Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen kuorsaus

Lähettäjä: Pistepiste 
Päivämäärä:   5.10.25 14:27:20

Mies kasvatti itselleen mahan jonka myötä aloitti kuorsauksen. Loppujenlopuksi päädyttiin siihen että hän nukkuu sohvalla koska en kestänyt sitä mökää. Korvatulppia en voi käyttää koska meillä on kaksi lasta joista toinen vauvaikäinen joten haluan kuulla jos lapsilla hätä yöllä. Aluksi tämä ei haitannut kamalasti vaan olin helpottunut että saan vihdoin nukkua. Mutta alkaahan tämä nyt ärsyttämään ja mietin että mikä parisuhde se sellainen on joissa nukutaan eri huoneissa. Kävin yksi kerta ostamassa nenäteippiä
mutta se ei ollut miehen mielestä mukava niin ei suostu käyttämään. Niitä suuhun laitettavia kiskoja ei suostu edes kokeilemaan, lääkäriin häntä nyt ei saa muutenkaan jos joku ongelma. Tuntuu pahalta kun alan väkisin vertaamaan eksään jolle tuli sama ongelma ja hän yritti tehdä kaikkensa jotta ongelma poistuisi ja voitaisiin nukkua yhdessä.

Muuten mies on ihan hyvä mies, osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon yms. Millaisia näkemyksiä teillä? Onko jokin asia joka mahdollisesti teillä auttanut mitä en ole osannut huomioida?

Re: Miehen kuorsaus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.25 14:32:18

Mies herää jos lapsilla hätä ja sinulle korvatulpat?

Päivämäärä:   5.10.25 14:34:21

.: kun vain heräisikin... no nykyään hän herää herkemmin lasten ääniin (aiemmin ei vaikka vauva huutaisi suoraa kurkkua vieressä) mutta sitten toisaalta hän käy töissä ja minä olen perhevapailla niin olen ajatellut että heräämiset kuuluvat minulle jotta hän jaksaa töihin.

Päivämäärä:   5.10.25 14:43:36

No, jos et halua parisuhdetta jossa nukutte eri sängyissä ja et kestä kuorsausta etkä voi käyttää korvatulppia, ja mies ei halua etsiä keinoja kuorsauksen vähentämiseksi, niin eipä tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin ero.

Päivämäärä:   5.10.25 14:50:30

.: niin... vaikeata se olisi tosin yksinhuoltajanakin. Ja muutenhan hänessä ei tosiaan vikaa ole. Tai no siis kai tulisi tietty yhteishuoltajuus mutta ymmärtänette mitä tarkoitan. Tuntuu jotenkin tosi radikaalilta jos pitäisi heittää muuten hyvä suhde hukkaan mutta onhan tuo nyt mieheltäkin tosi välinpitämätöntä. Seksikin kiinnostaa aina vaan vähemmän (no imetyksen takia ilmeisesti muutenkin mutta tämä ei nyt asiaa auta tämä eri sängyssäkään nukkuminen).

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.10.25 14:55:32

Ei kuorsausta välttämättä saa millään konstilla loppumaan. Voi tietenkin aina yrittää vaihtaa miestä nuorempaan, mutta jossain vaiheessa ne alkaa aina kuorsaamaan. Itsekin voi alkaa iän myötä kuorsaamaan.

Jossain asioissa pitää vain antaa periksi ja sopeutua. Ei se eri huoneissa nukkuminen lopulta niin kamalaa ole. Parisuhdetta voi toteuttaa kyllä muutenkin kuin nukkumalla vierekkäin koko yötä.

Lähettäjä: Köpi 
Päivämäärä:   5.10.25 14:56:14

Me muutettiin eri huoneisiin nukkumaan kun molemmat kuorsaa. Minulla syynä nenän rakenne ja allergiat (leikkausta odotellessa..) ja miehellä ylipaino. Nukutaan molemmat hyvin ja ei vaikuta parisuhteeseen mitenkään. Mitä tarkoitat tuolla että mikä se sellainen parisuhde on kun nukutaan eri huoneissa? Meitä on yllättävän paljon. Parisuhde voi paljon paremmin kun molemmat saa nukkua. Vanhanaikainen näkökulma sinulla!

