Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikiksessa opiskelevat

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   7.10.25 01:56:10

Aloitin avoimessa opiskelemaan oikeustieteitä, jos vaikka yrittäisin hakea joku kevät. Niitä aloituskursseja kävin ensin ja otin pari muuta kurssia syksylle. Ensimmäisen kunnon 4h tentin tein rikosoikeudesta. Olin varautunut siihen että olen varmaan aika pihalla mutta luin kuitenkin ja itse tentissä yritän parhaani. Jotenkin petyin kun arvosanaksi sain 1...aika typeriä virheitä tullut ja ilman
niitä olisi aika helposti kolmosen saanut, kai pitäisi olla tyytyväinen että meni edes läpi?

Saahan sitä arvosanaa korotettua mutta kannattaakohan mun edes yrittää opiskella tätä alaa. :D Pitää varmaan katsella miten nuo muut kurssit sujuu...toisaalta taas mietin otinkohan liian hankalan kurssin näin ensimmäiseksi.

Re: Oikiksessa opiskelevat

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.10.25 02:02:05

Hei, et nyt luovuta! Jos edellisistä opinnoistasi on jo vähän aikaa, voi tahdin löytymiseen mennä hetki jos toinenkin. Ehdottomasti kannattaa sinnikkäästi jatkaa! :) korkeakouluopinnoissa ei myöskään enää päde se hauki on kala- tyyppinen opiskelumetodi, vaan suurten kokonaisuuksien hallintaan vaaditaan vähän erilaisia tapoja oppia ja sisäistää asiaa.

Tsemppiä opintoihin!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.