Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Töissä olen koko ajan tiellä ja edessä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.25 16:20:35

Vaikka kyse on puhtaasti työnteosta ja siitä minulle maksetaan. Mitä tehdä asian suhteen?

Re: Töissä olen koko ajan tiellä ja edessä.

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   2.10.25 16:24:24

Rekkakuski vai?

Lähettäjä: vai 
Päivämäärä:   2.10.25 17:09:24

Poliisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.25 17:17:13

No en ole kumpikaan noista vaan kotisiivooja. Pomolla on muutakin tekemistä ja asiakkaat v*ttuilevat koko ajan vaikka itse ovat tilanneet sen siivouksen.

Lähettäjä: Ex-siivooja 
Päivämäärä:   2.10.25 17:30:20

Kuulostaa kamalalta. En voisi olla kotisiivooja tuon takia. Olen ollut aiemmin siivoojana ja joskus pakon edessä joutui siivoamaan kohteita niin, että ihmiset olivat paikalla. Se oli ihan syvältä. Moppasit lattian ja samantien joku kuraa sen jne. Turhaa työtä. Ja jotkut kyttäsivät, työrauhaa ei saanut.

Nuo olivat kuitenkin poikkeuksia, koska siivosin yleensä iltaisin tyhjiä myymälöitä, katsastuskonttoreita ym. Sai siivota rauhassa ja tykkäsin.
Eli ehdottaisin sinulle, JOS haluat siivoojana jatkaa, luovu kotisiivouksesta ja koita päästä jonnekin, jossa kohteita voi siivota sulkemisajan jälkeen.

Lähettäjä: Ex-siivooja 
Päivämäärä:   2.10.25 17:39:15

Hieman ohi aiheen, mutta on todella typerää, että nykyään miltei kaikki kohteet pitää siivota niiden auki ollessa. Tästä tulee turhaa työtä, eikä siivooja saa tehtyä työtään kunnolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.