Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lähtisitkö sukulaisen synttäreille, jos....

Lähettäjä: Luuseri 
Päivämäärä:   7.10.25 19:09:33

... Ne pidettäisiin ulkomailla?
Oon sisarus sarjan nuorin ja vanhemmilla on ollut tapana vuokrata mökki ja juhlia koko viikonloppu pyöreitä täyttäessä.

Mä ajattelin olla yhden askeleen enemmän extra ja vuokrata huvilan esim. Italiasta, jonne saisi omakustanteisesti tulla, toki majoitus siis maksettu ja varmaan osittain ruokapuolikin. Siskot puolisoineen, siskon lapset ja omat vanhemmat jos ovat elossa ja kykenevät matkustamaan.

Lennot varmaan tietty maksaa jotain rahaa, mutta kyllä multakin on pyydetty rahaa mökkivuokraan muiden juhlissa.

Re: Lähtisitkö sukulaisen synttäreille, jos....

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.10.25 19:17:35

Lähtisin innoissani jos varoaikaa olisi tarpeeksi ja se ei olisi keväällä, jolloin töistä on mahdoton irtaantua.

Etenkin kun lapset tervetulleita myös. Muuten jäisi juhlimatta, koska vanhempani on meen ainoat lapsenvahdit.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.10.25 19:17:57

Riippuu hinnasta ja ajankohdasta. Jos lennot olisivat satasia ja ei olisi suurta hinkua kohteeseen, niin tuskin.

Näin vuorotyöläisenä on huomannut, että kutsut tulee usein siinä vaiheessa, kun omat työvuorot on jo sovittu, kun ma-pe arkityötä tekevät eivät ymmärrä, että heidän vapaillaan työskennellään siksi, että heille voisi tarjota elämyksiä. Jos minua haluaa jonnekin viikonloppuna, niin on kutsuttava 5-6 viikkoa ennakkoon.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   7.10.25 19:18:22

Lähtisin mielelläni ja maksaisin lentoliput, mutta pitäisin muuta rahan keräystä vähän outona.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.10.25 19:19:06

Kyllä minä tulisin ilomielin, mutta se ei saisi olla yllätys, eli ei niin että tervetuloa silloin ja silloin vaan siitä pitäisi puhua ja venkslata todella ajoissa, ja yrittäisin kaikkeni, että pääsisin juuri kun se oli ajateltu, mutta kun on niin monta muuttuvaa palasta... jos vain saisin kutsun, niin voi olla, etten juuri silloin pääsisi, mikä harmittaisi kovasti, mutta sellaista se joskus on.

Kattokaa miten monta pilkkua sain tuohon tungettua.

Lähettäjä: Luuseri 
Päivämäärä:   7.10.25 19:39:28

Tarkoitus olis kyl vähintään 3kk ennen kutsua, tiedän että muutamalla on vaikeeta muuten saada vapaata pitkäksi viikonlopuksi. Muuten en rahaa tässä pyytäisi, toki jokainen omat lentonsa ja kimpassa mietitään sit ruokajuttuja jos kimpassa myös syödään.

Tolla rahan pyytämisellä viittasin siihen että on järjestetty aiemmin mökkiviikonloppu ja sitten osallistujilta pyydetään rahat siihen mökin vuokraan, sitä en tässä tekisi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.25 19:42:09

Sopisin huolella etukäteen kutsuttujen kanssa. Ihana idea, jos tietää että sisaruksilla jne on varaa ja mahdollisuus lähteä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   7.10.25 19:44:53

En lähtisi mutta itsellä talli ja vaikea päästä lähtemään pidemmäksi aikaa. Mutta jos kaikille juhlijoille sopii niin idea hyvä.

Lähettäjä: Maks,50km 
Päivämäärä:   7.10.25 19:48:40

En lähtis ulkomaille. Suomessa ehkä lähtisin jonnekkin mökille järven rannalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.25 20:19:58

Lähtisin ehdottomasti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.25 20:44:37

Ihana idea, muuta tuossa ei ole kun se, että ei kuulosta ihan viikonloppureissulta, jonkin verran menee matkustukseen aikaa niin vaatii lomapäiviä kyllä. Mulla sitten se, etten välttämättä vähiä lomapäiviä haluaisi käyttää toisen juhliin, ellei olisi todella kiinnostava paikka ja ohjelma että kävisi sitten tosiaan lomasta itsellekin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.