Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen alkanut kaipaamaan läheisyyttä parisuhteess

Lähettäjä: Mies ei 
Päivämäärä:   14.10.25 17:21:58

Joitain vuosia sitten mies kertoi ettei ole ikinä saanut suutelemisesta mitään nautintoa ja tekee sitä lähinnä muiden mieliksi. Minulta katosi halu suudella hänen kanssaan, kun se on kerran hänelle yhdentevää. Tämä siis tuli puheeksi kun oli suudellut netissä tapaamansa naisen kanssa ja minä loukkaannuin tästä, kun suutelee muiden kanssa mutta ei minun. Nuorempina oli läheisyyttä sohvalla, nykyään mies tönii pois jos olen liian lähellä eli kosketan edes vähän häntä. Samoin jos hakeudun lähelle ohimennen keittiössä ymv tilanteissa sanoo mies ”mene kauemmas tai puolustaudun piereskelemällä” tai sitten tönäisee minua rinnasta aika voimakkaasti kauemmaksi.

Näin on menty jo ainakin muutama vuosi tai varmaan paljon pidempäänkin. Olen havahtunut siihen, että kaipaan läheisyyttä. Ihan siis sitä, että voi olla jonkun lähellä tai saa joltain hellyytä ja läheisyyttä eli joku koskettaa muutenkin kuin töniäkseen kauemmaksi. Nuorempina oltiin hyvinkin paljon lähekkäin ja seksin aikanakin mies huomioi ja kosketti minua. Mitään selkeää kohtaa tai syytä tähän muutokseen ei ole vaan ennemmin tuntuu, että tilanne on mennyt tähän pikkuhiljaa. Mitä enemmän asiaa pohdin sitä enemmän se vaivaa minua ja kaipaan läheisyyttä. Ikää on 40 eli ei nyt enää niin nuoria olla, mutta ei nyt vielä vanhuksiakaan jotka vain tiuskivat toisilleen eivätkä enää kaipaisi läheisyyttä tai hellyyttä.

Eipä tähän kai mitään ratkaisua ole, mutta kunhan halusin purkaa tuntojani johonkin ja haluan kuulla muiden kokemuskia aiheesta. Tuntuu, että mitä enemmän asiaa ajattelen sitä enemmän se vaivaa minua.

Re: Olen alkanut kaipaamaan läheisyyttä parisuhteess

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.10.25 17:22:53

0/5

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.10.25 17:36:31

Ero.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   14.10.25 17:47:51

Tuollaisia parisuhteita on Suomi täynnä. Kun on elänyt sellaisessa, osaa tosiaan arvostaa suhdetta, jossa on kosketusta, hellyyttä ja läheisyyttä.

Aloittajana puhuisin miehen kanssa kunnolla, ja jos mitään toivoa paremmasta ei olisi, kyllä täyttelisin eropaperit nopeasti.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.10.25 17:53:43

Tähän sanon taas ja jälleen...ja sitten sinkkuja säälitään.

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   14.10.25 17:53:45

Eihän tää voi olla totta, eihän??! Kuka asuu vapaaehtoisesti ihmisen kanssa, joka tönii kauemmaksi kun inhottaa niin paljon?

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   14.10.25 18:43:44

Jos on totta niin miksi ihmeessä joku on moisessa suhteessa?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.10.25 19:08:33

"Eihän tää voi olla totta, eihän??! Kuka asuu vapaaehtoisesti ihmisen kanssa, joka tönii kauemmaksi kun inhottaa niin paljon?"

no näin !!! ja itsekin yli 40 ja pitkässä suhteessa, että iällä tai suhteen kestolla ei kannata selitellä !

Ja vaikka kuinka siinä nyt selität ja vaikka uhriutuen jatkat niin muista, että se mieskin voi päättää haluta läheisyyttä ja lähteä kun uusi osoite vain löytyy.. sitten ei ero enää olekaan oma päätöksesi eikä omilla ehdoillasi.

Päivämäärä:   14.10.25 19:33:24

"Eihän tää voi olla totta, eihän??! Kuka asuu vapaaehtoisesti ihmisen kanssa, joka tönii kauemmaksi kun inhottaa niin paljon?"

No niinpä. Ja vielä ilmoittaa haluavansa piereskellä toista päin, hyi kauheaa millaisia sitä onkin, yököttävää.

Mitä sinä aloittaja tuosta suhteesta saat, että siihen kannattaisi jäädä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.10.25 19:38:13

"Mitä sinä aloittaja tuosta suhteesta saat, että siihen kannattaisi jäädä?"

