Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä aikuisten naisten nyyttäreihin?

Lähettäjä: nyyttärit 
Päivämäärä:   15.10.25 14:53:48

Onko ideoita?

Re: Mitä aikuisten naisten nyyttäreihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.10.25 14:55:20

Sipsiä, suklaata, täytettyjä croisantteja/bageleita, minipizzoja, pasteijoita

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.10.25 15:00:19

Juustoja, tomaattipiirakkaa, onko juomapuoli hallussa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.10.25 15:01:49

Skumppaa ja viiniä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.10.25 15:06:37

Suolaisia cocktailpaloja. Esim väinämöisennappeja savulohimoussella, crustadeja skagenilla, pieniä mallasleipiä graavilohella ja viiriäisen munilla...

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   15.10.25 15:51:34

Tässä olis kyllä hyvä tietää millaisesta porukasta on puhe. Mä haluaisin itse nyyttäreihin karkkia, sipsiä, suklaata, maustettuja pähkinöitä ja jäätelöä.

Voi apua jos joku tois graavilohta tai viiriäisen munia.

Helpoin varmaan ois jos on jaettu tehtävät että kuka tuo salaatin, kuka jälkiruuan tms, sit ehkä hahmottuis paremmin että mitä haetaan.

Päivämäärä:   15.10.25 15:52:53

Heh, minä taas en haluaisi mitään noista. Kuulostaa ihan alakouluikäisten lasten synttäreiltä, voi apua!

Päivämäärä:   15.10.25 15:53:19

Eli tähän sitä taas mentiin. Mää en haluu näkkäriiii....

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   15.10.25 15:56:54

Ällö no just samaa mietin itsekin, että ihan samat herkut kuin mitä ois ollu 10v synttäreillä. Mutta miksi muuttaa toimivaa systeemiä.

Tulis kyllä ihan hirveät paineet jos pitäis miettiä jotain spesiaaleja "aikuisten ruokia". Mikä nyt sit on riittävän aikuista?

Sit on varmaan jotain tyylijuttuja kanssa, että mitä nyt ylipäätään voi samassa tilaisuudessa tarjoilla.

Tulee vaan fläspäkkejä jostain helkkarin kiusaannuttavista sukujuhlista missä ollaan niin fiiniä, niin fiiniä ja kukaan ei sit oikeasti viihdy ja haluaa vaan mahdollisimman äkkiä pois.

Päivämäärä:   15.10.25 15:59:05

Heh, mä tykkään tarjota esim tapaksia tai cocktailpaloja,eikä tarvitseollafiiniä, mutta noita on kiva tehdä ja kaikki on aina syöty. Suolainen uppoaa muutoinkin makeaa paremmin aikuisille.

Päivämäärä:   15.10.25 16:01:15

Zäkä, tämä juuri. En kommentoinut sanallakaan muiden ehdotuksia, mutta sieltä tuli joku sitten närppimään ja vääntämään, että voi apua. Tiedän ystävieni maun ja nämä toimisi meillä tosi hyvin.

Päivämäärä:   15.10.25 16:27:36

onigireja!

Päivämäärä:   15.10.25 16:32:17

Viinirypäleet
Suolakeksit ja joku Viola voi homma
Leipase mokkapaloja tai jotain vastaavaa

Ite oon tylsä ja tavallinen ihminen ja viihtyisin juurikin sipsi, karkki nyyttäreissä. Siksi onkin hyvä tietää porukan tyyli, onko yhtä fiini ruoka ihminen kuin Ällö vai peruspirkko kuin piste.

Päivämäärä:   15.10.25 16:42:48

. , minusta on kiva laittaa pöytä kauniiksi ja noiden tekeminen on terapeuttista. Ja paljon mukavampi tehdä kaunista ruokaa, jota on ilo syödä.

Päivämäärä:   15.10.25 16:50:38

Jos jaksan, leivon piirakan foliovuokaan. Ihan mitä itsen tekee mieli. Suolainen teker paremmin kaupoansa ellet tee ihan erityisen hyvää makeaa. Omenapiirakka vaniljakastikkeella tekee aina kauppansa.

