Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä koulutuksella/osaamisella mihinkin työhön?

Lähettäjä: Työ 
Päivämäärä:   5.10.25 21:19:22

Olen suunnittelemassa alanvaihtoa. Tällä hetkellä työnhakijoita on todella paljon, joten erottuminen on haastavaa. Olen työskennellyt pitkään samassa työpaikassa ja minun on vaikea hahmottaa, minkälaisia työllistymismahdollisuuksia minulla realistisesti voisi edes olla muihin hommiin ja toisaalta, minkalaista osaamista olisi hyvä kehittää, jotta voisin olla potentiaalinen kandidaatti työnhakijana.

Kysymys siis kuuluu: mistä lähtisin selvittämään, minkälaisella koulutuksella ja kokemuksella ihmisiä on palkattu niihin työpaikkoihin, joista olen kiinnostunut?

Eli siis jos haluaisin työskennellä esimerkiksi projektityössä opetusalalla, mistä saisin selville, millainen on heidän toivomansa hakija (paitsi niistä työpaikkailmoituksista), siis millaisen ihmisen he ovat päätyneet palkkaamaan ja miksi?

Re: Millä koulutuksella/osaamisella mihinkin työhön?

Lähettäjä: Said 
Päivämäärä:   5.10.25 21:49:44

Projektityö opetusalalla vaatii vähintään kasvatustieteen maisterin paperit, ja jonkin verran kokemusta myös käytännön opetustyöstä. Käytännön kokemukseksi riittää vuosi - kaksi.

Re: Millä koulutuksella/osaamisella mihinkin työhön?

Lähettäjä: Työ 
Päivämäärä:   5.10.25 22:03:03

Said - tämän tiedän. Kyse on nyt siitä, mitä muuta erityisosaamista/kokemusta niillä on, jotka ovat paikan saaneet. Kasvatustieteen maistereita on paljon, joten siinäkin joukossa pitää pystyä erottumaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.