Lähettäjä: Hottop
Päivämäärä: 12.10.25 16:23:22
No minun maha jostakin syystä pikkuhiljaa heittäytyi sellaiseksi ettei siedä viljoista kuin pieniä määriä vehnää, maitotuotteita ei juustoa lukuunottamatta lainkaan (siis ei edes laktoosittomia), ei lihoja tai kaloja, vain valikoiden rehuja, ei makeutusaineita, ei perunaa, makeiset on venäläistä rulettia jne.
Eli mulla kävi alunperin niin, että aloin kärsiä jatkuvista mahakivuista ja välillä tuli myös päiviä että sain juosta vessassa monta kertaa ripaskalla. Lopulta suutuin ja jätin lähes kaiken pois, aloitin hyvin yksinkertaisella eliminaatiodieetillä syöden todella tylsästi ainostaan kahta ruokaa mikä mulle sopi. Siis joo-o, koko päivän aikana en syönyt mitään muuta ja vettä enkä mitään muuta. Ja tälleen menin reilun viikon jotta sain mahan varmasti siihen "nollapisteeseen", että saatoin alkaa lisäämään ruoka-aineen kerrallaan. Ekana lisäsin veteen mehun. Odotin pari päivää ja kun ei tullut jälkiseuraamuksia, niin sitten lisäsin leivän päälle juuston. Taas odotin pari päivää jne.
... Ja sitten kun tulikin vastaan sellainen mikä ei sopinut (esim. jogurtti) niin mulla tuli maha kipeäksi ja saattoi olla kipeä parikin päivää sen syönnin jälkeen. Tai tietynlainen limu.
Ja minut tutkittiin vieläpä. Mahalaukku tähystettiin ja paksusuoli tähystettiin mutta kummassakaan ei mitään vikaa näkynyt. Laajat verikokeet otettiin eli poissuljettiin kaikenlaiset yliherkkyydet mm. gluteeni, laktoosi...
... Mutta yksinkertaisesti mulla vaan on huono ruoansulatussysteemi ja sillä sipuli.
|