Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Meetkö työpaikan pikkujouluihin ?

Lähettäjä: Pikku 
Päivämäärä:   1.10.25 18:03:32

Kauheen ristiriitaiset fiilikset. Odotin niin innolla meidän pikkujouluja, kunnes selvis että ne järjestetään kaukana. 50 km päässä. Sinne on kyllä järjestetty kuljetus edestakas. Mutta se ongelma oli se, että jos en viihdykään siellä niin ei pääse pois vasta tiettyyn aikaan. Vaihtoehto tietty mennä omalla autolla mut et kyl pysty selvinpäin sinne menee... Kattelee ku muut juo.

Se miks epäilen etten viihdy, on ettei mulla ole kauheesti läheisiä työkavereita. On semmosia tuttuja mutta todennäköisesti koen itteni vähän ulkopuoliseksi. Vaikka nuo muut kauheesti haluaa että lähden sinne mutta silti. Mitä ihmettelen, koska voi mennä pitkiä aikoja kun nää ihmiset ei oo mun kans missään tekemisissä. Mä oon töissä tekemässä töitä enkä hankkimassa kavereita. Kaikenlisäks nuo kaikki muut on paljon vanhempia, että jutut ei välttämättä mene aina yhteen.

Re: Meetkö työpaikan pikkujouluihin ?

Lähettäjä: Kurri 
Päivämäärä:   1.10.25 18:10:08

Mä yleensä menen kaikkiin tuollaisiin tilaisuuksiin, koska ajattelen että aina kannattaa kokeilla ja koska tykkään, kun ympärillä on ihmisiä ja elämää. Mutta tiedän kyllä myös, miltä tuntuu olla porukassa jossa ei vaan pääse jutulle kenenkään kanssa. Olen itsekin työporukassani selvästi nuorempi kuin muut, minkä takia yhteistä puhuttavaa on välillä vaikea keksiä. Jos juhlat olisivat lähempänä ja sieltä pääsisi helposti pois, niin menisin. Mutta tässä tapauksessa taitaisin jättää väliin.

Minusta parhaita pikkujouluja ovat olleet ne, joissa on ollut jotain tekemistä (vaikka lasersotaa), johon porukka heittäytyy. Pöydän ääressä istuminen syöden/juoden menee helposti vähän kiusalliseksi.

Lähettäjä: Up 
Päivämäärä:   1.10.25 18:10:21

"Se miks epäilen etten viihdy, on ettei mulla ole kauheesti läheisiä työkavereita. On semmosia tuttuja mutta todennäköisesti koen itteni vähän ulkopuoliseksi. Vaikka nuo muut kauheesti haluaa että lähden sinne mutta silti. Mitä ihmettelen, koska voi mennä pitkiä aikoja kun nää ihmiset ei oo mun kans missään tekemisissä. Mä oon töissä tekemässä töitä enkä hankkimassa kavereita."

Luehan tuo osio uudestaan. Sulla on töissä sellainen asenne, ettet sä tarvitse työkavereita mihinkään, niin miksi ajattelet että he olisivat yhtäkkiä tosi ystävällisiä sulle?

Samaan aikaan voi käydä töissä JA löytää hyviä ystäviä!! Ne eivät poissulje toisiaan. :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   1.10.25 18:10:45

Siellä tutustutte ja kyllä kaikkien kanssa seurustellaan, menet vaan mukaan juttelemaan. Varmasti menet pikkujouluihin ja pidä hauskaa!

Lähettäjä: ilmainen lounas 
Päivämäärä:   1.10.25 18:11:38

Lähden, hyvät ruuat ja juomat tasokkaassa ravintolassa + konsertti, teatteri tai joku muu esitys päälle ja sen jälkeen vielä pubijatkot halukkaille (siellä pitää tosin jo itse maksaa). Kaikki viereisessä kaupungissa, josta pääsen milloin vain bussilla tai taksilla kotiin. Joten miksi en menisi?

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   1.10.25 18:34:15

En mene, pitäisi ilmottautua 1,5 kk etukäteen eikä mies ikinä tiedä työvuorojaan kuin 1-3 viikkoa etukäteen.

Olen ollut samassa paikassa töissä 15 vuotta ja hyvin harvakseltaan osallistunut pikkujouluihin tai vastaaviin. Vaikka töissä keskustelen työasioista ja satunnaisesti muustakin tauoilla on minulla tuollaisissa juhlissa yksinäinen olo ja tunnen itseni ulkopuliseksi. En oikein keksi muille puhuttavaa ja hävettää istuskella yksinään, kun muut viihtyvät porukoissa. Jos joku tulee juttelemaan kääntyy se kiusalliseen hiljaisuuteen nopeasti. Tämän takia en myöskään tykkää pikkujouista tai vastaavista tapahtumista.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   1.10.25 18:41:11

Siellähän sitä tutustuu.

Meillä ei työnantaja järkkää pikkujouluja, pidämme omat. Jokainen osallistuu niin kuin tahtoo.

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   1.10.25 19:00:54

En ole koskaan mennyt. Työ vie jo niin suuren osan elämästä ja työkavereita näkee melkein enemmän kuin omaa perhettä, niin sen vapaa-ajan haluan viettää miehen ja lasten kanssa.
Toki myös kun hevosia harrastaa niin niiden kanssa vietetty aika on myös perheeltä pois, joten työpaikan kekkerit ei ole vaan ole se johon haluan aikani käyttää vaikka mulla onkin tosi kivat työkaverit

Lähettäjä: minttu 
Päivämäärä:   1.10.25 19:02:00

Menen joka vuosi ja aina on ollut tosi kivaa.

Lähettäjä: Jeb 
Päivämäärä:   1.10.25 19:23:42

Kuule, mieti että sulla on pikkujoulut jossa työnantaja tarjoo. On kaikkia kivoja työpaikkoja joissa saa printata ihan itse itselleen hyvän joulun toivotuksen, ei muuta. Sitten on meitä työkyvyttömyyseläkkeellä olijoita jotka voi vain muistella niitä pikkujouluja. Menet sinne, tilanteesta riippuen otat lasin käteen ja meet duunikaverien sekaan, sanot vaikka moi, tulin tähän nyt tonttulemaan kuunteluoppilaana . Siitä se lähtee.

Lähettäjä: 678 
Päivämäärä:   1.10.25 19:25:36

En mene. En halua käyttää vapaa-aikaa sellaiseen. En myöskään halua maksaa ylihintaisesta ruuasta. Meillä ei työnantaja tarjoa, osallistuu ehkä pienellä summalla johonkin tila vuokraan, tms. Muu jää itse maksettavaksi, joten ei kiitos.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.10.25 19:42:07

Menen. Meillä on töissä hyvä porukka ja hyvät pikkujoulut on tiedossa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.25 19:44:48

En menisi jos olisi noin kaukana.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   1.10.25 20:20:39

En mene jos on kaukana, seuraavana aamuna pitää kuitenkin olla aamulla töissä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.