Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Pysyttelen kaukana muista ihmisistä"

Lähettäjä: pilkku 
Päivämäärä:   5.10.25 11:27:55

Usein somessa joku vinkuu kuinka haluaa pysytellä kaukana muista ihmisistä.

Yksikään ei ole osannut perustella miksi juuri hän on niin erinomainen, ettei halua olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Yksikään ei ole myöntänyt syyn olevan pelkästään hänessä itsessään.

Re: "Pysyttelen kaukana muista ihmisistä"

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.10.25 11:30:41

Miksi kenenkään pitäisi perustella mitään jollekulle hajuvinkujalle?

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   5.10.25 11:32:12

Olen oikeasti niin väsynyt, etten halua hukata aikaa omasta elämästäni sellaisten ihmisten seurassa, jotka eivät tuo siihen mitään mielenkiintoista tai hyvää. Eli varmaan sitten itsekkyys taustasyynä.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   5.10.25 11:34:25

En vingu somessa, viihdyn paremmin rauhassa ja muutama läheinen ihminen riittää. Ihmiset on inhottavia, ilkeitä juoruilijoita.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   5.10.25 11:41:36

Nimenomaan kun en oo erinomainen, en jaksa olla ihmisten arvosteltavana.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   5.10.25 11:43:17

Joo jotkut tekee siitä jutun miten he vihaavat muita ihmisiä ja mitä kauempana muut ihmiset on niin sitä parempi jne jne.
Jokainen tavallaan mutta erikoista että siitä pitää tehdä se "juttu" ja mainostaa varmuuden vuoksi muillekin.

Päivämäärä:   5.10.25 11:51:51

^Juuri tuon takia ihmisistä on parempi pysyä kaukana ja olla laittamatta someen yhtään mitään. Joku arvostelee sen kuitenkin, pahoittaa mielensä, ymmärtää väärin jne. oli se mitä tahansa.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   5.10.25 11:52:37

Mulla ei ole yhtään ystävää enkä ole sukulaistenkaan kans missään tekemisissä. Syitä on monia mutta yleisin on se että ketään ei kiinnosta mun asiat enkä enää jaksa kuunnella muiden asioita tai ongelmia.

Lähettäjä: piste 
Päivämäärä:   5.10.25 12:13:22

Lähettäjä….

Päivämäärä5.10.25 11:51:51

^Juuri tuon takia ihmisistä on parempi pysyä kaukana ja olla laittamatta someen yhtään mitään. Joku arvostelee sen kuitenkin, pahoittaa mielensä, ymmärtää väärin jne. oli se mitä tahansa.

Näinhän se on. Monesti halutaan kääntää hyväkin asia negatiiviseksi, mutta se kertoo kyllä enemmän siitä arvostelijasta itsestään... Ei siinä, että he edes ymmärtäisivät sitä itse koska kyky reflektoida omaa toimintaa puuttuu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.10.25 12:16:01

Pysyn kaukana muista, koska mulla ei oo kenellekään mitään annettavaa, oon ihan tyhjä enkä jaksa muiden vaatimuksia. Eli tiedostan että vika on minussa.

Päivämäärä:   5.10.25 12:19:13

Ja jos kerrot hyviä asioita, niin sekin on väärin, tulee valheellinen kuva siitä kuinka kaikki on aina muka ihanaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.25 12:24:59

"Yksikään ei ole osannut perustella miksi juuri hän on niin erinomainen, ettei halua olla ihmisten kanssa tekemisissä."

Miksi koet olevasi niin erinomainen että kenenkään pitäisi sinulle perustella tekemisiään?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.10.25 12:29:55

"miksi juuri hän on niin erinomainen, ettei halua olla ihmisten kanssa tekemisissä"

Eli erinomainen ihminen SAA olla yksin? Mutta vähemmän erinomaisen on PAKKO olla muiden kanssa tekemisissä? Mikä tämä ajatusmalli oikein on, eivätkö vähemmän erinomaiset pärjää ilman muiden apua vai mitä aloittaja oikein tarkoittaa??

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   5.10.25 14:13:35

Tämäkin ketju todistaa, että on parasta pysytellä mahdollisimman kaukana muista ihmisistä. Ja ne vähät ihmiskontaktit kannattaa valita tarkkaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.25 14:19:24

Miten muista ihmisistä kaukana pysytteleminen liittyy erinomaisuuteen? Saako vain erinomaisilla ihmisillä olla preferenssejä?

Ehkä he eivät vain halua viettää aikaa aloittajan kaltaisen erinomaisen ihmisen arvosteltavana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.