Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sasha

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.10.25 22:31:03

Onko se lyhenne Aleksandrasta?

Re: Sasha

Lähettäjä: RS 
Päivämäärä:   6.10.25 22:33:24

Alexanderista ainakin meidän yliopiston venäläisillä.

Päivämäärä:   6.10.25 22:34:11

Tässä on kyse naisesta.

Päivämäärä:   6.10.25 23:01:09

Täällä on ollut kaikenlaisia kyselyjä. Kerran kysyttiin etunimeä niin tämä nelikirjain kieltäytyi kertomasta, mutta kumminkin oli pakko kertoa että nimi on itäsuomalainen vanha nimi joka on naisella todella harvinainen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.10.25 23:06:28

Öö, ei mun nimi ole itä-suomalainen? Sanoin, että nimeäni on annettu ihan 1900-luvun alkupuolelta saakka Suomessa. Voi sua rukkaa, anna jo olla. :D Sovitaan, että nimeni on vaikka Kyllikki tai Hillevi, jos se sinua lohduttaa. Kumpikaan ei ole yleinen nimi.

Ei, nimeni ei ole Alexandra.

Päivämäärä:   6.10.25 23:09:19

>en halua lesoilla mutta esiinnyin ylellä

Päivämäärä:   6.10.25 23:11:15

- Enpä ole ylellä esiintynyt. Onko sinulla oikeasti joku pakkomielle vai mikä nyt vaivaa? Suosittelen hankkimaan harrastuksen. Alkaa mennä jo sairaalloisuuden puolelle juttusi.

Lähettäjä: Iu 
Päivämäärä:   6.10.25 23:23:01

Sashaa käytetään lempinimenä Alexandrasta tai Alexandr-nimestä. Sekä naisen että miehen nimi siis

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   6.10.25 23:31:39

Viivan kiinnostus ällöä kohtaan alkaa olla koomisuuden sijaan surullista.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   6.10.25 23:33:34

+: niin on. Ei uskalla myöntää, että tykkää, niin pitää närppiä :)

Päivämäärä:   6.10.25 23:37:47

Mutta kun se on Sasha. Lukee siellä wikipediassa ja täsmää iän puolesta.

Päivämäärä:   6.10.25 23:38:53

Ehkä se on taiteilijanimi?

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   6.10.25 23:41:03

Ei kai sashaa käytä kuin venäläiset ja venäjämieliset. Tyyliin sasha barkov yms.

Päivämäärä:   6.10.25 23:41:13

Tiedän kyllä nimeni taatusti paremmin kuin sinä - viimeksi tänään tuli se lueteltua soittaessani hammaslääkäriaikaa. :D Btw, ainoa tuntemani Sasha on ihan suomalainen mies.

Suomessa on paljon nimiä, jotka eivät ole kovinkaan yleisiä nykypäivänä.

Päivämäärä:   6.10.25 23:42:33

Venäläisittäin se on Saša.

Päivämäärä:   6.10.25 23:44:46

No et sitten ole ollut master chefissäkään. Olet siis feikkiprofiili.

Päivämäärä:   6.10.25 23:52:26

Tai sittenpä en käyttänyt siellä etunimeäni, vaan toista etunimeäni. Sä olet oikeasti jo todella säälittävä. :D

Päivämäärä:   6.10.25 23:58:05

Voititko kisan kun sait Ylelle oman ohjelman?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.25 00:02:38

Luulen, että ylilautaviivan pakkomielle Ällöä kohtaan johtuu jonkinlaisesta katkeruudesta siitä, että Ällö vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä. Viivahan halveksii naisia ja halveksii Ällön ammattia, mutta tosiasiahan on se, että Ällöllä menee elämässään mukavasti siinä missä viiva ei tee muuta kuin makaa komerossaan ja räyhää netissä. Ällön hyvät asiat elämässään aiheuttavat viivassa suurta katkeruutta koska se itse ei ole tyytyväinen elämäänsä vaikka niin mahtavana yrittää esiintyäkin.

Päivämäärä:   7.10.25 00:16:42

Sellainen analyysi sieltä.

Päivämäärä:   7.10.25 00:24:21

+ ja zäkä, onhan tuo jo pitkään purkanut jotain pahaa oloaan täällä. Yhden yhtä perusteltua ja jäsenneltyä kommenttia en ole häneltä nähnyt vuosien mittaan, lähinnä näitä sanallisia oksennuksia ja pahaa mieltä sekä riidankylvämistä. Jostain syystä minun henkilöllisyyteni selvittäminen on tämä erityinen hekumoinnin aihe. Tällä foorumilla on kuitenkin parikin ihmistä, jotka tietävät, kuka olen ja toisen kanssa ollut yhteisiä projekteja varmaan viidentoista vuoden ajan ihan live-elämässä.

. , jokainen on oman onnensa seppä olisi itse kullekin hyvä ohjenuora. Olen omalla tekemisellä päässyt siihen tilanteeseen, että pystyn tekemään asioita, joista tykkään ja töiltä riittää kapasiteettia myös vapaa-ajan opintoihin yms. Ei minusta rikasta tule koskaan ja ei tarvitsekaan, mutta omat valinnat ovat mahdollistaneet tietynlaisen elämäntavan ja tämä passaa mainiosti. Ja joo, ei minulla aina ole ollut asiat näin, mutta nyt parhaillaan koen eläväni ehkä parasta aikaa koskaan niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa haluankin olla, perheen, ystävien, kavereiden jne. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.25 00:36:16

Mietin kyllä sitä, että tuon ylilautahäirikön pakkomielteisyys on jo tosi paha ja kuitenkin ilmeisen häiriintynyt tyyppi kyseessä, niin minusta sinun Ällö kannattaa etukäteen miettiä miten pääset turvallisesti poistumaan tilanteesta jos tuo sekopää nyt sattuisi jotenkin löytämään vaikka työpaikkasi ja tulisi sinne riehumaan. Kun ei näistä ikinä tiedä.

En kyllä ymmärrä miten tämän henkilön annetaan ölistä tällä palstalla aina vain kun kuitenkin niitä pysyviä bannejakin voidaan antaa.

Päivämäärä:   7.10.25 00:48:38

. , ei ole missään näytillä työpaikkojani tms. Kollegalla oli vuosia sitten ikävä kokemus, missä tällainen stalkkeri oli instan kautta löytänyt myös hänen faceensa ja siellä nähnyt kollegani työpaikan. Oli aika kammottavaa, kun eräänä talvi-iltana oli pimeässä odottamassa häntä meidän työpaikan takaovella. Onneksi meillä on miehiä töissä ja säikyttivät mokoman matkoihinsa. Korjasin saman tien kaikki tietoni näkymättömiin.

Toisessa työssä on sitten muunlaiset keinot - onneksi apu sielläkin lähellä.

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   7.10.25 01:16:24

Voi olla sekä nainen että mies. Alexandran tai Alexanderin/Alexandrn lempinimi. Ukrainassa Oleksanderin tai Oleksandran.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   7.10.25 01:27:29

Sasha Pieterse ainakin on yksi näyttelijä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.