Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uusi työkaveri ei juttele minulle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.10.25 16:52:42

Kolme viikkoa sitten aloitti uusi työntekijä ja olen huomannut että hän on hyvin vähän sanainen, mikä on ok ei siinä mitään, mutta hämää se että muiden kanssa hän tuntuu höpöttelevän kyllä.

Olen kysellyt häneltä ihan "perus kysymyksiä" ja nöinnole

Re: Uusi työkaveri ei juttele minulle?

Päivämäärä:   3.10.25 16:55:44

Oho, lähti liian aikaisin.

Ja muutenkin yrittänyt jutella että jos syntyisi joku keskustelu. Mutta vastaa lyhyesti ja ei vasta vuoroisesti kysy minulta mitään.
Onko minussa joku mikä viestii hänelle jotain negatiivista vai mistähän voisi johtua.

Olen töissä ihan pidetty ja mukava kuitenkin, en mikään hölö suu, ehkä ennemmin ujo mutta kuitenkin ihan juttelen mielellään ja olen avulias ja kohtelias.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   3.10.25 16:57:20

Eipä siitä kannata loukkaantua, tuskin sinussa on mitään kummempaa vikaa. Ehkä olet uuden mielestä jännittävä koska olet kokenut ja hyvä työssäsi, tai muistutat tiukkaa ala-asteen äikänmaikkaa, tai edesmennyttä tätiä tai mitä nyt ikinä.

Päivämäärä:   3.10.25 16:58:16

Alkaa itseä häirimään kun olen yrittänyt tutustua mutta toinen ei ilmeisesti halua sitä.Tästä tulee jotenkin itselle olo että minussa on joku "vika"

Hän kuitenkin vaikuttaa mukavalta ja rennolta tyypiltä.

Lähettäjä: Green Day 
Päivämäärä:   3.10.25 17:12:07

Voisin olla tuo työkaverisi ja minulla tuo lyhytsanainen keskustelu ilmenee sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat keskustelutyyliltään hieman hyökkääviä. He hyökkäävät mielipiteineen ja miksi et tehnyt näin tai noin, ennenkuin ovat ehtineet kuulla koko asiaa kokonaisuudessaan. Eivät välttämättä edes hyökkää minun tekemisiäni vastaan, vaan arvostelevat heti muita henkilöitä jotka kertomassani jutussa ovat olleet läsnä. Tai esittävät muita kärkkäitä mielipiteitä. Osalla tällaisista ihmisistä tuo keskustelukäytös ilmenee vain ryhmätilanteissa, toisilla aina, mutta henkkoht en oikein jaksa tuollaista muita arvostelevaa keskustelutyyliä.

Ap:n tapauksessa voi olla kyse siitäkin, että kyselyidesi takia uusi työkaveri on hieman varpaillaan kun ei vielä tiedä, kuulutko niihin kyselijöihin jotka haluavat tietää kaikenlaista juoruillaakseen eteenpäin.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.10.25 17:31:56

Tarkkana saa tosiaan olla kenen kanssa jakaa mitään muuta kuin työasioita. Kerran yksi olikin pahimpie kiusaajieni kaveri ja teki loppuajasta yhtä @!#$ä mitä siellä vietin kun alkoi kiusaaminen.

Toisessa paikassa olen varmaan ollut vähä sanainen joillekkin. Esim toinen esimiehistä ei kysellyt edes ensimmäisinä päivinä miten mennyt. Menin toki kysymään itse apua työasioissa. Olisi ilmeisesti itse pitänyt johtaa keskutelua mutta vaistosin ettei hän pidä minusta ja olin hyvin jännittynyt kaikessa muussa puhumisessa paitsi työ. Hän mm alkoi pitää jotain kyselyitä että kuinka muut kokevat minut.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.10.25 17:34:11

En tosiaan tarkoita että kaltaisesi kanssa olisin mutta tuossa esimerkit omasta jännittyneidyydestäni.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.10.25 17:39:49

Oletko tummaihoinen,vammainen tms. tai kuulutko johonkin muuhun vähemmistöryhmään?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.10.25 17:53:55

ulle tuli uusi työkaveri. lihava hyllyvä rumilus joka on sitä mieltä että kaikki miehet haluaa häntä. esittelee tekokynsiään, typeää hiusleikkausta, vinkuu kun töitä pitäisi muka tehdä. sun typerä marsu ja naurettava auto mistä niin ylpeä kun isi osti.
jooei en halua olla ihmisen kanssa missään tekemisissä. hymähdän välttelen ja yritän pitää suuni kiinni etten sano mitä ajattelen. ällöttävä ihminen että joo. olen se vähäpuheinen työkaveri.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   3.10.25 18:00:46

--:n tapauksessa mä ainakin olisin tosi iloinen, jos tuollainen ihminen ei juttelisi mulle ollenkaan!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.10.25 18:05:07

^no enhän ole niin tehnytkään :D
pysy sinä siellä omassa gaggakuplassa niin helpompi vältellä.

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   3.10.25 18:42:24

Voi olla että se uusi työkaveri on vaan ujo. Introvertti. Voi olla että ajan mittaan reipastuu juttelemaan sinullekin. Anna aikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.