Lähettäjä: Mies ei
Päivämäärä: 14.10.25 17:21:58
Joitain vuosia sitten mies kertoi ettei ole ikinä saanut suutelemisesta mitään nautintoa ja tekee sitä lähinnä muiden mieliksi. Minulta katosi halu suudella hänen kanssaan, kun se on kerran hänelle yhdentevää. Tämä siis tuli puheeksi kun oli suudellut netissä tapaamansa naisen kanssa ja minä loukkaannuin tästä, kun suutelee muiden kanssa mutta ei minun. Nuorempina oli läheisyyttä sohvalla, nykyään mies tönii pois jos olen liian lähellä eli kosketan edes vähän häntä. Samoin jos hakeudun lähelle ohimennen keittiössä ymv tilanteissa sanoo mies ”mene kauemmas tai puolustaudun piereskelemällä” tai sitten tönäisee minua rinnasta aika voimakkaasti kauemmaksi.
Näin on menty jo ainakin muutama vuosi tai varmaan paljon pidempäänkin. Olen havahtunut siihen, että kaipaan läheisyyttä. Ihan siis sitä, että voi olla jonkun lähellä tai saa joltain hellyytä ja läheisyyttä eli joku koskettaa muutenkin kuin töniäkseen kauemmaksi. Nuorempina oltiin hyvinkin paljon lähekkäin ja seksin aikanakin mies huomioi ja kosketti minua. Mitään selkeää kohtaa tai syytä tähän muutokseen ei ole vaan ennemmin tuntuu, että tilanne on mennyt tähän pikkuhiljaa. Mitä enemmän asiaa pohdin sitä enemmän se vaivaa minua ja kaipaan läheisyyttä. Ikää on 40 eli ei nyt enää niin nuoria olla, mutta ei nyt vielä vanhuksiakaan jotka vain tiuskivat toisilleen eivätkä enää kaipaisi läheisyyttä tai hellyyttä.
Eipä tähän kai mitään ratkaisua ole, mutta kunhan halusin purkaa tuntojani johonkin ja haluan kuulla muiden kokemuskia aiheesta. Tuntuu, että mitä enemmän asiaa ajattelen sitä enemmän se vaivaa minua.
|