Lähettäjä: Pöhö
Päivämäärä: 16.10.25 08:50:41
Sairastin tossa kk päivät koko ajan nuhaa, lämpö sahasi jne mukavaa. En päässyt liikkumaan juurikaan. Ajattelin että helposti saattaa kilo pari tullakin mutta nyt olen jo päässyt liikkumaan jnk verran , silti nenä vuotaa edelleen ja välillä flunssaisempi olo.
Nytkin jotenkin ihan kujalla tuntuu etten herää ollenkaan tähän päivään vaikka nukuin liki 9h yöunet.... Ja ihan jäätävä turvotus oli taas aamulla. Siis missään muualla ei näy että oisin lihonut mutta vatsa ihan jäätävän turvonnut.
Tämä ollut yli kk. Ensin ajattelin sen liittyvän kuukautisiin kun jäivät tulematta ja sitten olivat ja seuraavat 2 kertaa tuli w vkon välein... Mutta tää pöhötys vain on ja pysyy
En kai mä voi oikeasti olla neljää kiloa lihonut....mietin jo jotain vaihdevuosioireita, ikää 43... ruokavalio terveellinen enkä käytä alkoa.
Mikäköhän tässä nyt mahtaa mättää
..kaamea olo jatkuvasti , eniten tää pöhötys masentaa. Olen aina ollut hoikka, vielä vuosi ditten painoin 54 kiloa, tänään vaaka näytti 58 ja lyhyessä ihmisessä tuo näkyy kun on kaikki vatsassa
|