Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sairaanhoitaja, kehu työtäsi

Lähettäjä: Sh 
Päivämäärä:   30.9.25 16:57:03

Olen sairaanhoitaja, uupunut ja alanvaihto mielessä. Olen päivittäin tekemisissä sekä itse että potilaiden kanssa tämän alan haasteiden eli työnkuvan, työyhteisöjen, johtamisen jne kanssa.

Oletko sinä sairaanhoitaja, joka edelleen haluat pysyä alalla, pidät työstäsi ja työyhteisöstäsi ja arvostat työantajaasi.
Kerro nimettömiä ja tunnistamattomia kehuja ja hyviä puolia joka loisi minullekin vielä uskoa ja toivoa pysyä alalla.

Re: Sairaanhoitaja, kehu työtäsi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.25 17:00:12

Psykiatria. Oon ollut osastoilla ja avopuolella. Loistavia työkavereita ja esimiehetkin pääasiassa osaa hommansa. Potilaiden kanssa välillä menee järki, mutta pääpiirteittäin oikein hauskoja kohtaamisia ja rakentavia keskusteluja. Työnkuvastakin tykkään.

Re: Sairaanhoitaja, kehu työtäsi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.25 17:21:14

Minäkin vastaan psykiatria. Työkaverit on 85% ihan parhaita ja tehdään hyvällä yhteistyöllä hommia. Itseään saa kehittää ja välillä myös työnantajan piikkiin kouluttautua varmasti koko työuran, jos mielenkiintoa vain riittää. Ajoittainen väkivallan uhka on toki iso miinus, mutta ennaltaehkäisy on kehittynyt niin hyvin, että harvoin kenellekään mitään käy. Työ on pääsääntöisesti niin ihanaa ja antoisaa, että tuntuu ettei missään töissä olisikaan.

Somatiikan puolelle en enää suostuisi mistään hinnasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.