Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyviä äpsejä elämänmuutokseen?

Lähettäjä: vinkkejä 
Päivämäärä:   11.10.25 19:25:34

Suosituksia!

Play-store on niin sekava että menee ikä ja terveys että sieltä löytyy mitään. Eli tarkoitus olisi sellainen että saisin itseäni kuriin. Haluan vähentää somen selailua ja aivotonta nettisurffaamista sijaistoimintona. Ajattelin että lataan mieluummin pari äppiä joiden kanssa voi leikkiä tylsänä hetkenä ja mahdollisesti saada jotain hyödyllistä aikaan. Tämmöisiä pelin muotoon tehtyjä äppsejä kyllä on, mutta niiden löytäminen on asia erikseen.

Eli kiinnostelee esimerkiksi

mielenterveyden äppsit, ei ehkä mikään mood tracker sinänsä tai pelkkä meditaatio-ohjelma vaan jotain muuta, jotain tehtäviä tai vinkkejä että mitä voisi matalalla kynnyksellä tehdä

Keskittymisen äppsit, erilaisia ajastimia sun muita olen kyllä jo testannut mutta olisiko jotain muuta millä vaikka ADHD ihmiset saavat järjestettyä arkeaan?

Kodin järjestämisen ja siivouksen äppsit, näitäkin kai on, että voi tehdä pelin siitä että siivoaa kämppää?

Ihmissuhteisiin liittyvät, ei siis deittiäpit vaan sellaiset missä voi itse miettiä ihmissuhteita ja tunteitaan tms. Joskus vilahti mainos jossain tällaisesta mutta enhän mä sitä enää löydä.

Eli siis ilmainen, pelimäinen äppsi puhelimeen, minkä saa nopeasti avattua ja tehtyä jotain muuta ku doomskrollausta tuntikausia.

Re: Hyviä äpsejä elämänmuutokseen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.10.25 19:58:19

Finch.
Siinä on oikeastaan tuota kaikkea. Siinä on erilaisia ajastimia, erilaisia harjoituksia kehon ja mielen hyvinvointiin, kyselyitä, to-do listaa (sekä valmiita ehdotuksia eri kategorioista että itse tehtyjä), voi vastata kysymyksiin ja myöhemmin lukea omia vastauksia, voi tehdä päiväkirjaa.... Ja mitähän vielä. Ja tuon kaiken ohessa ja keskiössä on söpö lintuhahmo jota puet ja jonka kotia koristelet pisteillä, jota saat kun teet äpissä asioita.

Re: Hyviä äpsejä elämänmuutokseen?

Lähettäjä: vinkkejä 
Päivämäärä:   11.10.25 20:04:23

No tota just ei tullu mulle ollenkaan vastaan ku selasin play storea!

Täytyypä tsekata!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.