Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele puhelinta!

Lähettäjä: Fooni 
Päivämäärä:   9.10.25 12:15:08

Vanha puhelin alkaa kohta tulla tiensä päähän, olisikohan jollain suositella alla olevilla spekseillä puhelinta?

-Semisäädyllinen kamera (kuvia tulee otettua paljon)
-Riittävästi muistia (nykyisessä 256 Gt, on ollut riittävä)
-Ei tyhjennä akkua samantien kun mennään lämpötilassa nollan alapuolelle, olisi aika jees, jos puhelimeen voisi luottaa pakkasellakin
-Mahtuu taskuun, ei mikään ihan järjettömän iso halko
-Järjellinen hinta, en tahdo maksaa puhelimesta tonnia

Ja sitten vielä sen verran täytyy mainita, että mitään en näistä puhelimista ymmärrä, eli jotain oleellista voi vielä uupua.

Re: Suosittele puhelinta!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.10.25 12:19:50

iPhone 17

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.10.25 12:23:06

OnePlus Nord sarjaa kannattaa tarkastella. Uusi OnePlus Nord 5. Hinta - laatu kohtaa todella hyvin.

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   9.10.25 12:25:09

Lähtisin ihan ensiksi siitä, että tykkäätkö jonkin tietyn merkin käyttöjärjestelmästä vai onko sillä väliä. Esim. Meillä mies tykkää Nokian ja Samsungin käyttöjärjestelmistä, kun itse taas tykkään honorin. Siitä sitten oli helppo lähteä etsimään sopivaa puhelinta.

Laitoin tietyt kriteerit mitkä pitää puhelimella täyttyä eli maksimi hinta, muistin tila, kestävyys, puhelimen koko jne. Ja siitä sitten suodatin puhelin malleja ja luin sitten vertailuja ja arvosteluja.

Nyt itsellä honor 400 lite ja olen ollut tyytyväinen. Talven suhteen en osaa sanoa, mutta aikaisemmat honorit ovat olleet luotettavia.

Lähettäjä: Fooni 
Päivämäärä:   9.10.25 12:35:32

Erilaisista käyttöjärjestelmistä mulla ei ole mitään kokemusta kun käytössä on ollut vain iPhone ja ihan hetken Honor joka ei toiminut ollenkaan muistin vähyyden vuoksi. Eli olen avoin kaikelle, kunhan olisi vaan toimiva puhelin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.10.25 12:57:16

OP Nord 5

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.25 14:01:23

OnePlus 8 T on ollut loistava kaikissa luettelemissasi ominaisuuksissa. En tiedä mikä on kyseisen puhelimen nykyversio, mutta sen aion hankkia kun tulee ajankohtaiseksi, edelleen pelittää vuodesta toiseen kuin junan vessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.