Kunnian olla miehen patjana kun herralle sopii?

Päivämäärä:   14.10.25 19:43:57

Kyllä tuollaisia suhteita on. Naiset tekee lapsiakin tuollaisten kanssa ja sitten kitistään, kun mies ei hoida lasta, ei siivoa jne. Opetelkaa kunnioittamaan itseänne, mikä ajaa teidät elämään tuollaisessa mädässä suhteessa? En olis hetkeäkään puolison kanssa, jota inhottaisin niin paljon, että minua pitäisi töniä.

Lähettäjä: Mbcd 
Päivämäärä:   14.10.25 20:32:29

Siis mieshän ihan selvästi halveksii naista. Miksi edes olla yhdessä.

Lähettäjä: Mies ei 
Päivämäärä:   14.10.25 20:54:55

Todennäköisesti syy siihen miksi olemme yhdessä on se, että tilanne on luisunut tähän hiljalleen. Tajusin myös jokin aika sitten sen, että minuun oli nuorena juurtunut ajattelumalli, että parisuhde on hyvä jos mies ei ryyppää eikä hakkaa. Lisäksi olen kai vähän alitajuisestikin ajatellut, että pitkä parisuhde on itsessään suurin arvo. Nykyään olen alkanut kyseenalaistamaan tätä ajattelua ja pohtimaan voisiko arki ja yhteinen elämä olla jonkun kanssa sellaista mistä nauttisi ja saisi kokea, että olisi jollekin tärkeä.

Lähettäjä: Mi 
Päivämäärä:   14.10.25 21:38:09

Onpa hyvä että olet ruvennut kyseenalaistamaan moisia arvoja.Joka kerta hämmennyn kun joku kertoo näistä parisuhdemalleista, vieläpä nuoret ihmiset. Sillä nuorihan 40 vielä on! Miten voi olla että näitä asenteita on edes olemassa edelleen ja naiset ja miehet niihin uskovat?
Tosiaan, kyseenalaista nyt ihan kunnolla ja kunnioita itseäsi!

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.10.25 21:50:02

Täytyy tunnustaa että olen vähän kuin miehesi. En halua läheisyyttä ja työnnän mieheni pois "iholta" aina kun mahdollista. Kaipaan omaa tilaa ja olemmekin eroamassa nyt vihdoin (olen tuntenut näin jo pitkään).

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   14.10.25 22:19:05

Täällä vähän sama tilanne. Syy miksi en ole voinut erota on taloudellinen. Asumme minun suvultani ostetussa melko suuressa talossa. Minulla ei ole varaa lunastaa toista puolta talon hinnasta, enkä ikimaailmassa aio menettää taloa, joka on kulkenut suvussa. En tiedä miten tämä ratkeaa, mulla hyvä palkka, mutta uusi laina ei houkuttele, kun edellinen on juuri maksettu pois. Säästän kyllä koko ajan. Lottovoitto ratkaisisi tilanteen, ostaisi miehen ulos. Toki jos tapaisin oikeasti mukavan miehen, voisin saada hyvän syyn toimia ja ostaa talon puolikkaan itselleni. Kaduttaa että ostimme tämän aikanaan puoliksi, olisi pitänyt ostaa yksin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.10.25 23:21:07

L - Voi luoja sentään, kyllä on taas häkki rakennettu oman itsensä ympärille ja näytellään että ihan uhrina tässä hei ollaan. Eiköhän se suvun talo lohduta kuolinvuoteella kun mietit miksi tuhlasit elämäsi ihmisen kanssa, joka sinua halveksui.

Rahaa riittää mutta ei muka niin paljoa, etteikö sysipask*asta suhteesta pääsisi pois, kun eihän sitä nyt voi luopua asioista joita se sysipaska suhde on mahdollistanut... :D

Päivämäärä:   14.10.25 23:30:43

Surullista luettavaa. Olemme mieheni kanssa myös neljänkympin molemmin puolin ja läheisyys on kummallekin tärkeää. Ilman sitä parisuhde kuihtuu ja intohimo katoaa. Pussailemme, halailemme, kosketamme ohimennen jne. pitkin päivää monen monta kertaa. Sohvalla olemme saman viltin alla ja iltaisin mies ottaa minut lusikkaan nukkumaan. Tiedän, että tämä olisi monelle liikaa, mutta nautin tästä suunnattomasti, koska olin aikaisemmin pitkään parisuhteessa, missä läheisyys ja rakkaus oli kokonaan kadonnut.

Aloittaja, miksi ihmeessä siedät tuollaista miestä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.