Jos en jaksa panostaa, haen nopeasti esim. Fazerin pikkupuusteja, mansikoita tai jotain parempaa juotavaa. Dominokeksejä, kausimaku yleensä.
Harmi kun se Villi katajanmarja-havu-tmv vissy hävisi kaupoista, se loppui aina kesken vaikkei sitä kukaan muu olisi aiemmin maistanut.

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   15.10.25 17:09:49

Mä oon se perus Pirkko, mutta kyllä todellakin kallistun mieluummin Ällön linjalle kuin sipseihin yms...
Keksit ja juustot voisi olla myös hyviä, ei vaadi edes esivalmistelua kunhan laittaa tarjolle :)
Ihan vaikka suolakeksejä ja tuorejuustoja +viinirypäleitä tai sitten jos porukalle uppoaa niin esim Kantolan valitut- keksejä ja brietä, sinihomejuustoa ym erilaisia ja ilmakuivattua kinkku tmv. Tykkään myös valion kolmiojuustoista, Keisarinnat ym.
Jos ruokaisampaa kaivataan, niin sitten vaikka savulohipiirakkaa, pasteijoita tai pikkupizzoja...

Päivämäärä:   15.10.25 17:40:13

Mäkin tykkään, että on edes vähän panostettu. Ei tarvitse olla mitään erityistä, mut vaikka ihan pakasteesta croissantteja ja täyttää niitä pestolla, mozzarellalla ja basilikalla. Tai jos jotain sipsejä, niin tekee jonkun mäti/kaviartdipin ja vähän muutakin dipattavaa.

Lähettäjä: Jeb 
Päivämäärä:   15.10.25 17:45:17

Ehkä Ällön pitäisi laittaa ruokaa koska kokee sen terapeuttisena...

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   15.10.25 17:49:58

Onko tarkoitus napostella vähän herkkuja vai saada kunnolla syötyä? Ikävä olisi mennä pitkän illan nyyttäreihin, jos ainoa syöminen olisi karkit, sipsit ja jäätelö niin kuin heh:llä.

Olen osallistunut monta kertaa nyyttäreihin, joihin kukaan muu ei tuo kunnon syömistä kuin minä. Sitten ne minun tuomiseni rohmutaan heti ja ei ole mitään muuta lisäksi kuin limua ja jotain karkkia.

Päivämäärä:   15.10.25 17:50:50

Jeb, kyllä, ruoanlaitto on minusta terapeuttista. Tykkään pilkkoa, kuoria, näpertää ja touhuta käsillä, joku toinen taas neuloo, kolmas tykkää käydä juoksemassa. Se on minun tapani rauhottua päivän hulinasta. Mikä on sinun tapasi?

Lähettäjä: Jeb 
Päivämäärä:   15.10.25 17:53:35

Kyllä olisi syytä jotenkin kertoa teema, juuri ettei vain ole karkkeja ja limua. No voi sekin olla teema mutta sitten joku vuosi tuoda loppuiltaa varten pahoinvointi yrjöpusseja

Lähettäjä: lohi 
Päivämäärä:   15.10.25 18:14:05

Erilaisilla mousseilla täytetyt tuulihatut!

Päivämäärä:   15.10.25 18:22:54

Lohi, tuulihatut on kyllä ihan jääneey unhoon. Mulla epäonnistuu aina ensimmäinen erä, muut onnistuu. En ole kummoinen leipuri. :D

Päivämäärä:   15.10.25 18:25:37

Nyt alkoi hirveästi tekemään mieli tuulihattuja.

Ja ihmettelen, kun kukaan ei vieläkään ole sanonut, että otsikko on pervo.. aattelin että en sano ensin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.10.25 18:37:27

Riippuu porukasta - itse haluaisin siosejä, cocktailpiirakoita yms hyvää suklaata kokista.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   15.10.25 18:55:30

Mä oon joskus saanut sellaisia voitaikina/tai vastaava rapea ja rasvainen taikina tehty rulla ja siitä leikattu kiekkoja. Sisällä oli suolaista lihaa, toisessa aurajuustopäärynärouhetta ja sit oli vielä joku oliivisysteemi.
Näitä oli paljon. Ja ne muistan tosi hyviä ja muistoissa aina.

