Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Häiritsisikö tällainen vai olenko liian herkillä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.10.25 21:08:49

käyn lääkärissä asiasta joka vaatii ehdotonta luottamusta lääkäriin ja on pitkäaikainen ja hyvin kallis hoitosuhde (ei mikään terapeutti varsin siis ihan lääkäri), käyn yksityisellä ja halutessani voin vaihtaa niin klinikkaa kuin lääkäriä. Olen pitänyt lääkäristä kovasti, pitänyt luotettavana ja empaattisena. Nyt kuitenkin kuulin useammalta samoissa asioissa hänellä käyvältä, että on kohdellut todella kylmästi ja tylysti. Tämä jäi kauheasti vaivaamaan ja nyt mietin voinko varmasti luottaa lääkäriin vai pitäisikö vaihtaa. Vai mietinkö ihan liikaa, useinhan henkilökemiat vaikuttavat paljon ja ihmiset kokevat tilanteet ha sanomiset ja sanavalinnat hyvin eri tavoin. Normaalisti tällaista ei miettisi sekuntiakaan, mutta kun kyseessä on vaikea asia johon menee paljon rahaa, niin tulee mietittyä.

Re: Häiritsisikö tällainen vai olenko liian herkillä

Päivämäärä:   12.10.25 21:13:46

Sinulla on kokemus, että lääkäri on luonteva ja empaattinen. Jollakin muulla on lääkärin elekielestä eri kokemus. Mitä pahaa tapahtuu sinulle/muille, jos jatkat tällä lääkärillä käymistä? Mitä sinä pelkäät?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   12.10.25 21:14:42

Olet herkillä. Jos sopii sulle niin sopii, tosi hyvä. Älä välitä muiden mielipiteistä!

Päivämäärä:   12.10.25 21:16:29

Pelkään siis että rahaa palaa tuhansia euroja hukkaan ja jos menisin jollekin muulle niin rahalle voisi tulla vastetta. Toki ihan yhtä hyvin vastetta voi tulla myös jatkamalla tällä lääkärillä ja meinaan siis vielä jatkaakin. Itselläni ei ole tullut vielä isoja vastoinkäymisiä lääkärillä, mutta pelottaa, että jos tulee, niin kohteeko tylysti, mitä ei näissä tilanteissa mitenkään kestäisi. Tosin minulle on aina ollut tosi sydämellinen.

Päivämäärä:   12.10.25 21:17:34

Mutta tähän mennessä sekä lääkärin käytös että hoito ovat olleet positiivisia kokemuksia?

Päivämäärä:   12.10.25 21:19:32

On. Kaipaisin välillä että selittäisi asioita enemmän, mutta pitää itse osata kysyä. Toisaalta, kun kysyn, niin vastaa aina ajan kanssa ja hyvin kattavasti.

Päivämäärä:   12.10.25 21:46:39

Minä laittaisin kavereiden kokemuserot henkilökemioiden piikkiin tällä perusteella.

Päivämäärä:   12.10.25 21:56:51

Näissä tapauksissa kyseessä on ilmeisesti ollut painon kommentointi ikävään sävyyn/ovat kokeneet sävyn ikävänä. Paino vaikuttaa tai voi vaikuttaa paljonkin hoitotuloksiin. Itse olen hyvin hoikka.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   12.10.25 21:59:36

Varmista vielä omallakin kohdallasi mikä olisi lääkärin suhtautuminen, jos kaikki ei menisikään ihan nappiin, mitä hän tekee.

Päivämäärä:   12.10.25 22:02:25

L: sitä ei voi mitenkään tietää etukäteen koska niin moni asia voi eri tavoin mennä tai olla menemättä pieleen eikä näitä oikein voi tai on ihan turhaa etukäteen spekuloida. Ja ratkaisuja on niin paljon erilaisia ja täysin tapauskohtaisia.

Lähettäjä: hghg 
Päivämäärä:   12.10.25 22:37:52

Arvaan mikä sun syysi on käydä lääkärillä. Ja sen asian suhteen on totta että paino vaikuttaa todella paljon hoidon onnistumiseen. Lääkäri olisi epärehellinen jos ei tätä kertoisi potilaalle. Jos potilas ei totuutta kestä niin se on voivoi.

Sulla on itselläsi hyvät kokemukset ko lääkäristä, luota omaan kokemukseen ja unohda muiden jutut.
Onnea matkaan, kyllä asia onnistuu!

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   12.10.25 22:42:15

Hedelmöityshoito tms?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.