Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauanko laastarisuhde kesti?

Lähettäjä: Liitulaku 
Päivämäärä:   5.10.25 09:13:30

Otsikossa kysymys.
Mitä sait suhteesta? Miten kauan kesti ja suritko kun suhde päättyi?

Re: Kauanko laastarisuhde kesti?

Lähettäjä: hehjuu 
Päivämäärä:   5.10.25 09:30:19

Olin puolen vuoden suhteessa aika äkkiä avioeroni jälkeen. Mies oli lähtenyt omille teille noin puolitoista kuukautta aiemmin kun tapasin seuraavan kumppanin. Kaikki olisi mennyt muuten hyvin, mutta uudella miehellä oli hirmuinen pakkomielle "laastarisuhteesta". Että kun olet juuri eronnut, niin ei tästä mitään kuitenkaan tule. Tämä sabotoi koko suhteen.

Minä olisin ollut valmis vaikka loppuelämän suhteeseen mutta mies ei, ja isona syynä oli just tuo että jumitti täysin tuohon laastarisuhteen ajatukseen. Että on mahdotonta että suhde voisi toimia niin nopeasti eron jälkeen, ei tästä tule kuitenkaan mitään, kuitenkin palaat eksän kanssa yhteen tai jätät sitten myöhemmin.

Mutta sainpahan kuitenki hetken verran hyvää seksiä ja jonkinlaista luottamusta siihen että kyllä kumppaniehdokkaita löytyy tässäkin iässä. Nyt vaan jatkossa osaan pitää pääni kiinni siitä, kuinka pitkä aika on edellisen suhteen kariutumisesta. Toista kertaa en jaksa kuunnella tuota laastarisuhdejankutusta.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   5.10.25 09:33:49

Vaihdoin lennossa täydellisen paskiaisen hyvään mieheen. 23 vuotta nyt mennyt tätä laastarisuhdetta.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   5.10.25 10:13:53

^Sama! Eli lennossa vaihto ja tähän mennessä 23 vuotta kestänyt. Vielä molempien ollessa edellisessä suhteessa tavattiin joten pettämisen kautta vaihtui. Ei voi toimia, eiku...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.25 10:33:17

Itse jouduin nuorena ja kokemattomana laastariksi vuosi sitten eronneelle.
Kyllä loukkasi etenkin kuin sain käsityksen että minusta ollaan ihan oikeasti kiinnostuneita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.25 10:35:55

4 kk, jonka jälkeen mies halusi kihloihin, minä otin eron.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.10.25 11:13:57

Huoh -täällä samoin. Tosin en etsinyt uutta mutta kohtalo toi hänet elämään. Melkein 27 v laastari jo toiminut ja toivottavasti pitää vielä pitkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.