaa kohta olla selvä, eivätkä he edes nuku enää samassa huoneessa.

Päivämäärä:   17.10.25 22:26:28

Keskustelun tarkoitus ei ollut etsiä syyllistä. Jos joku on syypää enemmän niin valehteleva mies. Lähinnä vain kiinnosti ne tarinat, joissa näillä naisilla on ollut tunteita kuten naisilla yleensä on, kun tälläiseen lähtevät. Hyvin harva ajattelee noin kuten joku vastannut joka sotkeutuu muiden suhteisiin vain sen vuoksi, että itse saa seksiä. En usko hetkeäkään tätä kirjoitusta. Se kuulostaa enemmän sellaiselta selittelyltä, jotta totuus satetuista tunteista ei tulisi ilmi. Ja jos joku harva nyt sattuu olemaan niin poikkeava, ettei välitä lainkaan muista ihmisistä, niin tämä ei ole sinua varten. Tässä kun on kyse niistä naisista jotka lähtee suhteisiin rakkaudesta.

Juuri tuollaiset tarinat kiinnostaa kun joku täällä selitti että hänen tilanteessaan, vaikka on oikeasti kauhea.. Miten joku voi uskoa näitä tarinoita? Tuolla, että muutkin ovat sitä mieltä, ei ole mitään väliä. Mies kun valehtelee yleensä myös muulle lähipiirille, jotta voisi oikeuttaa oman toimintansa. Olen täysin samaa mieltä siitä, että kuka haluaa miehen joka ei muka uskalla elää haluamaansa elämää? En ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi väkisin naimisissa. Sen sijaan noita tarinoita, joissa yksinkertaisesti valehdellaan että suhteeseen jäämisen syy olisi mikään muu kuin oma tahto, olen todistanut lukuisia.

Tietyn tyyppisiin naisiin kun vetoaa sääli paremmin kuin mikään muu ja he haluavat olla se nainen joka hyvän miehen pelastaa.. Itse haluan miehen enkä mitään pelastettavaa reppanaa.

Mutta joo, nämä tarinat kiinnostavat, sillä osa ei kykene mitenkään hyväksymään että mies ei sitten ollutkaan niin kiinnostunut kuin alkuun väitti. Että nainen ei olekaan mikään kaikkia muita ylempänä oleva unelma, vaan hetkellinen helpotus, jota myöhemmin kadutaan syvästi.

Päivämäärä:   17.10.25 22:30:19

"kakkonen jää kuin nalli kalliolle kun sitä on hetki käytetty ja sillä leikitty."

Kummallinen ajatus. Ihan kuin nainen ei saisi seksistä mitään, että nainen hyötyisi miehestä vasta parisuhteessa?

Jep, Kaikki naiset eivät tahdo parisuhdetta tai sitä ukkoa sohvalle retkottamaan ja sukkia ja boksereita samaan pyykkikoriin. Ei kaikki toiset naiset haaveile siitä, kunpa tuon tuosta saisi omaksi, ihan hyvin voidaan olla sillä ajatuksella että pidetään hauskaa, tavataan kun voidaan ja kun ollaan parhaimmillaan. Ei tarvitse sietää toisen nälkäkiukkuja, työpäivän väsymyksiä, siivotonta kämppää tai ylipäätään mitään arkista.

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   17.10.25 22:59:26

Olen ollut hyvin monen miehen toinen nainen, mutta ei minua ole koskaan jätetty. Itse olen vaihtanut seuraavaan kun olen hetken käyttänyt ja kyllästynyt.

Lähettäjä: Dx 
Päivämäärä:   17.10.25 23:15:15

Minua ei ole jätetty mutta olen katkaissut suhteen varattuun mieheen kun on oma kiinnostus lopahtanut. Tapailu alkoi kun oma suhde kariutui ja tämä tuli lohduttamaan ( käytti sormusta ). Kävin googlaamassa mikä mies tämä on ja siitä asti olen katsonut netistä missä mennään. Mies on hyvin hyshys eikä koskaan puhunut vaimostaan tai tyttärestään. Nämä kyllä päivittivät tekemisiään ahkerasti netissä. Nyt on kiinnostus lopussa . Tämä sivusuhde kesti 24 vuotta joten ei kannata uskoa siihen että kaikki naiset haluavat päästä ykkösiksi , joillekkin kelpaa ihan hyvin olla se kakkonen. Ei, en ole ottamassa uutta . Nyt kiinnostaa ihan muut asiat .

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.10.25 23:31:19

Olen ollut useamman kerran seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Jokainen suhde on päättynyt minun toimesta.
Perheestä, vaimosta jne en ole kiinnostunut vaan hyvästä seksistä. Enkä ole kiinnostunut tälläisten miesten kanssa ryhtymään itse parisuhteeseen koska ne pettäisi 99% varmuudella myös minua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.