Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lastenhoitoon apua kriisissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.25 05:55:32

Olen ihan loppuunpalanut, mies ei auta ja lisäksi parisuhteen henkinen väkivalta vie voimia. Nyt siinä pisteessä, etten jaksa tehdä asialle mitään, kuitenkaan näin ei voi jatkua. Mistä saisi hetkellisesti apua että saisin nukuttua vaikka yhden yön tai päivällä järjestellä asioita? Iltaisin kun lapsi menee nukkumaan, olen jo niin kuormittunut etten enää jaksa selvittää mihin suuntaan tästä lähteä/etsiä asuntoa yms. Lapsi alle vuoden.

Re: Lastenhoitoon apua kriisissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.25 05:58:27

Neuvolasta saa apua.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.25 06:18:28

Eikö sinulla ole mitään turvaverkkoja, vanhempia, sisaruksia, muita sukulaisia, ystäviä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.25 07:25:46

Kunnan/kaupungin lastensuojeluun yhteys, ennaltaehkäisevä sosiaalitoimi. Sieltä järjestyy tukea ja apua.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.25 07:57:13

Neuvolaan yhteys. Sieltä kautta saat yhteyden kunnan tai ostopalvelun lapsiperheiden kotipalveluun. Tein itse joitakin vuosia sitten lapsiperheiden kotipalvelussa töitä opintojen ohella ja suuri osa asiakkaista oli juuri eri tavoin kuormittuneita vanhempia. Asiakas sai yleensä alkuun maksusitoumuksen 30 tuntiin palvelua, joka sijoittui tarpeen mukaan yleensä arkisin tai lauantaisin 8-20 välille.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.