Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  maiskuttelu ja naksuttelu (om)

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   13.10.25 21:14:18

Tästä aiemmin joskus kuukausia sitten kirjoitin. Miehelle jäänyt tavaksi päästää naksuttavia ja maiskuttavia ääniä. Täällä sain mm kommenttia että jos minulla on misofonia. Ei ole, mutta kova ärsyyntyminen kyllä tähän aamusta iltaan jatkuvaan imeskelynaksutusmaiskutukseen. Olen pyytänyt asiallisesti ja myös jo tuskaisen hermostuneesti että lopettaisi tuon tavan. Olen vedonnut siihen ettei hän ole aiemmin tuota tehnyt ja että minulla alkaa olla sietovaikeuksia kuunnella. Kumma miten tuo ääntely on jäänyt ihan pakkomielteiseksi. Alkoi kun tuli hammasväliputsauksesta ja alkoi kielellä lutrata niitä hampaiden välejä. Edelleen käyttää syynä sitä, jos sattuu huomaamaan että käy jo hermoille minulla. Yleensä ei huomaa/välitä. Herätessä naksauttaa, vessassa istuessa, televisiota katsoessa, joskus useampi maisknaks peräkkäin. En tajua tätä. Ja jos minä ääntelisin noin, niin kolmannen kerran jälkeen saisin painua pihalle mäiskyttelemään. No, puran tähän tämän nyt. Ei ole provo, vitsi tms. Enkä hermostu pienistä. Jokainen voi kokeilla huvikseen yksin tai kaverinsa/puolisonsa kanssa vuorotellen miltä kuulostaisi ja kauanko sitä jaksaisi. Osaako kukaan sanoa mistä tämä addiktio johtuu? Ja miksi hän ei itse häiriinny tuosta äänestä?

Re: maiskuttelu ja naksuttelu (om)

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   13.10.25 21:44:03

Ehkä joskus kannattaisi hermostua vähän nopeammin?

Re: maiskuttelu ja naksuttelu (om)

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   13.10.25 21:57:38

Faija tekee kans nyt vanhemmalla iällä tota.. tosi ärsyttävää, en kestäisi kuunnella jatkuvasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.