Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinderissä viestittely, kauan odottaisitte

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.25 10:01:47

Hyvin lupaavasti alkoi viestittely yhden matchin kanssa, nukahdin illalla kuitenkin ja vastasin hänen viimeisimpään viestiin sitten vasta aamulla. Sen jälkeen ei ole kuulunut nyt mitään vuorokauteen. Kauan odottelisitte viestiä enää vai onkohan merkki ettei sitten ollutkaan tarpeeksi kiinnostava tapaus? Olen ensimmäistä kertaa tinderissä ja en tiedä miten siellä pitäisi olla vai jatkanko samaa rataa ja olen vaan itseni juttuineni 

Re: Tinderissä viestittely, kauan odottaisitte

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   1.10.25 10:08:17

Hyvin todennäköistä että siirtynyt seuraavaan. :(
Voimia, se on rankka taival.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.25 10:09:47

Nonii just, taitaa olla aikamoista touhua tuolla ja turha ottaa mitään ainakaan liian vakavasti :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   1.10.25 10:15:15

Ainakin viestittelisin muille, jos joku katoaa noin. Jos palaisi, ja olisi todella hyvä syy katoamiseen (joutui sairaalaan/vankilaan), jatkaisin viestittelyä tämänkin kanssa.

Noin muutoin vasta ensitapaaminen on ajanlaskun alku, ja ennen sitä on turha miettiä paljoakaan.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.25 10:18:19

Okei. Kirjoitteli kyllä että haluaa ensin tutustua, mikä on pitkä katoamisen aika ilman mitään hyvää selitystä? Vankilassa käyneet unohtaisin nyt muutenkin. :D jatkan selailua sitten vaan, kun ehdin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.10.25 10:20:06

Ne viestittelee monen kanssa ja jos joku ei vastaa heille heti, siirtyvät seuraavaan. Muutenkin monet haluavat vain viestittelyseuraa iltoihin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.25 10:23:11

Noi ihan hyvä tietää, en ole ennen noita sovelluksia käyttänyt ja mitä ne ihmiset siellä sitten yleensäkään tekee. Aika työlään kuulosta hommaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.25 10:49:30

Tuo on kumma että mätsin jälkeen juttua riittää tunti tolkulla mutta yön yli kun on nukkunut, toisella osapuolella ei ole enää mitään sanottavaa. Näitä oli paljon kaikissa deittisovelluksissa. Mutta on siellä tolkun miehiäkin. Yhden poimin niistä talteen.

Lähettäjä: fnd 
Päivämäärä:   1.10.25 10:55:38

Useampi on minulle laittanut viestin "Et näköjään ole kiinnostunut. Hyvästi! / Hyvää jatkoa", kun en ole välittömästi vastannut veistiin. Kuitenkin parin viikon päästä itse laittelevat viestiä minulle kun heitä sittenkin kiinnostaa :D

Mikä hemmetin kiire ihmisillä on? En minä ehdi koko aikaa roikkua puhelimella.

Vähän aikaa sitten näin threadsissa keskustelun, jossa joku oli blokannut miehen, kun hän ei ollut vastannut viestiin 3 tunnissa. Muut ihmettelivät, että eihän 3 tuntia ole mitään ja ehkä vain pikaisesti luki viestin, muttei ehtinyt vastata siihen mitään sen kummemmin, kun ei itsekään tiennyt, koska ehtisi nähdä. Joten tuo blokkaaminen oli nyt kyllä aika lapsellista.

Mutta ihmiset ovat kai nykyään tuollaisia. Muiden pitäisi koko ajan olla heidän tavoitettavissa, vaikka he eivät ole muiden tavoitettavissa 24/7.

Päivämäärä:   1.10.25 11:11:37

Tindeistä ei kukaan ole ikinä.löytänytitään pysyvää. amen.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.25 11:17:11

Joo en minä nyt rupeaisi ketään estämään, jos ei heti vastaa viestiin. En ole nytkään estämässä tuota. Mietin vaan, että onko tuo yleistä tuolla ja aika vieras paikka. Mutta ehkä en odottele mitään tuolta, viihdytään sitten itseäni vaan ja jos sattuu tuuri käymään niin sitten käy :D on tuolla nytkin monta matchia listalla, mutta kukaan ei ole kirjoitellut joten kuvittelisin olevani jollakin varalistalla monella.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.10.25 11:22:04

Mä poistan hlöt, jotka eivät vastaa esimerkiksi viikon sisällä.

Päivämäärä:   1.10.25 11:24:44

"Tindeistä ei kukaan ole ikinä.löytänytitään pysyvää. amen."

Ok. Pitääkin ottaa avioero sitten kerta näin on.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.10.25 11:26:14

"Jos palaisi, ja olisi todella hyvä syy katoamiseen (joutui sairaalaan/vankilaan), jatkaisin viestittelyä tämänkin kanssa."

Juu, varsinkin tämän vankilaan joutuneen kanssa.

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   1.10.25 11:57:47

Tindeistä ei kukaan ole ikinä.löytänytitään pysyvää. amen.

Jaa, itse tiedän 2 avioliiton solminutta tinderparia. Toinen solmi tänä vuonna ja toinen joku 10 vuotta sitten.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   1.10.25 12:15:26

Kyl mä oon kuullu ja lukenut, et jotkut löytäneet pysyvää. Jos käy tuuri ja löytää sellasen, joka etsii oikeasti jotain järkevää ja löytyy sopiva pari. Sen takia tuonne nyt itsekin eksyin, en ota touhua vakavasti, mut jos tuuri käy :D no katsellaan tässä kuuluuko mitään vai löytyykö uusia "uhreja"

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.