Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi sossut tahtoo mut lääkäriin...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.10.25 03:35:26

...ja terveydenhuollon piiriin, vaikka terveydenhuolto teki viime kerralla selväksi, ettei minun pitäisi olla siellä.

En minä häpeältäni pysty enää menemään sinne, koska opin, että minusta tahdotaan eroon.

Re: Miksi sossut tahtoo mut lääkäriin...

Lähettäjä: Wtf 
Päivämäärä:   15.10.25 05:24:00

Ota vaikka se sossu mukaan ja pyydä häntä vaatimaan sinulle kuuluva hoito. Lakkaa olemasta lapanen. Jos et pysty normaaliin elämään, siinä on riittävästi kriteeriä hoidon tarpeelle.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   15.10.25 06:12:40

Noista jatkuvista häpeäkitinöistä päätellen tarvitset kyllä apua.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   15.10.25 07:17:23

Sulla on päänuppi kipiä ja sitä pitäisi hoitaa.

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   15.10.25 07:45:03

Taas vinkumassa täällä. Mitä oikein olet tehnyt tässä vuoden, kahden sisällä? Valittanut elämääsi? Odottanut että kaikki muut tekevät puolestasi sinun elämästäsi normaalia?

No ei voi kuin taas todeta että on se sääli kun ei ole kykyä ajatella, että jokaisen on itse loppupeleissä rakennettava itselleen se elämä. Minä todella säälin sinua kun olet juuttunut tuolla tavalla tuohon häpeääsi ja kaikki pyörii sen ympärillä. Monellako nettisaitilla käyt hakemassa vahvistusta kaikkeen tuohon negatiiviseen?

Ja kun olet kuitenkin elävien kirjoissa niin eikö käy mielessä että jonkinlainen elämänhalu on. Miksi törsätä sitä liimaantumalla tuollaiseen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.