Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Prkln matkahuolto!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.10.25 17:38:15

Sain ilmoituksen saapuneesta paketista, mutta en saanut matkani vuoksi sitä heti haettua. Hakuaikaa oli kuitenkin jäljellä, joten ajattelin noutaa matkan jälkeen.

Olin ladannut ohjeiden mukaan paketit-apin. Valitettavasti pakettini ei kirjautunut sinne, joten soitin ja tiedustelin asiaa. Puhelun jälkeen homman piti olla kunnossa ja ehdin viimeisenä noutopäivänä sitä hakemaan. Appi ei edelleenkään löytänyt pakettia, joten soitin jälleen matkahuoltoon. Kävi ilmi, että paketti on haettu sieltä automaatista pois ennen aikojaan, eikä ole enää automaatissa, vaikka minulle tulleessa viestissä viimeinen säilytyspäivä oli 7.10 ja eilen sitä koetin hakea.

Työntekijä sanoi, että minuun otetaan yhteyttä asian tiimoilta ja voin odotella rauhassa. Tänään sitten hacahduin miettimään, että eipä kukaan eilen ottanut yhteyttä ja paketin seuranta kertoo, että se on parhaillaan odottamassa rahtilentoa takaisin. Ottaa kyllä taas päähän, miten huonosti nämä hoidetaan.

Re: Prkln matkahuolto!

Lähettäjä: ¤ 
Päivämäärä:   8.10.25 17:59:24

Mitä tästä opimme; Älä tilaa mitään ennen matkaa.
Vaikka Ällö yllättäen tämän muiden syyksi laittaa.

Päivämäärä:   8.10.25 18:03:37

Jos viimeinen säilytyspäivä on 7.10, ei sitä haeta sieltä aamupäivällä hakea pois, kuten tilanteessani oli tehty, vaan kyllä siinä on koko se hakupisteen aukioloaika hakuaikaa. Ja kun ulkomailta tilaa, niin lähetysaikaa on vaikea arvioida. Tämä paketti oli tilattu kolme viikkoa sitten.

Vai oletko siis sitä mieltä, että jos lentokone tiedetään lähtevän klo 13, niin onkin ok, että se lähtee kolme tuntia aiemmin ilman erillisilmoitusta? Minun syyni tässä ei nyt ole kyseessä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.10.25 18:07:53

Viimeinen hakupäivä tarkoittaa, että paketti, kirje, mikä lie onkin, on koko sen päivän haettavissa aukioloaikoijen puitteissa. Jos näin ei ole toimittu, on tehty selkeä virhe.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.10.25 18:11:57

No pitäähän ne päivämäärät pitää paikkansa mitä lähetetään.
Matkahuollon kautta en halua mitään tilata ettei vaan mene pakettiautomaattiin-olen kerran hakenut ja oli hankalaa . Postin lokeroista helppo hakea.

Lähettäjä: ´´ 
Päivämäärä:   8.10.25 18:15:22

---; No sinäpä nerokas olet.
Ällö tilaa jatkossa matkan jälkeen.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.10.25 18:22:05

,, Ällö on toiminut täysin oikein. Jos tämä olisi jonkun muun aloittama purkaus, olisivat vastaukset jotain muuta.

Teen töitä asiamispostissa ja näin toimitaan.

Lähettäjä: wetehinen 
Päivämäärä:   8.10.25 18:44:17

En halua tilata enää mitään Matkahuollon kuljetuksella, sen verran surkuhupaisa kokemus oli edellinen kerta. Tämä on pieni kylä, mutta niin vain meitä oli kolme henkilöä ulkoautomaatin luona yrittämässä samaan aikaan saada pakettejamme ulos.
Oli appi, oli bluetooth, kaikki kunnossa. Toki pakollisesta apin lataamisesta ei ollut mitään mainintaa kun paketin tilasi. Aikaa kului noin puoli tuntia kullakin saada pakettinsa ulos systeemin huonon toiminnan vuoksi. Nyt vältän kuin ruttoa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.25 18:45:02

>appi

Päivämäärä:   8.10.25 18:57:34

Lähettäjä: ---
Päivämäärä: 8.10.25 18:22:05

,, Ällö on toiminut täysin oikein. Jos tämä olisi jonkun muun aloittama purkaus, olisivat vastaukset jotain muuta.

Teen töitä asiamispostissa ja näin toimitaan.**

Totta, Ällölle tiedoksi muutkin mokaa ja ovat inhimillisiä kuin Ällö!!!
Hyviä jatkoja sulle --- ASIAMISPOSTIin, mikä ikinä lie onkaan.

