Lähettäjä: .7.-7
Päivämäärä: 10.10.25 13:18:30
"Yleisesti ottaen tarve identifioitua onkin niillä, jotka poikkeavat normista. Sinä olet ilmeisesti ihan tavallinen tallaaja, sovit jokaiseen perusmuottiin."
En ole aloittaja, mutta olen miettinyt samaa.
En sovi oikein mihinkään muottiin, mutten siltikään koe tarvetta identifioitua miksikään. Minä vain olen ja annan muidenkin olla. Ei minua kiinnosta, joku onko terve, sairas, vammainen, vammaton, biologisesti uros vai naaras ja miten hän pukeutuu ja meikkaa ja identifioituuko sitä myöten joksikin muuksi vaiko ei. Eihän kaikki naisten vaatteisiin pukeutuvat ja meikkaavat miehet identifioidu naisiksi tai muunsukupuolisiksi, joten en ymmärrä sitäkään, miksi muilla on tarve määritellä heitä tai vaatia heitä määrittelemään itsensä.
Olen biologisesti nainen, mutta näyttänyt AINA pojalta. En ole ikinä ollut naisellinen enkä koskaan miettinyt mitään naiseutta. Siltikään en ole jaksanut uhrata asialle oikeastaan ajatustakaan enkä ymmärrä, miksi jotakuta kiinnostaa yhtään mikään minuun tai johonkin toiseen liittyvä.
Miksi ihmsiset eivät vain voi olla sellaisia kuin ovat ja antaa muidenkin olla? Veikkaan, että 90 % ihmisten ongelmista katoaisi, kun voisi vain olla, miettimättä, että mitähän muut ajattelee ja kehtaankohan mä nyt olla/tehdä/pukeutua.
|