Lähettäjä: En oikein kipeä
Päivämäärä: 6.10.25 21:09:36
Olen jo useamman päivän ollut jotenkin todella väsynyt. Vähän sellainen flunssa olo, mutta nenä ei vuoda, kurkku ei ole kipeä eikä oletettavasti kuumettakaan. Ainoastaan nenää kutittaa. Ainakin kolme edellistä yötä mennyt niin, että välillä herään todella hikisenä kuumuuteen ja sitten taas seuraavaksi kovaan paleluun. Jaloissa yläreisistä alas asti iho on jotenkin kosketusarka ja kipeä. Tänään oli hankaluuksia kävellä töissä kun jalkapohjat olivat niin kipeät, mutta isoin kipu hävisi parissa tunnissa jalkapohjista muualta ei.
Työssäni ei ole mahdollista istua ja tauotkin ovat silloin kun sopii eli ei tarpeen tai kellon mukaan. Nyt jahkailen olisiko oikeasti tarpeen jäädä kotiin huilaamaan, mutta en nyt oikein koe olevani kunnolla kipeäkään. Lähinnä vain uuvuttaa ajatus huomisista töistä, kun nippanappa selvisin tästä päivästä vaikka muuta oiretta ei ole kuin tämä väsymys ja jalkakipu. Ihan varmasti jos nyt olen turhaan pois töistä olen kohta oikeasti kipeä eikä jatkuvia poissaoloja katsota hyvällä.
Millä te muut ratkaisette tällaisen tilanteen? Jäättekö vain hyvällä omallatunnolla kotiin lepäämään vai käyttekö töissä kunnes ei vain enää mitenkään jaksa ja pysy pysyyssä?
|