Lähettäjä: -
Päivämäärä: 4.10.25 16:28:23
Alkuviikosta makuuhuoneeseeni ilmestyi jostain pari kärpästä, siis ihan tuollaisia peruskärpäsiä, ei mitään banaanikärpäsiä, tms. Ja nyt niitä on tullut yksi lisää, eli yhteensä niitä on kolme.
Alkaa mennä jo hermot. Koko viikon olen niitä yrittänyt läimiä milloin milläkin, mutta ovat aivan liian nopeita ja aina askeleen edellä. Ovi on koko ajan auki, eli pääsisivät pois, mutta jostain syystä ovat jumittuneet tähän huoneeseen. Olen myös yrittänyt tehdä kärpäsansan netistä löytämilläni ohjeilla, eli pulloon vettä ja jotain makeaa, mutta ei näytä kiinnostavan.
Ja kaikista pahinta on se, että tunkevat iholleni koko ajan. Jos surraisivat jossain katossa niin silloin ei haittaisi niin paljon, mutta ovat koko ajan minun kimpussa. Illalla on hankalaa nukahtaa ja täytyy olla visusti koko keho peiton alla, ja tänä aamuna taas heräsin siihen että kärpänen kävelee poskella. Ärsyttävää.
Tuntuu että nämä kärpäset käyttäytyvät eri tavalla kuin kesällä. Ovatkohan jotenkin sekaisin kylmenneistä ilmoista? Kesälläkin onnistui taloon pääsemään joitain kärpäsiä, mutta eivät ne näin pahasti ihmisen kimpussa olleet vaan lentelivät jossain yksinään.
Löytyykö jotain kotikonsteja jolla ne saisi hengiltä tai ajettua pois? Jos jotain täytyy ostaa niin kauppaan pääsen vasta maanantaina.
|