Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naisen ulkonäön haukkuminen

Lähettäjä: miesten kommentit 
Päivämäärä:   3.10.25 13:27:58

IG:ssä tullut paljon vastaan julkaisuja, joissa naiset laittavat näkyviin heidän saamiaan haukkumiskommentteja miehiltä.

Niissä on hyvin paljon "Oot niin ruma ettet kelpaa mulle" ja "En koskis suhun edes pitkällä tikulla". Noiden kommenttien tarkoitus on kai loukata? Mutta miksi ne loukkaisivat?

Mikä saa nuo miehet kuvittelemaan, että naiset kelpuuttaisivat noita miehiä tai haluaisivat noiden miesten koskevan itseensä? Miksi se siis loukkaisi, kun joku sanoo, että joku nainen on niin ruma ettei sanoja halua häneen koskea? Sehän on naisten toive! Älä koske, pysy kaukana. Yleensähän nämä naiset ei todellakaan ole rumia, vaan päinvastoin.

Hauskimpiahan on nämä miehet, jotka vonkaavat ja pakit saatuaan alkavat haukkua. Heille sitten voi sanoa takaisin "Ja silti olisit halunnut panna :D".

Mutta mitä noiden miesten päässä siis liikkuu? Miksi he olettavat, etä naiset kelpuuttaisivat heitä? Ja miksi naisten pitäisi näyttää hyvältä miehiä varten?

Tällaista mietin perjantain kunniaksi kotona jumppatrikoissa ja villapuserossa. Olen niin hemaisevan näköinen, että minusta saavat miehet vain haaveilla. Sometilini ovat yksityisiä enkä juurikaan jaa itsestäni kuvia somessa, joten en ole saanut itse noita rumuus-viestejä. Mutta paljon niitä tulee silti vastaan. Ja on hauskaa, että naiset jakavat noita screenshotteja ihan nimimerkkien kanssa. Eikö noita miehiä edes hävetä?

Re: Naisen ulkonäön haukkuminen

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   3.10.25 13:52:53

Etkä kuitenkaan voinut sitten edes tätä suhteellisen lyhyttä viestiä kirjoittaa ilman omaa humble bragia. Huoh.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.10.25 13:54:15

Vallanhalua

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   3.10.25 13:55:45

Etkä kuitenkaan voinut sitten edes tätä suhteellisen lyhyttä viestiä kirjoittaa ilman omaa humble bragia. Huoh.

Minusta on aika selvää, että kyseessä oli ihan itseironia.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   3.10.25 13:55:56

Mikä v…ttu on ”humble brag”? Etkö osaa suomea? Huoh huoh.

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   3.10.25 13:56:34

Just toi että miksi naisen pitäisi näyttää hyvältä miehiä varten??

Ja mua ei todellakaan kiinnostaa jos joku tyyppi sanoo ettei koskisi muhun pitkällä tikullakaan.
Eri asia olisi jos oma kulta sanoisi ja se olisikin sitten hei hei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.10.25 14:12:14

Tulee varmasti että ovat itsestään epävarmoja, usein nuo jotka paljon haukkuu naisia eivät ole juurikaan olleet parisuhteessa ja kokevat epävarmuutta siitä. Jostain syystä erityisesti nuorilla miehillä ego voi horjua paljonkin siitä ettei oo ollut parisuhteessa. Samoja miehiä sattuisi jos naiset sanoisi samaa, joten olettavat että naisia sattuu samat sanat. Huomaa että jollain iäkkäämmilläkin miehillä samaa kun kattoo Ilta-Sanomien FB postauksien kommenttiketjua..

Lähettäjä: miesten kommentit 
Päivämäärä:   3.10.25 14:30:15

"Etkä kuitenkaan voinut sitten edes tätä suhteellisen lyhyttä viestiä kirjoittaa ilman omaa humble bragia. Huoh."

Mikä aloituksessa oli humble bragia?
Vai onko luetunymmärtämisesi niin huono, ettet ymmärrä huumoria, sarkasmia tai ironiaa?

Laita nyt kuitenkin se humble brag -kohta näytille ja analysoi se vähän tarkemmin.

"Vallanhalua"

Mutta mitä valtaa noilla miehillä omasta mielestään oikein on, kun ei naiset halua heitä lähellekään itseään? :D Kiinnostaisi siis se logiikka miesten pääkopan sisällä.

Ja tietenkin on naisia, jotka haukkuvat toisia naisia ulkonäön perusteella, esim. jos joku tykkää laittautua feikkilisäkkeillä tai laittaa tyrkkyposeja someen, eikä vain plösötä huonoryhtisenä ja naturellina. Mutta sille voi tehdä ihan oman ketjun. Pidetään tämä nyt aiheessa "miesten haukkumiskommentit naisille".

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   3.10.25 14:31:28

Ne miehet eivät pääse kontaktiin naisten kanssa missään irl.

Lähettäjä: tia 
Päivämäärä:   3.10.25 14:38:41

"Tällaista mietin perjantain kunniaksi kotona jumppatrikoissa ja villapuserossa. Olen niin hemaisevan näköinen, että minusta saavat miehet vain haaveilla."

Tämäkö oli sitä humble bragia? Veikkaan, että oli ihan huumoria ja jos alottaja laittaisi itsestään someen julkisen kuvan kotilookissaan ja joku kommentoisi ettei koskisi pitkällä tikullakaan, niin se vain naurattaisi. Tuskin kukaan nainen haluaa lähelleen miestä joka tulee haukkumaan ja yökkimään joten hyvä vain, jos pysyy kaukana.

Minulle ei kukaan ole tullut rumuuskommentteja kirjoittamaan mutta irl olen saanut kuulla, että olisin seksikkäämpi jos pukeutuisin vartalonmyötäisesti tai näyttäisin paremmalta jos minulla olisi isompi perse. Mutta en ymmärrä mitä väliä tuolla on, koska ei noilla miehillä ole mitään asiaa minun lähelleni ja en halua pukeutua seksikkäämmin tai isompaa persettä.

Lähettäjä: nina 
Päivämäärä:   3.10.25 16:14:34

"Lähettäjä: huoh
Päivämäärä: 3.10.25 13:52:53

Etkä kuitenkaan voinut sitten edes tätä suhteellisen lyhyttä viestiä kirjoittaa ilman omaa humble bragia. Huoh."

Mikä aloituksessa oli sitä humble bragia?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   3.10.25 16:23:00

Kyllä ne on ne toiset naiset jotka haukkuu. Kateelliset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.