Lähettäjä: u-u
Päivämäärä: 12.10.25 12:51:48
"mutta se maksaa satasen vai yli, joten vähän turhan kallis."
Jos haluat paksun, muhkean ja laadukkaan peiton tuplakoossa, niin sillä on sitten hintaa. Halvalla tuskin saat hyvän.
Minulla on yhden henkilön kokoisina joku jyskin 150 e peitto ja ikean 40 e peitto, molemmat "paksuja ja muhkeita", mutta kyllä eron huomaa. Se ikean peitto on aika paska tuohon toiseen verrattuna. Toki senkin ostin -60 % alennuksesta, joten oli ihan järkevän hintainen kun maksoi vain ~60 e. Ehkä sinunkin kannattaisi odottaa jotain kunnon alepäiviä, jos haluat hypistelemäsi peiton?
Pesemistä vähentää se, jos käyttää kahta pussilakanaa päällekkäin. Se tuo peittoon myös paksuutta ja muhkeutta ja vähän lisäpainoa. Ikeassa on halvalla valkoisia 100 % puuvillalakanasettejä. Kannattaa ostaa sellaiset "aluspussilakanoiksi" ja laittaa siihen päälle se, minkä haluat olevan ihoa vasten ja näkyvän muille.
Minä teen noin ja peitot on ihanan muhkeita ja pysyvät paljon siistimpinä. Noita muhkeita peittoja kun on aika työläs pyykätä.
Käytän myös tyynyjen päällä useampaa tyynyliinaa samasta syystä. Tyynyt pysyy siistimpinä. Ja tuo monta tyynyliinaa on mielestäni paljon parempi kuin mikään varsinainen "tyynynsuojus". Olen kokeillut sellaisiakin...
|