Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Emma Karasjoki - mitä tapahtui Jasminille

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   2.10.25 18:17:18

Oletteko kuunnelleet?
Kuuntelin Yleltä äsken ekan jakson tuosta podcastista. Olisi kiinnostanut Jasminin kohtalo kovastikin mutta en pystynyt jatkamaan kun alkoi ärsyttämään niin paljon! Miksi ammattilainen ei voi käyttää kirjakieltä? Jos tarkoitus on vaikuttaa jotenkin rennolta niin pieleen menee. Syö vakavalta aiheeltakin uskottavuutta, aivan kuin tekisi hommaa puolitosissaan. En voinut lopulta keskittyä itse asian kuuntelemiseen enää ollenkaan kun tartuin näihin "Mut potkasee vahingos" "tää näkyy kirkos käymisenä" "haasteita mielenterveyden kaa" "täst aiheesta". En ymmärrä miten ärsyynnyinkin näin paljon :D

Re: Emma Karasjoki - mitä tapahtui Jasminille

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   2.10.25 18:31:38

Kiitos palautteestasi! t. YLE

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.25 19:09:59

Huomasin ihan saman.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   2.10.25 19:34:51

Mulle kävi samoin!

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   2.10.25 19:45:34

Dama ärsytti, kuuntelin kyllä kaikki jaksot siitä huolimatta. Itseasiassa tuo puhekieli kuulosti väkinäiseltä ja epäaidolta, kuin olisi oikein etsimällä etsinyt kohtia, joissa käyttää puhekieltä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.25 20:02:42

Harmillisen huono tyylivalinta. Oksennus nousi suuhun kun selitettiin jostain "sydämii, liäkkei, pusuemojei"... Kun on selkeästi kuitenkin paperilta luettua, niin siinä ei toimi tuollainen tyyli. Vapaa juttelu on erikseen. Puhetyyli vei huomiota pois itse aiheelta, kun huomasin jääväni pohtimaan sitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.