Aloitus:
Perunamaa-artisokka keitto ja lämmintä maalaisciapattatyylistä leipää ja voita.

Jälkkäriksi oli mokkapaloja ja keksejä.

Lisäksi oli hedelmäjuustotarjotin (nyyttärimeinigillä tuotu).

Tosin itse olen kaikkiruokainen.

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   15.10.25 18:56:07

Parasta olisi suunnitella yhdessä. Säilyisi tasapaino tuomisten välillä, ja ne sopisi yhteen.

Ruokaisasalaatti, patonki, levite, salaatinkastike. Jälkkäriksi marjoja/hedelmiä + sauce sabayon/kinuskikastike/suklaakastike tai nämä kaikki kastikkeet.

Lähettäjä: wetehinen 
Päivämäärä:   15.10.25 19:05:19

Itse tekisin viemisiksi suolaisen piirakan, porukasta riippuen voisi olla sienipiirakka, fetapiirakka tai vaikkapa salamipiirakka. Kaikki pikkusyömiset on myös kivoja, helpoimmillaan coctailtikkuun kirsikkatomaatteja, basilikanlehtiä ja helmimozzarellaa, näiden päälle hiukan mausteöljyä. Tai vastaavia pieniä helposti syötäviä hyvänmakuisia cocktailpaloja.
Aikuisten naisten nyyttäreihin makeaksi sopisi vaikka joku tosi suklainen kakku, jota riittää pikkupala kullekin.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   15.10.25 19:14:01

Aloittaja, kai sä nyt itse tiedät millaisia sun klaverit on ja mistä ne tykkää? Onko ne sivistyneitä ihmisiä jotka on nähneet muutakin kuin kirkonkylän nakkikioskin, vai semmosia joille joku taco on "niin fiiniä, niin fiiniä!"
Samppanjaa, paljon.

Päivämäärä:   15.10.25 19:21:03

"vain ole karkkeja ja limua. No voi sekin olla teema mutta sitten joku vuosi tuoda loppuiltaa varten pahoinvointi yrjöpusseja"

Näihin lähdetään ruokapöydän kautta. Ei tyhjin mahoin hukkaamaan nälkää karkkikulholla.

Päivämäärä:   15.10.25 19:27:01

Wetehinen: nuo kun tekee grillitikkuihin, leikkaa tomaatteihin sahalaidan ja tökkää mozzarellan sinne "keskustaksi", niin saa kivan kukkakimpun pöytään.

Päivämäärä:   15.10.25 19:29:44

Miellä on ihanan erikoinen tuttavapiiri <3 jos siis hokevat tuota niin fiiniä ihan tosissaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.10.25 19:41:20

Mun bravuri on ranskanleipä siivutettuna, ei ihan pohjaan asti. Väliin pirusti voita, valkosipulia ja yrttejä, uunissa pieni lämpö ja rapeus ja siitä tarjolle.

Loppuu ensimmäisenä ja menee viimeistä murua myöten.

Lähettäjä: ömn 
Päivämäärä:   15.10.25 19:43:38

Tortilloja täytteineen, siitä rulla, leikattuna poikkisuuntaan ja tikku keskelle.

Lähettäjä: ++++ 
Päivämäärä:   15.10.25 21:09:06

Kyllä mäkin odotan, että jos nyyttäreihin menisin, että siellä on jotain ruokasampaakin. Sipsejä ja karkkeja on kotonakin.

Muuten en osaa auttaa, en oo koskaan käyny nyyttäreissä.

Lähettäjä: nyytti 
Päivämäärä:   15.10.25 21:17:45

Siis nyyttäritarjottavathan sovitaan yhdessä?

Meillä oli tänään töissä nyyttärit, simppeli kanasalaatti, patonkia ja tuorejuustoja, tortillalastuja. Jälkkäriksi tuulihattuja, vadelmia ja kinuskikastiketta. Suklaakeksejä.

Lähettäjä: skorpioni 
Päivämäärä:   15.10.25 22:50:40

Nyytit ja HK:n sinistä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.