Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suostuisitko hankkimaan lapsen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.25 17:54:04

miehen/naisen kanssa, joka ei _monien_ vuosien jälkeen koe edes kihlautumista ajankohtaiseksi tai tarpeelliseksi mutta näkee kuitenkin suhteen "loppuelämän" suhteena ja puhuu yleisesti naimisiinmenosta positiviisesti muttei koskaan itse ota sitä esille? Toisinsanoen voisitko hankkia lasta tyttöystävän/poikaystävän kanssa vai vaaditko muutakin kun sanoja ennen sitä, kuten vihkiytymistä? Vai pitääkö naisen vaan tehdä kosiminenkin mahdollisen raskauden päälle?

Re: Suostuisitko hankkimaan lapsen

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.10.25 17:58:57

Joo, jos haluaisin lapsen ja siittäjä olisi hyvää jalostusmateriaalia.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   13.10.25 18:00:30

Me ei 10v suhteessa olla kihloissa eikä naimisissa ja meillä on kyllä lapsi. Isompi sitoumus se lapsi on kuin kihlaus tai avioliitto.

Jos on puolisona järkevä ihminen niin kyllä, suostuin ja olen päätökseeni tyytyväinen. En tiedä mennäänkö koskaan naimisiin.

Lähettäjä: Aurora 
Päivämäärä:   13.10.25 18:17:22

Kyllä voisin, itselleni henkilökohtaisesti kihlautuminen tai avioliitto ei ole tärkeitä asioita.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.10.25 18:29:57

Lapai on nimenomaan isompi sitoumus eli en ottaisi tosissaan ihmistä, joka olisi mukava valmis yhteiseen lapseen, mutta ei avioliittoon.

Ei ole tosissaan niin myötä kuin vastamäessä vaan tasan niin kauan kuin hänellä on itsellään kivaa ja helppoa.

Vapaamatkustaja lyhyesti sanottuna

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   13.10.25 18:31:38

Mukava piti olla muka

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.10.25 18:32:28

Lapsia voi tehdä myös avoliitossa.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   13.10.25 18:40:09

En ikinä tekisi lapsia sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä avioliitto kanssani olisi pelottava ajatus. Ei silloin ole lapsen tasoiseen sitoumukseen valmis.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.25 18:49:28

En. En tee mitään puolittain. Jos avioliitto pelottaa niin sitten en kyllä tee lastakaan. Lapsi kun sitoo koko elämäksi mutta avioero taas on aina mahdollinen, joten en nää mitään syytä miksi naimisiin ei voi mennä. Etenkään kun mua ei kiinnosta hää osuus oikeastaan yhtään vaan sitoutuminen, oikeusturva esim lesken eläkkeen mahdollisuus ja kivana lisänä joku häämatka kahden kesken. Eli en halua laittaa tuhansia euroja häihin niin siihenkään ei voisi ukko vedota.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   13.10.25 18:56:16

Jos itsellä alkaa olla ikää niin paljon ettei kannata lykätä ja jos tyyppi kelvollinen isäksi niin hankkisin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.