Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hvan lähärit/saikut

Lähettäjä: Pippin 
Päivämäärä:   16.10.25 06:16:32

Onko teillä viety tyhyrahat? Meillä tyhyt ovat omakustanteisia. Voiko velvoittaa itse maksamaan työhyvinvoinnista? Mitä jos päättää kieltäytyä? Ollaanko silloin työpaikalla vai saako tehdä itse jotain ilmaista?

Re: Hvan lähärit/saikut

Lähettäjä: Vehnä 
Päivämäärä:   16.10.25 06:27:20

Kyllä on menossa kamalaksi koko terveydenhuoltoala. Lehdistä saa lukea kuinka kahvin tarjoaminen esiintyjille ja omaisille on kielletty ja ties mitä säästöjä. Kerrankin voi sanoa että onneksi olen Attendolla töissä. Meillä saa tarjota kahvia kaikille ja siihen ihan kannustetaan. Jos ei ole kahviaika niin omaiset voivat hakea itselleen kahvikärryn ja keittää itse potilaan luona. Kärryssä on paremmat mukit, kahvia ja keitin, keksejä ja lapsille tikkareita ja pillimehuja. Henkilökuntakin saa talon kahvia juoda, ei tarvi tuoda omaa pakettia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.10.25 07:12:51

Ei voi velvoittaa itse kustantamaan mitään tietenkään :D

Toki en yllätty, että sitä tällä alalla yritettäisiin. Kuten myös jouluruokailu yms mitkä saakin maksaa omasta pussista ja omalla vapaa-ajalla.

Mutta älkää nyt suostuko. Ei työnantaja päätä mihin omat rahat ja aika käytetään. Haloo!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.10.25 07:37:50

Meillä tyhyillään vain ilmaisten ajanvietteiden parissa. Eli ulkoillaan porukalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.10.25 08:39:37

Varhalla joo on viety. Meillä on pieni työporukka, niin ollaan haluttu omakustanteisesti sitten pitää pientä illanvietto, mutta ei se mitään tyhyä ole.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.