Päivämäärä:   5.10.25 15:00:13

Köpi: tiedän että monille ei tuossa ongelmaa mutta minulle on. Kaipaan läheisyyttä ja sen kumppanin yöksi viereen.

Päivämäärä:   5.10.25 15:03:35

Yhtälaillako miettisit eroa, jos sinä olisit kuorsaava ja miehesi kärsivä osapuoli? Päätöntä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   5.10.25 15:08:41

Rasittavaa lukea tekstiä ilman välimerkkejä. Pilkut eivät maksa mitään, suosittelen hankkimaan pari.

Päivämäärä:   5.10.25 15:17:32

.: en varsinaisesti ole eroa miettinyt ensisijaisesti. Jos kuorsaisin niin tottakai yrittäisin tehdä asialle jotain.

....: älä sitten lue.

Päivämäärä:   5.10.25 15:22:05

Entä jos mies muuttaisi parisänkyyn nukkumaan ja sinä olisit vieressä niin kauan kuin huvittaa. Sinulle muualle toinen hyvä oma sänky, johon kömpisit vaikka kesken yötä aina kun itse haluat.

Päivämäärä:   5.10.25 15:24:17

Ettekö voisi halailla sängyssä ennen menoa omiin peteihin?

Päivämäärä:   5.10.25 15:27:58

...: toista sänkyä ei tänne mahdu edes :(

Lähettäjä: älgkrh 
Päivämäärä:   5.10.25 16:25:31

Me ollaan miehen kanssa nukuttu jo 10 vuotta eri huoneissa. Ja välissä pitää olla kaksi ovea kiinni, ääni on niin kova. Toki meillä ei enää asu lapset kotona, joten läheisyyttä ja seksiä voi hoitaa muulloinkin kuin öisin.
Hyvä yöuni on ainakin mulla kaiken a ja o, ja koko päivä pilalla jos en saa nukkua kunnolla.
Meillä tämä järjestely toimii hyvin.

Päivämäärä:   5.10.25 16:32:28

Oletko kuinka ketterässä kunnossa? Ajattelin että pääsistkö parvisänkyyn jos sellainen olisi olkkarissa. Parvisängyssä on kyllä sellainen ongelma, että lapset haluavat valloittaa sen äidin käytöstä omaksi :D

Päivämäärä:   5.10.25 16:45:26

...: tää kuulostaa melkoiselta turvallisuusriskiltä kahden hulivililapsen kanssa jotka vielä niin nuoria ettei mitään järkeä päässä :D ja jotenkin haluaisi kuitenkin, että lopputulema olisi se että kyettäisiin miehen kanssa nukkumaan samassa sängyssä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   5.10.25 17:15:46

Töissä on rankempaa kuin perhevapailla kun lapsia on useampi

Lähettäjä: rkir 
Päivämäärä:   5.10.25 17:22:58

Aina kuorsaamiselle ei löydy syytä. Minulla on muutama hoikka kaverimies, jotka kuorsaavat. Eikä johdu edes alkoholista, kuorsaavat siis ihan selvin päin.

Kannattaisihan tuolle jotain tehdä, jos sinä selkeästi haluat nukkua yhdessä eikä eri huoneissa. Toki jos mies on tyytyväinen sohvapaikkaan kun lapset ei häiritse häntä vaan pelkästään sinua, niin ei ehkä ole halukas tekemään asialle mitään. Mutta jos se vaatii kymmenien kilojen laihduttamisen, niin meneehän siihen aikaa, joten ei hän ihan heti ole pääsemässä takaisin parisänkyyn.

Ota kuitenkin puheeksi tuo, että sinusta tuntuu että etäännytte, kun nukutte erillään. Eli sinä haluat, että mies hankkii kuorsaukseensa apua, että voitte nukkua taas samassa sängyssä. Jospa se häntä vähän herättelisi.

Päivämäärä:   5.10.25 17:29:10

rkir: luulen tämän johtuvan tuosta lihomisesta kun ei ennen sitä kuorsannut. Alkoakaan tämä ei juo kuin joskus ja jouluna. Pitää yrittää keskustella nyt uudestaan asiasta. Varmasti haluaisi itsekin laihtua mutta tuolla syömisellä tuskin mitään tulee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.