Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumman kanssa kaupat?

Lähettäjä: Toridiili jne 
Päivämäärä:   15.10.25 07:45:53

Mulla on niskassa kaksi vihaista ostajaa :o

Laitoin tuotteen X myyntiin toriin ja ilmoituksessa on käytössä toridiili. Sain viestiä ensin paikalliselta jonka kanssa sovittiin nouto ja sitten kohta tuli ostaja 2 joka osti tuotteen toridiilillä. Molemmat on sitä mieltä että tuote kuuluu heille!

Onko tähän jotain yleistä sääntöä tms ? Vai joudunko nyt vaan ottamaan toiselta paskan arvostelun :( Tuote oli edullisempi mitä yleensä joten ymmärrän harmituksen toki.. en tiedä kumpi ostaja on reilumpi valita : Toridiili vai se joka kerkesi ennemmin kyselemään?

Re: Kumman kanssa kaupat?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.10.25 07:58:26

Minä myisin sille, jonka kanssa kauppa oli ensin sovittu. Sattuuhan noita. Pahoittelisin toki heti sitä, etten ehtinyt ottaa ilmoitusta pois. Toridiilillä maksetut rahathan saa palautettua, että sinällään ei hätää. Olen myynyt paljon torissa ja näitä välillä sattuu, että kaksi ostatteleekin samaa tuotetta yhtä aikaa. Mutta toistaiseksi kun olen vaan heti pahoitellut tilannetta, ei kukaan ole huonoja arvosteluja laittanut.

Lähettäjä: IL 
Päivämäärä:   15.10.25 08:10:17

Jos siellä oli Osta heti -käytössä, ja ostaja on sitä käyttänyt, niin hänelle menee, koska hän on siinä samassa yhteydessä jo maksanutkin tuotteen.

Sitten jos normaali Toridiili-tarjous niin sitähän ei hyväksytä jos tuotteesta on sovittu kaupat jo muuta kautta ja tarjouksia voi tulla useampi ja yhden vain hyväksyt.

Toridiilin kautta maksetut rahat saa kyllä takaisin, mutta etenkin jos kyse on kalliimmasta tuotteesta, niin voi olla, ettei ostajalla ole rahaa ostaa tuotetta muualta ennenkuin Tori on palauttanut ne rahat ja siihen voi mennä pahimmassa tapauksessa parikin viikkoa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.10.25 09:08:36

Tukala tilanne. Et kuitenkaan voi saada huonoa palautetta, jos et itse valitse ostajaa ostajaksi.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   15.10.25 09:15:28

Siis tietenkin myydään sille, jonka kanssa ensin on kaupat sovittu.
Toiselle sitten pahoittelut siitä, ettet ehtinyt poistaa ilmoitusta ennen kuin hän halusi tuotteen ostaa.

Lähettäjä: Toridiili jne 
Päivämäärä:   15.10.25 09:43:58

Joidenkin mielestä vaan jos toridiili on käytössä niin kuuluu myydä sen kautta tai ajatellaan että on jopa sitoutunut myymään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.