Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ero tilanteesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.10.25 05:03:41

Mies ilmoitti keskiviikkona että erotaan. Itselle pieni shokki mutta ei täysi yllätys. Olen epäillyt että on peliä toisen naisen kanssa. Mies on majaillut tässä sohvalla pari päivää ja etsii vuokra-asuntoa. Tämä talo on minun nimissä niin luonnollisesti lähtee tästä. Nyt lähti ryyppäämään eikä ole enää tullut tänne. Itse en vielä kykene moiseen, meidän suhde kesti melkein 15v, on lapsia yms. Tunteen puuskassa keräsin miehen vaatteet säkkeihin makkarista. Olen itse sitä mieltä ettei mun enää tarvi tuota katsoa täällä. Voin todella huonosti tällä hetkellä hänen takiaan.
Olenko täysin @!#$ jos ilmoitan huomenna että voi hakea tavaransa ja jättää avaimen mutta muuten ei enää tarvi jäädä tänne. Mies vedonnut tähän asti siihen että hänellä ei ole mitään paikkaa minne mennä, ei perhettä jne täällä. Nyt kuitenkin löytyi yöpaikka?
Haluaisin vain hänestä eroon jotta pystyn miettiä itse asioita eteenpäin.

Re: Ero tilanteesta

Lähettäjä: Aa 
Päivämäärä:   12.10.25 06:13:33

Kannattaa yrittää ajatella lasten parasta tässäkin tapauksessa, vaikka itse olisi kuinka loukattu. Eli miten isän äkillinen häätö heihin vaikuttaa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   12.10.25 06:34:12

No lain mukaan et voi heittää pihalle ilman virallista häätöä, eli pääsee kyllä viranomaisavulla takaisin halutessaan. Toinen juttu on se että ymmärtääkö asian vai hakeeko vain siivosti kamansa ja lähtee.

Lasten ajattelemisen juna kyllä meni jo, miehen ansiosta.

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   12.10.25 07:24:01

No kyllä heittäisin ulos ja nopeaa. Hänellä ollut aikaa miettiä minne menee, kun ilmoittanut erosta. Ei ole enään sun murheesi. Menkööt vaikka sen uuden luo.

Päivämäärä:   12.10.25 07:28:15

Lasten kanssa on asiasta puhuttu aikaisemmin. Ymmärtävät tilanteen, mies on meidät jättänyt aikaisemminkin töiden vuoksi. Ei ole siis lapsille mikään uusi asia.
Itse en vaan voi enää sietää tätä tilannetta ja kuinka paljon olen yrittänyt hänen eteensä. Vielä eilen aamulla autoin tekemään vuokra-asunnon haku ilmoituksen ja sen avulla hänelle soitettiinkin että maanantaina voi tulla katsomaan asuntoa. Tässä kiitos vielä siitäkin

Päivämäärä:   12.10.25 07:30:25

Noni. Loisikoot nämä pari yötä jossain muualla jos kerta jo maanantaina on asuntonäyttö. Saa siis kämpän jo ensi viikolla.

Ei ole sinun murheesi enää. Pihalle vaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.