Lähettäjä: Leski vuoden verra
Päivämäärä: 15.10.25 08:33:13
G.A: Minusta tuntuu, että olen samalla tiellä: kasvun, viisastumisen, rehellisyyden ja itsenäistymisen tiellä. Suru kulkee mukana ja avittaa tuossa kaikessa.
Pisteelle sanon, että käsite "nuori leski" tarkoittaa ainakin minun mielestäni henkilöä, joka on "liian nuori leskeksi", eli nuori leski voi olla myös keski-ikäinen, kuten minä. Jos vanhus jää leskeksi, se on jotenkin "luonnollisempaa", mutta vielä neljä-viisikymppinenkin on nuori leski.
Missään kohtaa aloitusta en sanonut, että olen "nuori kaunis nainen". Meinasin laittaa tähän nauruemojin, mutta jätin sittenkin laittamatta. Nuoren ymmärtää, mutta missä kohtaa edes rivien välissä kerron mitään ulkonäöstäni? No, en ehkä ole ruma, mutta en nyt silti mikään "nuori kaunis nainen" vaan ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen, liian nuori leskeksi.
*: Tätä olen miettinyt joskus, mutta toisaalta en ajattele, että parisuhteesta täytyisi jollain lailla hyötyä. Parisuhde on ihmissuhde, ja ihmissuhteiden pitäisikin minusta perustua johonkin muuhun kuin hyötyyn. Ihan molemmin puolin. En voisi ryhtyä hyödykkeeksi naisettomalle miehelle, mutta en myöskään koe, että minun kuuluisi hyötyä miehestä. Jos en halua parisuhdetta tai en ole valmis sellaiseen, niin hyötymisellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
|