Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työvaatteissa kauppaan.

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   6.10.25 08:12:16

Mitä olette mieltä? Työnantajalle ilmaista näkyvyyttä?

Re: Työvaatteissa kauppaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.10.25 08:13:24

Käännä nurinpäin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.10.25 08:15:26

Aika moni mies ainakin työnantajan takki päällä käy ruokakaupassa pikku mutkan töistä tullessaan.

Lähettäjä: Maija 
Päivämäärä:   6.10.25 08:24:26

Käyn aina työvaatteissa työaikana tai heti sen jälkeen, esim. Kauapssa, kampaajalla, hammaslääkärissä, lasten koululla...

Päivämäärä:   6.10.25 08:25:52

Mulla on aina vähintään työpaita päällä, myös housut, jos oon viemässä pesuun. Oma takki/huppari päällä sitten.

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   6.10.25 08:33:24

Hyvä, että mainostavat työnantajaa. Voipi poikia lisää töitä ja näin myös työpaikat säilyvät. Ei se raha puussa kasva.

Lähettäjä: Kengittäjä 
Päivämäärä:   6.10.25 08:37:16

Kun minä kipitän työvaatteissa ruokakauppaan, ihmiset kaikkoavat 3m etäisyydellä xD kavion ja hevosen haju on käsinkosketeltava xD joten ihan sama mitä mulla vaatteissa lukee, saa varmasti mainosta! Ahahahaha!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   6.10.25 08:58:12

Kunhan muistatte käyttäytyä firman vaatteissa.

Olen kaupassa töissä ollessani kohdannut useamman avohoitopotilaalta vaikuttavan ihmisen, joka kuitenkin kulkenut esim. SOLin tai jonkun raksafirman vaatteissa ja miettinyt, että minä eikä takuulla kukaan muukaan niistä 20 asiakkaasta, joka tuota riehumista on todistanut käytä sitä firmaa ikinä ainakaan varmistamatta ensin, ettei tuo hullu tule kaupanpäällisinä.

Päivämäärä:   6.10.25 09:45:05

Meillä on kiellettyä eli ei. Voisin omasta puolesta kyllä mennä

Lähettäjä: Jep!! 
Päivämäärä:   6.10.25 10:15:07

"Kun minä kipitän työvaatteissa ruokakauppaan, ihmiset kaikkoavat 3m etäisyydellä xD kavion ja hevosen haju on käsinkosketeltava xD joten ihan sama mitä mulla vaatteissa lukee, saa varmasti mainosta! Ahahahaha!"

Sitten kun vielä kovan työpäivän jälkeen etenkin helteellä samalla ostaa vähän kaljaa niin katseet tuntuvat kysyvän että minkä sillan alla nykyään tuollaisia on..

Lähettäjä: re 
Päivämäärä:   6.10.25 10:22:20

Aivan sujuvasti voin mennä. Jos takissani lukee ”insinööritoimisto xxx”, en oleta että jostain K-marketista tulee kauheasti asiakkaita :D

En tekisi kauheasti johtopäätöksiä, jos joku vuokratyövoiman välitysfirman kamppeissa oleva käyttäytyy huonosti. Sen nyt tietää, että joukkoon mahtuu kaikenlaista sakkia.

Se mikä ärsyttää, on jos liikenteessä perseillään firman teippauksilla olevalla autolla. Silloin menee nimi mieleen ja jos voin asiaan vaikuttaa, kyseistä palveluntarjoajaa ei valita omiin eikä asiakkaan projekteihin.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   6.10.25 10:28:10

Menen melkein aina joko tallivaatteissa tai työvaatteissa kauppaan. En muuten sinne oikein ikinä ehtisi.

Asiallisemmin olen silti pukeutunut kun ne, jotka tulee yöpuvun housuissa, pashat housussa, kuselta haisevina tai stringit/kamelinvarvas vilkkuen.

Lähettäjä: bbbb 
Päivämäärä:   6.10.25 10:37:42

Kerran yhden kaupan invapaikalla keskellä päivää seisoi erään firman auto (ilman invakorttia). meinasin ottaa kuvan ja lähettää firmalle kiitoskirjeen että ottavat töihin myös invalideja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.