Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suuri ikäero parisuhteessa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.10.25 19:27:49

Rehellisesti, mitä mieltä jos naisella on puolisona mies joka on saman ikäinen kun hänen lapset ? Eli, mies vielä alle 30v nainen lähenee 50

Re: Suuri ikäero parisuhteessa

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   13.10.25 19:35:18

Ei probleemaa, jos molemmat on jo "kasvaneet" aikuisiksi.
Anna mennä vain, tämä on niin virkistävää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.25 19:43:06

Itsekseni saattaisin ihmetellä hetken, mutta en kokisi sitä mitenkään vääränä enkä vähättelisi heidän suhdetta mitenkään. Laillistahan tuo on eikä moraalistikkaan mitenkään väärää. Tiedänkin suhteen miehen kaveripiireistä, jossa on noin melko samat iät kun aloituksessa , heitä ei kukaan tuomitse tai ihmettele. Ehkä juurikin sen takia myös kun kumpikaan ei halua lapsia joten naisen iällä ei jo senkään takia ole väliä.

Lähettäjä: yks 
Päivämäärä:   13.10.25 19:54:21

Jos kumpikin nimenomaan jo kasvanut aikuiseksi. Mä olen nuorekas ja seuraavaksi täytän 50 ja mun mies juuri täytti 34. Me ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta, koti, kissat ja työt. Mun lapset jo aikuisia hän ei ehdottomasti niitä halua, nämä asiat halusin heti aluksi selvittää koska minä en enää lapsia joka tapauksessa halua tai edes pysty saamaan. Ikäkysymys tulee tosi harvoin edes mieleen, meillä ainakin suhde on kaikin puolin hyvä ja vakaa.

Lähettäjä: Hh 
Päivämäärä:   13.10.25 20:05:56

Sisko ollut naimisissa yli 20 vuotta itseään 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ei ole tullut ihmeteltyä, sopivat toisilleen todella hyvin.

Lähettäjä: Näinpä 
Päivämäärä:   13.10.25 20:06:37

Pirriä reikään vaan.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   13.10.25 20:41:58

35v itse, pari vuotta sitten sen tajusin, vähintään 10v nuorempi mies täytyy olla, en palaa enää edes omanikäisiin, täähän on kuuminta ikinä :D

Lähettäjä: Åå 
Päivämäärä:   13.10.25 20:46:13

Miten te löydätte noita nuoria miehiä? itse ainakaan uskalla lähestyä yhtään kun pelkään että pitävät ihan epätoivoisena puumana tai jotain…. hieman päälle 30v itsekin….

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.25 20:52:56

Mä oon 32v ja mies 48v. Ollaan oltu yhdessä viitisen vuotta. Mies urheilee paljon ja on hyvässä kunnossa. Silti ehkä tulevaisuudessa huolettaa, että hän pappastuu :D

Lähettäjä: Pökölöö 
Päivämäärä:   13.10.25 22:00:49

Miten vanhemman naisen itsetunto kestää?
Tarkoitan tällä sitä, että pitkän sinkkuajan jälkeen tapasin mua vuotta vanhemman miehen eli 51 vee.
Ja oi kyllä hän teki selväksi sen että ikä saattaa vähän jo näkyäkin missä, etten ole enää parilymppinen. :(
Suhde päättyi, tuo oli yksi syy siihen.
Mutta siis tuon jälkeen olisi todella vaikeaa ajatella, että seurustelisin selvästi nuoremman miehen kanssa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   13.10.25 22:08:06

Mulla oli pari viimeisintä vähän vajaa 10v vanhempia ja totesin et seuraavan olis parempi olla suunnilleen samanikäinen kuin minä tai vähän nuorempi jopa. En ole samassa elämäntilanteessa vanhempien ukkojen kanssa ja ne sitten ukkoontuu nopeammin tietysti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.