Päivämäärä:   8.10.25 19:09:43

Tässä on nyt tehty jo vähän turhan monta virhettä, ei vain yhtä.
Paketti ei kirjaudu siihen appiin, luvataan kirjata, ei edelleenkään ole siellä ja lopulta palautettu liian aikaisin. Lisäksi väittivät puhelinnumeroni olevan väärä, vaikka se oli oikein sekä lähettäjällä, että tuossa "superkätevässä" apissa Mahtaa sinua nyt harmittaa, kun minä en tässä ole väärässä. Lisäksi tuo meuhkaaminen jostain yhden kirjaimen puuttumisesta toiselle antaa sinusta aika erikoisen kuvan, osannet tulkita, mitä koetettiin sanoa.

Ja tosi "kiva" kuulla, etten ole ainoa näiden ongelmien kanssa. Ei ole aikoihin tullut mitään matkahuollon kautta ja ei kyllä herätä luottamusta tämän sekoilun jälkeenkään.

Päivämäärä:   8.10.25 19:15:29

Paketti ei kirjaudu sovellukseen = lähettäjä merkinnyt puhelinnumeron tai sähköpostin väärin.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   8.10.25 19:20:48

Välttäisin Matkahuoltoa jo ihan sen takia, jos pitää olla joku hlvetin Appi paketin saadakseen

Päivämäärä:   8.10.25 19:21:24

Se on sovellus tai äppi.

Päivämäärä:   8.10.25 19:22:25

Ällö; Eikö ole jännä kun yleensä sä meuhkaat muiden virheistä vaikka itse et es ymmärrä lukemaasi täälä

Päivämäärä:   8.10.25 19:31:56

-, olivat oikein, tämä tarkistettu. Sekä lähettäjällä, että siellä paketit- sovelluksessa.

Päivämäärä:   8.10.25 19:32:38

Oliko +358:n takia jäänyt nolla pois alusta?

Päivämäärä:   8.10.25 19:36:43

"Lähettäjä: ¤
Päivämäärä: 8.10.25 17:59:24

Mitä tästä opimme; Älä tilaa mitään ennen matkaa."

Tässä todellinen huippuneuvo. Miten pystyy arvioimaan koska tavara tulee. Juuri eilen tulin maalle, niin tänään pöllähti kotipostiin paketti jonka olin tilannut kuukausi sitten, noutoaikaa viisi päivää. Seuranta odotti eilen pakettia suomeen...

Posti lyhentänyt noutoaikoja ja tekee tiliä lisämaksuilla säilytyksestä.

Päivämäärä:   8.10.25 19:40:18

- , enpä minäkään osannut hirveän tarkasti arvioida, että milloin tuo pakettini Japanista saapuu Suomeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.25 20:14:15

Mulla ne vei paketin just ennen pääsiäistä Kamppiin. No, se paikkahan oli koko pääsiäisen kiinni. Valtaosa säilytyspäivistä kului niin, ettei paikka ollut auki. Sitten niinä parina päivänä se on auki virka-aikaan. No, en pysty töissä jättämään palavereita useammalta tunnilta sen takia, että ajelen julkisilla hakemaan pakettia. Kauhean shown ja väännön jälkeen sain jonkun koodin millä sain sen paketin käännettyä sinne, minne olin sen tilannut. Koodi olisi siis oikeasti ollut maksullinen, mutta sain sen vääntämällä ilmaiseksi. Paketti ei taaskaan tullut sinne minne piti, mutta lähemmäs ja paikkaan, joka on iltaisinkin auki.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   8.10.25 20:56:44

"Välttäisin Matkahuoltoa jo ihan sen takia, jos pitää olla joku hlvetin Appi paketin saadakseen"

Onko tää joku uus juttu? Minulle on aiemmin tullut noutokoodi tekstiviestillä. Ja just tänään tilasin Reunokselta loimen matkahuollon kautta. Pitäisikö nyt sit joku äppi ladata?

Päivämäärä:   8.10.25 20:59:07

X aiemmin olen koodilla hakenut toimipisteestä. Nyt piti ladata tämä, automaatissa siis oli.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   8.10.25 21:02:45

Just tänään hain matkahuollon toimittaman paketin pakettiautomaatista. Söpöön tuli tiedot.
Postnordin kautta en tilaa mitään. Kahdesti olen tilannut kotiinkuljetuksen. Molemmilla kerroilla olin koko päivän kotona. Eivät kuulemma voineet toimittaa pakettia pihaan, kun ketään ei ollut kotina. Toisin sanoen eivät viitsineet lähteä kauemmaksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.