Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ex työkavereiden moikkailu kaupungilla

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   13.10.25 09:22:35

Mites, jos näette jonkun ex työkaverin kaupungilla/baarissa, niin menettekö juttelemaan - vaikka kyseessä on ollut töissä pelkkä naamatuttu? Onko tilanteella merkitystä, eli menettekö moikkaamaan aina?

Minä olen laiska moikkailija. Jos ei olla töissä oltuu muuta kun moikkaustuttuja, en jaksa lähteä utelemaan niitänäitä uudesta työpaikasta yms.

Re: Ex työkavereiden moikkailu kaupungilla

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   13.10.25 09:25:04

No en todellakaan. Ihan tarpeeksi tekemistä muutenkin. Jos joku muu tulee moikkaamaan niin kyllä vaihdan ne pari sanaa tai jos ihan ohi kävellään tai ollaan vieretysten kassajonossa niin silloin toki nopea hei mutta ei sen kummempia jutusteluja ellei toinen ala juttelemaan. Itse en oikein osaa jutella (enkä tykkää) yhtään vieraammille ihmisille

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   13.10.25 09:27:31

Kyllä ihan mielelläni pikaiset kuulumiset vaihdan.

Lähettäjä: Näkymätön 
Päivämäärä:   13.10.25 09:46:47

Moikkaan jos toinen moikkaa ensin. Yleensä kukaan ei muista mua joten tulee vaan turhaa hämminkiä jos moikkaan ja toinen on sitten ihan huuli pyöreänä että kukahan hitto toikin oli. Näin on siis oikeasti käynyt usein joten todennut että parempi olla moikkailematta. Enkä tietenkään mene juttelemaan. Juttelen toki jos joku tulee juttelemaan, mutta tätä ei ole tainnut koskaan käydä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.10.25 09:50:53

Jos huomaan niin voin tervehtiä ja jos vaikuttaa siltä että kyseinen tyyppi muistaa myös minut, yleensä kuljen aika putkinäöllä kylillä niin jää läheisemmätkin tutut usein huomaamatta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.