Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Väsyn kaupassa

Lähettäjä: Normaalia 
Päivämäärä:   10.10.25 16:15:01

Väsyn muutenkin hälinässä. Nyt huomasin, kun kävin Normalissa, että se tavaramäärä ja sekasorto uuvutti ihan noin vaan. Luulin, että ihmismäärät, mutta että ihan vaan liika örsykkeiden määrä. Työttömänä ollut reilun vuoden. Alan muuttumaan pikku hiljaa sellaiseksi omituiseksi luuseriksi. Käyn ilmaisruokaloissa ja hamstraan leipää. Himoitsen sokeria, pullaa ja jälkkäreitä. Tää on kamalaa. Ja sitten vielä...näin kaunis päivä ja läprään hötölässä...apua!
Onko kohtalotovereita?

Re: Väsyn kaupassa

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   10.10.25 16:22:28

Mulle on ollut aina ihan normaalia. Suosin lähikauppaa just siksi että siellä ei iske ärsykeähky. Keskiverto Prisma on jo sen kokoinen kauppa etten meinaa kestää. Just tuommoiset Normalin tyyppiset pikkusäläkaupat on kaikkein pahimpia kun on hirveä määrä kaikkea sekaisin.

En tykkää yhtään. En kerta kaikkiaan tajua niitä ihmisiä jotka ilmeisesti oikeasti (????) tykkää kierrellä jossain ostoskeskuksessa katselemassa asioita. Mulla loppuu jaksaminen vartissa.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   10.10.25 16:33:57

Juu. En ole koskaan ymmärtänyt kavereitani, jotka hipelöivät jokaikisen tilpehöörin ja kempparin. Tai sovittelevat vaatteita tuntitolkulla. Yleensä istahdan sinne miessohvalle ;) kivempaa siellä on

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   10.10.25 20:18:37

Itse en voi sietää kirpputoreja nykyään ollenkaan! Yhtään ei tiedä onko vain pelkkää paskaa kaikki ja se haju on jotain aivan kamalaa. Lisäksi niissä on usein kapeat käytävät ja ihmiset tungeksivat. Yksi jää kupeksimaan hyllyn eteen niin kymmenen muuta pysähtyy sen takia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.