Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikkakiusaaminen.

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   2.10.25 18:25:42

Pitäisikö vaan suosiolla vaihtaa työpaikkaa kokonaan jos ajatuskin töihin menosta aiheuttaa kasan negatiivisia tunteita? Kaikkiin asioihin en voi vaikuttaa tietenkään.

Re: Työpaikkakiusaaminen.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   2.10.25 20:06:02

Jotkut myös kokee kaiken työpaikkakiusamisena. Jouduin joskus puhutteluun, kun kuulemma kiusaan työkaveriani. Totuus oli se, että kahvitauolle tullessani moikkasin yleisesti kaikkia ja tämä yksi loukkaantui, kun hänelle ei erikseen sanottu hei. Toinen vastaava oli, ettäpuhuttiin porukalla, mennäänkö lounaalle sushille ja hän koki kiusaamisena, koska hänellä oli kala-allergia. Tai vastaavasti puhuttiin lounaallw lähdöstä ja kysyttiin yleisesti, että ketkä kaikki tulee mukaan, halukkaat sitten ilmaisivat itsensä. Tämä loukkaantui, kun häntä ei erikseen pyydetty jnejne.

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   2.10.25 20:24:46

---: Ei ole tuollaisesta kyse. En pysty tarkemmin avaamaan mutta ilmapiiri on että ihan kuin minua ei olisi. Selän takana puhumista yms.

Lähettäjä: Kaari 
Päivämäärä:   2.10.25 20:25:58

Kyllä mä alkaisin tuossa kohtaa katsella uutta työpaikkaa. Ja olen lähtenytkin yhdestä paikasta koeajalla, kun vanhempi vakkari vittuili joka päivä ja möykkäsi aiheetta. Totesin, että mun ei tarvitse katsella tuollaista, adios.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.