Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 7.10.25 00:24:21
+ ja zäkä, onhan tuo jo pitkään purkanut jotain pahaa oloaan täällä. Yhden yhtä perusteltua ja jäsenneltyä kommenttia en ole häneltä nähnyt vuosien mittaan, lähinnä näitä sanallisia oksennuksia ja pahaa mieltä sekä riidankylvämistä. Jostain syystä minun henkilöllisyyteni selvittäminen on tämä erityinen hekumoinnin aihe. Tällä foorumilla on kuitenkin parikin ihmistä, jotka tietävät, kuka olen ja toisen kanssa ollut yhteisiä projekteja varmaan viidentoista vuoden ajan ihan live-elämässä.
. , jokainen on oman onnensa seppä olisi itse kullekin hyvä ohjenuora. Olen omalla tekemisellä päässyt siihen tilanteeseen, että pystyn tekemään asioita, joista tykkään ja töiltä riittää kapasiteettia myös vapaa-ajan opintoihin yms. Ei minusta rikasta tule koskaan ja ei tarvitsekaan, mutta omat valinnat ovat mahdollistaneet tietynlaisen elämäntavan ja tämä passaa mainiosti. Ja joo, ei minulla aina ole ollut asiat näin, mutta nyt parhaillaan koen eläväni ehkä parasta aikaa koskaan niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluankin olla, perheen, ystävien, kavereiden jne. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus.
|