Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksen osaa nukkua ilman miestä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.10.25 12:02:06

Hölmö otsikko, tottakai osaan silloin kun olen yksin kotona. Emme siis vielä asu yhdessä. Teemme vuorotyötä joten emme mene joka yö samaan aikaan nukkumaan. Jos itse menen sänkyyn ja mies jää valvomaan, en jostain syystä saa unta vaikka kuinka väsyttäisi. Ja vaikka mies ei pitäisi meteliä. Kuuntelen koko ajan, mitä hän tekee ja milloin tulee nukkumaan. Havahdun jokaiseen pieneen risaukseen. Miehen vieressä nukun hyvin. Tottuuko tähän ikinä? Tarkoitus olisi jossain vaiheessa asua saman katon alla ja vähän pelottaa valmiiksi, että pitääkö silloin kituutella huonoilla yöunilla.

Re: Miksen osaa nukkua ilman miestä

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.10.25 12:04:27

Lopeta kyttäminen/kuuntelu mitä mies tekee kun olet menossa nukkumaan

Lähettäjä: Pörri 
Päivämäärä:   11.10.25 12:30:47

Olen naimisissa ja 8 vuotta jo asuttu yhdessä. Minulla on ihan sama juttu: uni ei vain tule, jos mies touhuaa toisessa huoneessa jotain, ellen sitten ole aivan poikkeuksellisen väsynyt.

En minäkään kyttää ja kuuntele. Laitan oven kiinni, valot pois, unimaskin silmille ja jopa korvatulpat korviin. Silti kroppa on jotenkin hereillä ja odottaa, milloin mies tulee.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.10.25 13:05:13

Olen samanlainen. Kuin valpas koira mitä ympärillä tapahtuu. Hankala selittää, en odota/halua miestä nukkumaan, mutta enemmän olen ylistressaantunut ja ylivirittynyt, milloin se tulee, milloin se herättää, mitä jos pelästyn jne..

Eli herään aina, kun hän tulee sänkyyn ja stressaan enemmän omien yöunien puolesta! En saa nukahdettua ennen, kun tiedän, että on sängyssä.

Mutta nyt olen alkanut menemään aikaisemmin nukkumaan ja sanonut, että mies saa nukkua vierassängyssä, niin tätä "odottelu" ongelmaa ei ole ja voin itse rauhoittua nukkumaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.25 13:16:16

"Lopeta kyttäminen/kuuntelu mitä mies tekee kun olet menossa nukkumaan"

Tuo on yhtä tehokas neuvo kuin jos käskisi neliraajahalvaantunutta ottamaan itseään niskasta kiinni ja kävelemään

Lähettäjä: Pörri 
Päivämäärä:   11.10.25 13:20:11

"Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 11.10.25 13:05:13

Mutta nyt olen alkanut menemään aikaisemmin nukkumaan ja sanonut, että mies saa nukkua vierassängyssä, niin tätä "odottelu" ongelmaa ei ole ja voin itse rauhoittua nukkumaan."

Minullakin uni tulee paremmin, jos mies selkeästi ilmoittaa, että katsoo vaikka pitkän elokuvan tai ei muusta syystä tule vielä moneen tuntiin nukkumaan. Silloin aivoni uskovat, että ei kannata odotella. :D Sama juttu, jos mies on jossain menoissa myöhään iltaan. Haluan tietää, saattaako hän tulla ns. ihmisten aikaan kotiin vai meneekö ihan aamuyön tunneille saakka, jotta aivoni osaavat lakata olemasta valppaat.

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   11.10.25 16:20:04

"Tuo on yhtä tehokas neuvo kuin jos käskisi neliraajahalvaantunutta ottamaan itseään niskasta kiinni ja kävelemään" :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.