Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uudelleensynnyttäjä - virtsankarkailu

Lähettäjä: Mama2 
Päivämäärä:   2.10.25 19:06:14

Toinen lapsi tulossa, nyt puolessa välissä raskautta ja onhan sitten ärsyttävä vaiva.

Virtsankarkailua, tai siltä ainakin tuntuu. Vähänkin kun on pissahätä ja hyppää, aivastaa tms niin jo lorahtaa. Eka syntyi alatiesynnytyksellä, episiotomia ja 3.asteen repeämät varmaan myös vaikuttaa.

Perinteiset lantionpohjaharjoitukset ei tunnu toimivilta. Toimiiko ne tosissaan jos vaan sinnikkäästi jatkaa? Koko ikäni olen ratsastanut ja ekassa raskaudessa ja sen jälkeen tussareilla seurattiin, olivat hyvässä kunnossa.

Re: Uudelleensynnyttäjä - virtsankarkailu

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   2.10.25 19:16:06

Mulla oli tuo sama, tenat pöksyissä monta kuukautta. Oksensin 35 viikkoo niin aina kun kunnolla oksensi niin pissa tuli kans. Vaiva jäi pois heti synnytyksen jälkeen. Myös liitoskivut oli tosi pahat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.25 19:37:19

Mulla lapsilla hyvin pieni ikäero ja tokassa raskaudessa muistan, että trampoliinilla hyppiessä saattoi lirahtaa. Ongelma oli vain alkuraskaudessa ja poistui kokonaan toisen synnytyksen jälkeen.

Lähettäjä: Mama2 
Päivämäärä:   2.10.25 19:41:28

Onpa hyvä kuulla että tää voisi loppua! Mulla tämä vauva tuntuu olevan tosi alhaalla kun taas edellinen aiheutti närästystä ja oli ylhäällä. Tässä raskaudessa myös liitoskivut alkoi tosi aikaisin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.