Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko eron jälkeen

Lähettäjä: Happy 
Päivämäärä:   15.10.25 01:39:16

Olla vaan ja pelkästään onnellinen? Oon siis eroomassa pitkästä ( yli10v) suhteesta ja en tunne pätkääkään surua tai haikeutta. Onko ihan normaalia? Meillä mennyt jo pitkään huonosti ja nyt alkaa näyttää siltä ettei oo muuta vaihtoehtoa kun ero, silti mietityttää että olenko jotenkin kylmä ihminen kun ei harmita tippakaan?

Re: Voiko eron jälkeen

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   15.10.25 01:42:33

Se voi tulla vasta myöhemmin. Jos ja kun se tulee, niin tunne se läpi oikein kunnolla. Jos ei tule, niin sitten ei tule, mutta käsittele asiaa silti, ettei se jää mihinkään jumiin.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   15.10.25 02:36:36

Voi.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   15.10.25 06:43:40

Voi kyllä. Tosin voi iskeä muutamien kuukausien kuluttuakin sellainen ero-burnout, että tuntuu kuin lattia häviäisi jalkojen alta.

Jos eroa on suunnitellut kauan, sehän voi myös olla surtu jo etukäteen, jolloin tietysti voi ero olla helpotus ja olo sen jälkeen kevyt.

Lähettäjä: tike 
Päivämäärä:   15.10.25 08:46:36

Mä tein omassa päässäni erotyötä vuosia. Pari-kolme ainakin. Yritin puhua eksälle mutta hän ei ottanut lainkaan todesta. No, lopulta hänkin ymmärsi etten vaikene näistä hankalista asioista ja vähän saatiin puheyhteyttä auki. Vielä vuoden verran yritettiin, mutta kamelin selkä oli multa jo poikki. Sen jälkeen ero oli enää pelkkä helpotus. Tuntui kevyeltä ja onnelliselta. Olin pari vuotta yksin, tasapainossa ja hyvällä mielellä, ei tehnyt mieli etsiä uutta suhdetta eikä edes kevyempää hupia. Se yksinolo tuntui niin hyvältä. Sitten sattumalta, ihan etsimättä, löytyi ihana kumppani jota ei vain voinut ohittaa ja nyt olen onnellinen parisuhteessa. Ja uskon että osaan välttää ne ongelmat, jotka edelliseen suhteeseen kehittyi. Ehkä jotain muita ongelmia tulee, mutta meillä on toimiva puheyhteys ihan alusta asti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.10.25 08:50:24

Voi, ja onnellisuus ja helpotus ovat valtavat kun saat stressaavimmat käytännön asiat järjestettyä.
Älä anna huijata itseäsi osituksessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.