Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tampere! Valokuvaaja! ( eh)

Lähettäjä: Kääk! 
Päivämäärä:   10.10.25 09:02:08

Haluaisin antaa lahjaksi kuvaushetken perheelle. Mutta tässä tuleekin se mutta; katselin kuvausten hintoja ja eihän minulta löydy mitenkään n.500-600e.
Onko Tampereella studiota tai kuvaajaa ( nyt oli ajatus ihan ammattimaisesti kuvaavasta) joka tarjoaisi pikkupakettia kuvaukseen? Ei siis mikään tuntikausien sessio, rajallinen kuvamäärä ja ehkä joku kuvatuote ( kehystetty kuva tms) tai sitten ihan vaan käsitellyt kuvat..
Ymmärrän täysin että studio, välineet ja osaaminen maksaa, mutta ajattelen myös että olisi hienos jos joku tarjoaa myös tällaisella pienemmällä budjetilla ( n.200e) kuvauspalvelua.
Ja jos joku nyt rähähtää, maksoin ammattimaiselle kuvaajalle tuon n.200e/15min/ 10 käsiteltyä kuvaa ja tuli ihanat kuvat muistoksi. Teetin myöhemmin niistä kuvatuotteet itse. Eli on mahdollista..

Re: Tampere! Valokuvaaja! ( eh)

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   10.10.25 10:23:28

Haulla "tampere muotokuvaus hinnasto" tulee esiin monta vaihtoehtoa.

Re: Tampere! Valokuvaaja! ( eh)

Lähettäjä: Kääk! 
Päivämäärä:   10.10.25 10:39:28

Googletin jo, hinnat tosiaan kuvausmaksu+kuvapaketti ja ovat siis n.170/200e+300e-> eli yhteensä sellasia 500e-> juttuja. Missään katsomistani ei ollut tarjolla mitään pienempimuotoista.
Joten olisiko suoraan suositella ketään tekijää n.200e budjetilla? Itse löysin kuvaajan kotikaupunkini puskiksesta, mutta en nyt kyllä liity tre- alueen puskikseen... en asu itse tre siksi kyselen, olen ihan muualta, mutta lahjan saaja on tre.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.